Gå til innhold

Hva slags sykdom har J. Stoltenberg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

OK. Noe sier meg at det ikke synker inn samme hvor mye folk prøver å forklare:)

jepp like wise =)

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• meg__123!

48

• tonie

8

• Bookworm

7

• hidi, the scorpion

6

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion
Skrevet

og din def teller??? jaja..

samme for meg :)

Jeg la ikke ut link om _min_ definisjon.....

Din definisjon av ordet sykdom, er noe snevert, for det omfatter uendelig mye mer enn spysyke og influensa!

hidi, the scorpion
Skrevet

tror ikke du skjønner hva jeg mener...

Vet _du_hva du mener?

Skrevet

Jeg la ikke ut link om _min_ definisjon.....

Din definisjon av ordet sykdom, er noe snevert, for det omfatter uendelig mye mer enn spysyke og influensa!

har ikke sagt at influensa er en sykdom jeg.. om det var det du mente.. når jeg tenker ordet sykdom, så tenker jeg alvorlige sykdommer.. som kan være dødelige. om det er riktig eller ikke gir jeg blanke i..

:)

Skrevet

Vet _du_hva du mener?

ja?:P

forklart det ganske mange ganger nå:P

hidi, the scorpion
Skrevet

har ikke sagt at influensa er en sykdom jeg.. om det var det du mente.. når jeg tenker ordet sykdom, så tenker jeg alvorlige sykdommer.. som kan være dødelige. om det er riktig eller ikke gir jeg blanke i..

:)

For oss andre "dødelige", blir din definisjon for snever. Man har et annet begrep for din definisjon nemlig; dødlig sykdom.

De fleste sykdommer _ er_ ikke dødlige....

Skrevet

For oss andre "dødelige", blir din definisjon for snever. Man har et annet begrep for din definisjon nemlig; dødlig sykdom.

De fleste sykdommer _ er_ ikke dødlige....

trenger ikke nødvendigvis å være dødelig..

men man har forskjellige definisjoner =)

det første som slår meg når jeg tenker bechterew er hvertfall ikke sykdom. uansett om det er det eller ikke =)

god natt =)

Gjest kjære vene sier jeg bare
Skrevet

leddplager vil jeg heller ikke kalle en sykdom..

Problemet ditt er jo at du ikke vet hva en sykdom er. Du kan nå lage dine egne versjoner av ting her i livet, men da skal du vanskelig fungere i samfunnet.

Skrevet

Problemet ditt er jo at du ikke vet hva en sykdom er. Du kan nå lage dine egne versjoner av ting her i livet, men da skal du vanskelig fungere i samfunnet.

mm...

Skrevet

vet godt hva en sykdom er.. så slapp av kjære vene ... :P

Gjest Villniss
Skrevet

men vil ikke kalle det en sykdom..

Noe så ignorant! DU har da vel ingen forutsetning for å si at Bechterews ikke er en sykdom!

Skjerp deg!

Skrevet

Noe så ignorant! DU har da vel ingen forutsetning for å si at Bechterews ikke er en sykdom!

Skjerp deg!

å men herregud da!! er det vanskelig å forstå! jeg sier ikke at det ikke er en sykdom, men JEG tenker ikke på det som det! vanskelig å forstå? javel..

case closed :)

Gjest Villniss
Skrevet

å men herregud da!! er det vanskelig å forstå! jeg sier ikke at det ikke er en sykdom, men JEG tenker ikke på det som det! vanskelig å forstå? javel..

case closed :)

oki. Ha en god natt da! ;-)

Gjest det gjør du ikke
Skrevet

vet godt hva en sykdom er.. så slapp av kjære vene ... :P

Beklager, men det gjør du ikke. Det er derfor folk blir irritert. Du tror du vet det, men har ikke kunnskap om dette.

Skrevet

Beklager, men det gjør du ikke. Det er derfor folk blir irritert. Du tror du vet det, men har ikke kunnskap om dette.

jeg sier JEG ikke ser på det som sykdom!

jeg sier ikke at det ikke er det.. forstår du hva jeg skriver?

Skrevet

og hva er det å bli irritert over? ser ikke helt det der,, mye å irritere seg over. da bør man skaffe seg et liv kanskje ;)

Skrevet

De som skriver at han har Bechterews, har rett.

Som en kjempeviktig tilleggsopplysning vil jeg gjerne fortelle at det har Drillo også.

Skrevet

leddplager vil jeg heller ikke kalle en sykdom..

Da skal jeg ikke engang spørre hva du mener fibromyalgi er...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...