Gjest best wishes Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 I episoden i går fikk vi vite mer om bakgrunnen til sjefen Cate og at sønnen hennes døde. Det jeg lurer på er om dette ble spilt inn i ettertid med de skuespillerne som nå er ute av serien. Eller var det en faktisk episode fra tidligere? 0 Siter
hjernetrimmern Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Dette lurer jeg også veldig på! Har jo fulgt med på alle sesongene, og har de som har kommet ut på DVD også, men kan ikke huske om jeg har sett den episoden...så jeg får vel gå gjennom noen av de eldste sesongene en dag... Det er hvertfall på det siste med Dr.Greene eventuelt... Men i og med at det er siste sesong som de lager av Akutten, så vet jeg de skal ha med "gamle" kjente av noen av de som har vært med...og bl.a "flashback" med Dr.Greene...siden han døde... 0 Siter
Gjest Neela Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Det er nyinnspilt. Tror det er i forbindelse med at det er siste sesong. Tilbakeblikket ble en måte å få dr. Greene tilbake på som er troverdig måte. 0 Siter
Helmi Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Jeg lurte ikke på det en gang... Greene var jo tydelig mye eldre i episoden på mandag enn han var den gangen han var med i serien... 0 Siter
Mirabell Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Ja, jeg tenkte også på det, men kom fram til at det måtte være en nyinnspilt episode. Har lest at de skulle ha med de fleste av de gamle heltene i den siste sesongen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.