meg__123! Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 OK. Noe sier meg at det ikke synker inn samme hvor mye folk prøver å forklare:) jepp like wise =) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 og din def teller??? jaja.. samme for meg Jeg la ikke ut link om _min_ definisjon..... Din definisjon av ordet sykdom, er noe snevert, for det omfatter uendelig mye mer enn spysyke og influensa! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 tror ikke du skjønner hva jeg mener... Vet _du_hva du mener? 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Jeg la ikke ut link om _min_ definisjon..... Din definisjon av ordet sykdom, er noe snevert, for det omfatter uendelig mye mer enn spysyke og influensa! har ikke sagt at influensa er en sykdom jeg.. om det var det du mente.. når jeg tenker ordet sykdom, så tenker jeg alvorlige sykdommer.. som kan være dødelige. om det er riktig eller ikke gir jeg blanke i.. 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Vet _du_hva du mener? ja? forklart det ganske mange ganger nå 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 har ikke sagt at influensa er en sykdom jeg.. om det var det du mente.. når jeg tenker ordet sykdom, så tenker jeg alvorlige sykdommer.. som kan være dødelige. om det er riktig eller ikke gir jeg blanke i.. For oss andre "dødelige", blir din definisjon for snever. Man har et annet begrep for din definisjon nemlig; dødlig sykdom. De fleste sykdommer _ er_ ikke dødlige.... 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 For oss andre "dødelige", blir din definisjon for snever. Man har et annet begrep for din definisjon nemlig; dødlig sykdom. De fleste sykdommer _ er_ ikke dødlige.... trenger ikke nødvendigvis å være dødelig.. men man har forskjellige definisjoner =) det første som slår meg når jeg tenker bechterew er hvertfall ikke sykdom. uansett om det er det eller ikke =) god natt =) 0 Siter
Gjest kjære vene sier jeg bare Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 leddplager vil jeg heller ikke kalle en sykdom.. Problemet ditt er jo at du ikke vet hva en sykdom er. Du kan nå lage dine egne versjoner av ting her i livet, men da skal du vanskelig fungere i samfunnet. 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Problemet ditt er jo at du ikke vet hva en sykdom er. Du kan nå lage dine egne versjoner av ting her i livet, men da skal du vanskelig fungere i samfunnet. mm... 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Problemet ditt er jo at du ikke vet hva en sykdom er. Du kan nå lage dine egne versjoner av ting her i livet, men da skal du vanskelig fungere i samfunnet. vet godt hva en sykdom er.. så slapp av kjære vene ... 0 Siter
Gjest Villniss Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 men vil ikke kalle det en sykdom.. Noe så ignorant! DU har da vel ingen forutsetning for å si at Bechterews ikke er en sykdom! Skjerp deg! 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Noe så ignorant! DU har da vel ingen forutsetning for å si at Bechterews ikke er en sykdom! Skjerp deg! å men herregud da!! er det vanskelig å forstå! jeg sier ikke at det ikke er en sykdom, men JEG tenker ikke på det som det! vanskelig å forstå? javel.. case closed 0 Siter
Gjest Villniss Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 å men herregud da!! er det vanskelig å forstå! jeg sier ikke at det ikke er en sykdom, men JEG tenker ikke på det som det! vanskelig å forstå? javel.. case closed oki. Ha en god natt da! ;-) 0 Siter
Gjest det gjør du ikke Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 vet godt hva en sykdom er.. så slapp av kjære vene ... Beklager, men det gjør du ikke. Det er derfor folk blir irritert. Du tror du vet det, men har ikke kunnskap om dette. 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Beklager, men det gjør du ikke. Det er derfor folk blir irritert. Du tror du vet det, men har ikke kunnskap om dette. jeg sier JEG ikke ser på det som sykdom! jeg sier ikke at det ikke er det.. forstår du hva jeg skriver? 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Beklager, men det gjør du ikke. Det er derfor folk blir irritert. Du tror du vet det, men har ikke kunnskap om dette. og hva er det å bli irritert over? ser ikke helt det der,, mye å irritere seg over. da bør man skaffe seg et liv kanskje 0 Siter
laban Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 De som skriver at han har Bechterews, har rett. Som en kjempeviktig tilleggsopplysning vil jeg gjerne fortelle at det har Drillo også. 0 Siter
Bookworm Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 leddplager vil jeg heller ikke kalle en sykdom.. Da skal jeg ikke engang spørre hva du mener fibromyalgi er... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Han har bekhterev: http://www.helsenytt.no/artikler/bekhterev.htm 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.