Gjest dira Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Hva pleier dere å gi i valentines gave til deres "kjære"? Gutt eller jente.. 0 Siter
Speak Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Jeg pleier å få mye blomster på den tiden. (Valentines blomster, morsdagsblomster og bursdag) Veldig hyggelig da:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Ingenting, vi feirer ikke den dagen. Sender hverandre en koselig tekstmelding eller ønsker hverandre god valentin om vi er sammen. ) 0 Siter
Gjest Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Selv om USA har fått ny, kul president trenger vi vel ikke gå helt bananas med å overta deres skikker? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Vi feirer ikke sånne ting så storslått vi da... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Vi pleier ikke å feire det egentlig. Kanskje en god middag bare ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Vi feirer ikke Valentines. Viser at vi er glade i hverandre hele året vi 0 Siter
henrikke71 Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Kjæresten og meg er enige om at denne dagen er noe tull. Vi viser hverandre kjærlighet hele året vi, og det er godt å se at vi ikke er de eneste som ikke er blitt amerikanisert på det området... 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Kjæresten og meg er enige om at denne dagen er noe tull. Vi viser hverandre kjærlighet hele året vi, og det er godt å se at vi ikke er de eneste som ikke er blitt amerikanisert på det området... ''Kjæresten og meg er enige om at denne dagen er noe tull. Vi viser hverandre kjærlighet hele året vi,'' Samme her! Jeg pleier å si til min kjære på Valentinsdagen:"Elsker deg i dag og alle andre dager!" ) Det synes han er godt å høre. ;o) 0 Siter
Bookworm Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Den dagen feires overhodet ikke her i huset! 0 Siter
sant å si Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 I motsetning til de fleste andre her pleier vi å gi hverandre en liten oppmerksomhet, SELV OM vi viser at vi er glad i hverandre resten av året også. I fjor fikk han to kinobiletter til en film han lenge hadde hatt lyst til å se - jeg fikk en vakker rosebukett og klippekort på 3 bilvasker ;-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Vi pleier feire dagen litt. Syns det er en kjempe koslig dag. Og vi er faktisk glad i hverandre året rundt, likevel... Gave, tja, pleier ikke kjøpe store gaver. Gjerne sjokolade og et blad. For oss er vel kanskje kortet viktigst. Skriver lange koslige kort til hverandre. Så pleier vi gjerne lage noe ekstra god mat på kvelden, og kose oss i badekaret. Mama pleier komme med en blomst til meg. Koslig. :0) 0 Siter
meg__123! Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 gir en rose og et kort, og så går vi feks på kino og ut å spise.. helt enkelt.. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 ''Kjæresten og meg er enige om at denne dagen er noe tull. Vi viser hverandre kjærlighet hele året vi,'' Samme her! Jeg pleier å si til min kjære på Valentinsdagen:"Elsker deg i dag og alle andre dager!" ) Det synes han er godt å høre. ;o) Nemlig;-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Den dagen ble ikke adoptert i Norge før jeg var for etablert for sånt ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.