Gå til innhold

Kinobilletter på nettet - Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man vise fram betalingskort når man henter kinobilletter kjøpt på nett i Oslo? Vet det var slik før, men det står ikke på nettsiden lenger, og det er en evighet siden jeg sist var på kino...

candyqueen_83
Skrevet

Man får et referansenummer som man taster inn på billettautomaten.

Skrevet

Man får et referansenummer som man taster inn på billettautomaten.

Og om man henter dem i kassa? I oldtiden trengte man da både referansenummer og kort...

Skrevet

Og om man henter dem i kassa? I oldtiden trengte man da både referansenummer og kort...

..-og hvorfor vil man hente billettene i kassa om man kan bruke automaten? ;-)

Hvis du ikke har med deg kortet bruker du automaten.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har bare brukt referansenummeret. Men er det veldig vanskelig å ta med kortet?

Skrevet

..-og hvorfor vil man hente billettene i kassa om man kan bruke automaten? ;-)

Hvis du ikke har med deg kortet bruker du automaten.

Næh - sist gang jeg var på kino hadde automaten en stor 'i ustand'-lapp på seg...

Jeg skal innrømme at jeg tenkte mitt om moderne systemer da...

Skrevet

Jeg har bare brukt referansenummeret. Men er det veldig vanskelig å ta med kortet?

Ja, hvis jeg ikke skal være med jentungen selv, og hun som skal har fått kortet sitt sperret pga misbruk :-/

candyqueen_83
Skrevet

Ja, hvis jeg ikke skal være med jentungen selv, og hun som skal har fått kortet sitt sperret pga misbruk :-/

Ok.. Da hadde jeg ringt og hørt med dem.

Persille1365381127
Skrevet

Det er da ikke kasser til det lenger?

Jeg tror du må hente i automat, og da er det bare referanse som gjelder.

Skrevet

Du henter billettene i automat, og bruker referansenr du får når du bestiller. Jeg tror kanskje du må oppgi mobilnr også, det husker jeg ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...