Gå til innhold

Ari Behn på krigsstien igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt enig med deg!

Og når det gjelder Ari Behn, som jo nærmest har blitt et slags "yndlings-rakke-ned-på-objekt" i Norge, så får det nærmest motsatt effekt på meg. Da blir det nesten om å gjøre å se det positive i alt ved han, slik at ikke folk tror at også jeg er en slik en som bare hiver meg med i hylekoret som akker seg over alt mulig ved denne fyren.

Nettopp, sånn er jeg også ;-)

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

18

• morsan

9

• Lillemus

7

• løvinne71

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest høstløv
Skrevet

Men gjør det oss personlig noenting at han er som han er? Jeg klarer bare ikke å skjønne folks behov for å rakke ned på andre. Mulig jeg er rar, men jeg får faktisk en litt sånn vond smak i munnen når jeg merker hvordan folk godter seg over hvor "rare" og/eller "spesielle" (med negativt fortegn) andre folk er, enda de ikke kjenner dem personlig!

Jeg vet av folk som kjenner Ari Behn personlig. De synes han er spesiell i det at han er så utrolig hyggelig og grei mot andre mennesker. Han er oppriktig opptatt av andres ve og vel. Jeg synes det er trist at vi er så opptatt av hans eventuelle negative sider, kun fordi de det er disse sidene media fokuserer på.

Jeg synes iallefall ikke jeg har noen rett til å sette meg til doms over andre mennesker. Så fantastisk er jeg ikke ;-)

Jeg synes bare at han kan la andre folk være i fred, hvorfor skal han absolutt skape splid og svartmale folk han egentlig ikke har noe forhold til.

Hvorfor skal denne skittentøyvasken foregå i media?

Det er derfor jeg mener at mannen er PR kåt fordi han ikke får noe oppmerksomhet ellers.

Skrevet

Men som jeg har sagt før: Det må ihvertfall være behagelig for Sonja at folk nå har et annet yndlingshatobjekt i kongefamilien enn henne! ;-)

Skrevet

Og jeg er sånn :-) Kunne ikke falle meg inn i delta i noe hylekor som er bestemt av den norske tabloidpressen, som tydeligvis kjeder seg i hjel, eller hva det nå er. Jeg bestemmer selv hva jeg skal mene om personer rundt meg.

Skrevet

Jeg synes bare at han kan la andre folk være i fred, hvorfor skal han absolutt skape splid og svartmale folk han egentlig ikke har noe forhold til.

Det er derfor jeg mener at mannen er PR kåt fordi han ikke får noe oppmerksomhet ellers.

Har ikke alle angrepene mot han og hans familie kommet fram i media da?

Skrevet

Men hvem begynte svartmalingen da?

Har du noen eksempler på episoder der Ari Behn har vært den som har starta å rakke ned på folk?

AneM1365380603
Skrevet

Og jeg er sånn :-) Kunne ikke falle meg inn i delta i noe hylekor som er bestemt av den norske tabloidpressen, som tydeligvis kjeder seg i hjel, eller hva det nå er. Jeg bestemmer selv hva jeg skal mene om personer rundt meg.

Ari Behn er en farveklatt, og jeg lar meg ikke provosere av hans personlighet og ytringer.

Skrevet

Men som jeg har sagt før: Det må ihvertfall være behagelig for Sonja at folk nå har et annet yndlingshatobjekt i kongefamilien enn henne! ;-)

Ari er nok yndlingssvigersønnen hennes ;-)

Skrevet

Jepp :)

hidi, the scorpion
Skrevet

''Synnøve, 28.01 2009 kl 10:23

Han er og blir et tikkende vegg-ur i teak. Først så tenker man interessant klokke, for å så tenke fælt som den tikker da, for tilslutt og bare ønske den jævla klokka og dens infernalske tikkingen dit pepper’n gror.''

Denne kommentaren sto på NRK sine nettsider, da de spurte leserne om hvilket møbel Ari Behn er....

Da lo jeg;))

Skrevet

''Synnøve, 28.01 2009 kl 10:23

Han er og blir et tikkende vegg-ur i teak. Først så tenker man interessant klokke, for å så tenke fælt som den tikker da, for tilslutt og bare ønske den jævla klokka og dens infernalske tikkingen dit pepper’n gror.''

Denne kommentaren sto på NRK sine nettsider, da de spurte leserne om hvilket møbel Ari Behn er....

Da lo jeg;))

Herre gud..Hadde noen mobba meg på denne måten, så hadde jeg blitt oppriktig lei meg :(

Vi hyler opp når unger mobber hverandre, men det er da pinadø ikke rart unger mobber når de har oss voksne som forbilder *himle med øynene*

Skrevet

Herre gud..Hadde noen mobba meg på denne måten, så hadde jeg blitt oppriktig lei meg :(

Vi hyler opp når unger mobber hverandre, men det er da pinadø ikke rart unger mobber når de har oss voksne som forbilder *himle med øynene*

Lei meg - det er bare fornavnet. Hadde jeg måttet ta i mot så mye drittprat som han og hans familie har måttet tåle - til og med om barnas navn - da vet jeg ikke hvordan det hadde gått med meg. Og så skal det reageres på at han nå har bestemt seg for å ta igjen/si i fra?

Døm ikke en mann før du har gått 10 mil i hans sko, er det noe som heter.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det var da Ari som kalte Loe et furubord...

I mine øyne er hele denne "offentlige" debatten fullstendig meningløs. Men ærlig talt, Togli, når folk opptrer direkte stupide i det offentlige rom, så bør de tåle litt drittslenging tilbake....

Skrevet

Lei meg - det er bare fornavnet. Hadde jeg måttet ta i mot så mye drittprat som han og hans familie har måttet tåle - til og med om barnas navn - da vet jeg ikke hvordan det hadde gått med meg. Og så skal det reageres på at han nå har bestemt seg for å ta igjen/si i fra?

Døm ikke en mann før du har gått 10 mil i hans sko, er det noe som heter.

Jeg tror rett og slett folk glemmer at slike folk også er mennesker av kjøtt og blod :-/

Skrevet

Kule damer :)

Selvhøytidelige er de i alle fall ikke! :o)

hidi, the scorpion
Skrevet

De er bare skjønne;)

Skrevet

Det var da Ari som kalte Loe et furubord...

I mine øyne er hele denne "offentlige" debatten fullstendig meningløs. Men ærlig talt, Togli, når folk opptrer direkte stupide i det offentlige rom, så bør de tåle litt drittslenging tilbake....

Det er da vel ikke verre å bli kalt et "furubord" enn å bli rakka ned på slik Loe gjorde det mot Ari - først? ;-)

Ari har gått forholdsvis stille i dørene i flere år, og latt seg rakke ned på gjentatte ganger - uten å ta til motmæle. Når han nå endelig gir klar beskjed om at han nekter å la seg underkue mer, så mener folk han får tåle dette når han stikker seg fram sånn? Dobbeltmoral de'Lux, spør du meg......

Skrevet

De virker som to hærlige og artige damer :) Så du dem i "Klassefesten" med Aakerø? Artig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...