Gå til innhold

kringkastingsavgiften

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Jeg lurer på om dere har fått kringkastingsavgiften. En venninne av meg har fått den men jeg har ikke fått noe. De er jo så strenge på tidsfrister, så hva med dere?

Gjest lurer jeg på
Skrevet

fikk den forrige uke :((

Når er fristen da? Og er det samme frist for oss alle?

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Fått og betalt her.

Når er fristen da? Og er det samme frist for oss alle?

sort som natta
Skrevet

har fått den...dobbelt opp,t.o.m:(( var midt i en flytting sist,så den kom vel bort med resten av posten.2500 for en dritt-kanal man knapt bruker er surt:(( i tillegg til digital-boks.har du ikke fått,bør du kontakte nrk,så du ikke får dobbelt opp

sort som natta
Skrevet

har fått den...dobbelt opp,t.o.m:(( var midt i en flytting sist,så den kom vel bort med resten av posten.2500 for en dritt-kanal man knapt bruker er surt:(( i tillegg til digital-boks.har du ikke fått,bør du kontakte nrk,så du ikke får dobbelt opp

fristen er 31/1

AneM1365380603
Skrevet

Vi har ikke fått den, men i dag ringte jeg lisensavdelingen og fikk KID-nr slik at jeg får den betalt innen fristen.

Skrevet

Jeg har fått den ja.. fikk den forrige uke. betalingsfristen er 31., altså til lørdag.. så du burde kanskje ringe og høre hvor den blir av.

Gjest Den får pappan min
Skrevet

Den har jeg aldri fått :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...