pekkaline Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 http://www.nettavisen.no/utenriks/article2518729.ece Håper det triller en baileysflaske under om det skulle skje meg Også bør noen ha mistet en melkesjokolade gjennom sprekken 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Hvordan klarte naboen å se gjennom vinduet når gardinene var trukket for? 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 Hvordan klarte naboen å se gjennom vinduet når gardinene var trukket for? Han hadde merket seg at de ikke var trukket frem og tilbake, stod det vel? Han brukte sikkert å gjøre det hver dag. 0 Siter
Gjest Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Tror ikke et sekund på at whiskyen reddet han... trodde alkohol fordrev vann jeg - det er jo derfor man blir fyllasjuk, fordi man er dehydrert. 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 Tror ikke et sekund på at whiskyen reddet han... trodde alkohol fordrev vann jeg - det er jo derfor man blir fyllasjuk, fordi man er dehydrert. Han fikk trøst, smertestillende og holdt systemet igang på en måte. Han kunne nok overlevd uten også. 0 Siter
Gjest Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Han fikk trøst, smertestillende og holdt systemet igang på en måte. Han kunne nok overlevd uten også. Syns du ikke det er leit at pressen fremstiller en flaske alkohol som noe du kan overleve på om du ikke har tilgang på vann? 0 Siter
songbirdy Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Syns du ikke det er leit at pressen fremstiller en flaske alkohol som noe du kan overleve på om du ikke har tilgang på vann? Man kan overleve på så mangt når nøden er størst. Urin for eksempel... Alkoholfokuset er nå en ting, det viktigste er vel at mannen overlevde. Men at han skulle kjøpe en whiskeyflaske til å ha "på lur" til neste gang, syns jeg ble for dumt da.. Men det var vel ikke han imot.. hehe.. 0 Siter
Gjest agree Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Hvordan klarte naboen å se gjennom vinduet når gardinene var trukket for? Det var sikkert slike "florlette" gardiner 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 *LOL* Jeg vil ha ice eller cider ;0) 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Skrevet 28. januar 2009 Syns du ikke det er leit at pressen fremstiller en flaske alkohol som noe du kan overleve på om du ikke har tilgang på vann? Neh, det er mye annet som fremstilles feil avpressen som er mer alvorlig. 0 Siter
Aggathe Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Kan det være mulig at Joe hadde drukket litt av flasken også før han gikk på hodet mon tro? Whisky er siste sort, men i nøden spiser fanden fluer, så jeg skulle vel fått ned litt, sikkert tatt mesteparten første kvelden og fått århundrets "hangover" fanget under sofaen, huff! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.