annegunn Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Må man vise fram betalingskort når man henter kinobilletter kjøpt på nett i Oslo? Vet det var slik før, men det står ikke på nettsiden lenger, og det er en evighet siden jeg sist var på kino... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Man får et referansenummer som man taster inn på billettautomaten. 0 Siter
annegunn Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 Man får et referansenummer som man taster inn på billettautomaten. Og om man henter dem i kassa? I oldtiden trengte man da både referansenummer og kort... 0 Siter
Gjest kion Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Og om man henter dem i kassa? I oldtiden trengte man da både referansenummer og kort... ..-og hvorfor vil man hente billettene i kassa om man kan bruke automaten? ;-) Hvis du ikke har med deg kortet bruker du automaten. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Og om man henter dem i kassa? I oldtiden trengte man da både referansenummer og kort... Jeg har bare brukt referansenummeret. Men er det veldig vanskelig å ta med kortet? 0 Siter
annegunn Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 ..-og hvorfor vil man hente billettene i kassa om man kan bruke automaten? ;-) Hvis du ikke har med deg kortet bruker du automaten. Næh - sist gang jeg var på kino hadde automaten en stor 'i ustand'-lapp på seg... Jeg skal innrømme at jeg tenkte mitt om moderne systemer da... 0 Siter
annegunn Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 Jeg har bare brukt referansenummeret. Men er det veldig vanskelig å ta med kortet? Ja, hvis jeg ikke skal være med jentungen selv, og hun som skal har fått kortet sitt sperret pga misbruk :-/ 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Ja, hvis jeg ikke skal være med jentungen selv, og hun som skal har fått kortet sitt sperret pga misbruk :-/ Ok.. Da hadde jeg ringt og hørt med dem. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Det er da ikke kasser til det lenger? Jeg tror du må hente i automat, og da er det bare referanse som gjelder. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Du henter billettene i automat, og bruker referansenr du får når du bestiller. Jeg tror kanskje du må oppgi mobilnr også, det husker jeg ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.