Gå til innhold

tragikomiskt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan klarte naboen å se gjennom vinduet når gardinene var trukket for?

Skrevet

Han hadde merket seg at de ikke var trukket frem og tilbake, stod det vel? Han brukte sikkert å gjøre det hver dag.

Skrevet

Tror ikke et sekund på at whiskyen reddet han... trodde alkohol fordrev vann jeg - det er jo derfor man blir fyllasjuk, fordi man er dehydrert.

Skrevet

Tror ikke et sekund på at whiskyen reddet han... trodde alkohol fordrev vann jeg - det er jo derfor man blir fyllasjuk, fordi man er dehydrert.

Han fikk trøst, smertestillende og holdt systemet igang på en måte. Han kunne nok overlevd uten også.

Skrevet

Han fikk trøst, smertestillende og holdt systemet igang på en måte. Han kunne nok overlevd uten også.

Syns du ikke det er leit at pressen fremstiller en flaske alkohol som noe du kan overleve på om du ikke har tilgang på vann?

Skrevet

Syns du ikke det er leit at pressen fremstiller en flaske alkohol som noe du kan overleve på om du ikke har tilgang på vann?

Man kan overleve på så mangt når nøden er størst. Urin for eksempel... Alkoholfokuset er nå en ting, det viktigste er vel at mannen overlevde. Men at han skulle kjøpe en whiskeyflaske til å ha "på lur" til neste gang, syns jeg ble for dumt da.. Men det var vel ikke han imot.. hehe.. ;)

Skrevet

Det var sikkert slike "florlette" gardiner ;)

Skrevet

Neh, det er mye annet som fremstilles feil avpressen som er mer alvorlig.

Skrevet

Kan det være mulig at Joe hadde drukket litt av flasken også før han gikk på hodet mon tro?

Whisky er siste sort, men i nøden spiser fanden fluer, så jeg skulle vel fått ned litt, sikkert tatt mesteparten første kvelden og fått århundrets "hangover" fanget under sofaen, huff!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...