Gjest Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 lol med det? Nei, for all del. Kreft er også bare en livsstil. Det er jo visse prinsipper man må leve etter, som når man er på cellegift. Livsstil. 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Nei, for all del. Kreft er også bare en livsstil. Det er jo visse prinsipper man må leve etter, som når man er på cellegift. Livsstil. jeg vil ikke kalle det en sykdom sier jeg .. samme for meg hva du kaller det.. 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Nei, for all del. Kreft er også bare en livsstil. Det er jo visse prinsipper man må leve etter, som når man er på cellegift. Livsstil. så det så 0 Siter
Gjest Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 jeg vil ikke kalle det en sykdom sier jeg .. samme for meg hva du kaller det.. Er ikke kreft en sykdom? 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Er ikke kreft en sykdom? snakker vi ikke om bechterew da? 0 Siter
Gjest Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 snakker vi ikke om bechterew da? Mulig det. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 men vil ikke kalle det en sykdom.. ''Bekhterevs sykdom er en leddbetennelse som særlig rammer ryggen og de store leddene i kroppen.'' Klippet fra den linken jeg la ved i forrige innlegg. Vil ikke en leddbetennelse være en sykdom? Hva mener du det er med livstilen som gjør at mennesker får dette da? Det er jo en diagnose ofte stilt av spesialist. Jeg er bare nyskjerrig altså. Og det virker som vi leser informasjonen med veldig forskjellige øyne ) Og hvordan en livstil kan gi denne diagnosen, for det er jo betennelse som forandrer leddene i ryggen. http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&task=view&id=6036&Itemid=65 Jeg kan bare ikke forstå at du mener at dette ikke er en sykdom. Forklar meg gjerne hvorfor, for all den info jeg finner så omtales den om sykdom. http://www.revmatiker.no/Plager/Diagnoser/Bekhterev 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1233094127' post='4077571] ''Bekhterevs sykdom er en leddbetennelse som særlig rammer ryggen og de store leddene i kroppen.'' Klippet fra den linken jeg la ved i forrige innlegg. Vil ikke en leddbetennelse være en sykdom? Hva mener du det er med livstilen som gjør at mennesker får dette da? Det er jo en diagnose ofte stilt av spesialist. Jeg er bare nyskjerrig altså. Og det virker som vi leser informasjonen med veldig forskjellige øyne ) Og hvordan en livstil kan gi denne diagnosen, for det er jo betennelse som forandrer leddene i ryggen. http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&task=view&id=6036&Itemid=65 Jeg kan bare ikke forstå at du mener at dette ikke er en sykdom. Forklar meg gjerne hvorfor, for all den info jeg finner så omtales den om sykdom. http://www.revmatiker.no/Plager/Diagnoser/Bekhterev jeg tenker bare ikke på det som en sykdom.. ordet sykdom er liksom noe helt "værre".. det er grunnen 0 Siter
....AV Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 men vil ikke kalle det en sykdom.. Det er en sykdom. Du kan jo selvfølgelig kalle det hva du vil, men en sykdom er det. Hva er din definisjon på sykdom, da? 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1233094127' post='4077571] ''Bekhterevs sykdom er en leddbetennelse som særlig rammer ryggen og de store leddene i kroppen.'' Klippet fra den linken jeg la ved i forrige innlegg. Vil ikke en leddbetennelse være en sykdom? Hva mener du det er med livstilen som gjør at mennesker får dette da? Det er jo en diagnose ofte stilt av spesialist. Jeg er bare nyskjerrig altså. Og det virker som vi leser informasjonen med veldig forskjellige øyne ) Og hvordan en livstil kan gi denne diagnosen, for det er jo betennelse som forandrer leddene i ryggen. http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&task=view&id=6036&Itemid=65 Jeg kan bare ikke forstå at du mener at dette ikke er en sykdom. Forklar meg gjerne hvorfor, for all den info jeg finner så omtales den om sykdom. http://www.revmatiker.no/Plager/Diagnoser/Bekhterev ville heller ha kalt det en plage.. 0 Siter
tonie Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 jeg vil ikke kalle det en sykdom sier jeg .. samme for meg hva du kaller det.. Kjenner du noen som har det? Det gjør jeg, og hadde ikke ramla meg inn å kalle det en "sykdom". Fibromyalgi er jeg mer skeptisk til. Det virker som alle legene ikke vet hva de skal gjøre med får den diagnosen. 0 Siter
nick Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Er det fuglevirus? Han ser da ut som en kylling der han står og hakker med hele hodet når han intervjues? 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Det er en sykdom. Du kan jo selvfølgelig kalle det hva du vil, men en sykdom er det. Hva er din definisjon på sykdom, da? en sykdom vil jeg si er feks kreft, hiv, hjerteproblemer og slike alvorlige ting.. det er hvertfall det jeg tenker.. 0 Siter
....AV Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 ville heller ha kalt det en plage.. Jeg kan love deg at Bechterews er mer enn bare en plage. Det er en betennelsessykdom som kan gi store smerter og nedsatt funksjon av en rekke store ledd. 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Kjenner du noen som har det? Det gjør jeg, og hadde ikke ramla meg inn å kalle det en "sykdom". Fibromyalgi er jeg mer skeptisk til. Det virker som alle legene ikke vet hva de skal gjøre med får den diagnosen. ok:) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 jeg tenker bare ikke på det som en sykdom.. ordet sykdom er liksom noe helt "værre".. det er grunnen Å. Men da bør du nesten si det, for det er jo ikke noe OK for dem så har det, og så sier du at det ikke er noen sykdom liksom, pytt pytt. Da kan folk reagere faktisk. Jeg reagerte og jeg har ikke diagnosen en gang. ) Mange lever jo ganske normalt og kjenner lite til den, men jeg vet om andre som er hardere rammet og har endel utfordringer. Det vil nok være forskjeller, og ikke minst forskjeller i hvordan folk takler det. 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Jeg kan love deg at Bechterews er mer enn bare en plage. Det er en betennelsessykdom som kan gi store smerter og nedsatt funksjon av en rekke store ledd. er fullt klar over det jaja 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 ville heller ha kalt det en plage.. Plage?! Har du den selv kanskje? 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1233094706' post='4077587] Plage?! Har du den selv kanskje? nei! fælt å folk reagerer på slike ting.. la nå folk ha sine tanker og meninger 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.