Dorthe Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Å gi meg tålmodighet!!! Jeg skjønner ikke hvorfor du er så sinna på meg når jeg skriver om fibromyalgi, du hører jo det av ordet, det betyr fibro - sener, my - muskler, algi - smerter. Jeg har blitt utredet for det fordi jeg hadde alle symptomene, men jeg har en annen diagnose som gir smerter i kroppen og jeg har også triggerpunkter nok til å få fibromyalgidiagnosen er derfor jeg kaller det en sekkediagnose. Finner man ikke en grunn til problemene så kaller man det fibromyalgi. Akkurat nå er inndiagnosen ME, hadde du gått til legen i dag så hadde du kanskje fått den diagnosen, slittslitt,, utbrent, fatigue, smerter i kroppen. Jeg t 0 Siter
meg__123! Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 plage? fettern min har bekterews, og jeg har sett han ligge på en spesialmadrass og ligge og hylskrike i smerter... har blitt helt skeiv i ryggen i en alder av 25 år... syns bektews er helt grusomt jeg... må ha sterke medisiner for å komme gjennom dagene. aldri sagt at bechterews ikke er vondt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.