Gå til innhold

Valentines gave..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva pleier dere å gi i valentines gave til deres "kjære"?

Gutt eller jente..

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg pleier å få mye blomster på den tiden. (Valentines blomster, morsdagsblomster og bursdag) Veldig hyggelig da:-)

Skrevet

Ingenting, vi feirer ikke den dagen. Sender hverandre en koselig tekstmelding eller ønsker hverandre god valentin om vi er sammen. :o)

Skrevet

Selv om USA har fått ny, kul president trenger vi vel ikke gå helt bananas med å overta deres skikker?

Skrevet

Vi feirer ikke sånne ting så storslått vi da...

candyqueen_83
Skrevet

Vi pleier ikke å feire det egentlig. Kanskje en god middag bare :o)

Annonse

Skrevet

Vi feirer ikke Valentines. Viser at vi er glade i hverandre hele året vi :D

Skrevet

Kjæresten og meg er enige om at denne dagen er noe tull. Vi viser hverandre kjærlighet hele året vi, og det er godt å se at vi ikke er de eneste som ikke er blitt amerikanisert på det området...

Skrevet

Kjæresten og meg er enige om at denne dagen er noe tull. Vi viser hverandre kjærlighet hele året vi, og det er godt å se at vi ikke er de eneste som ikke er blitt amerikanisert på det området...

''Kjæresten og meg er enige om at denne dagen er noe tull. Vi viser hverandre kjærlighet hele året vi,''

Samme her! Jeg pleier å si til min kjære på Valentinsdagen:"Elsker deg i dag og alle andre dager!" :o) Det synes han er godt å høre. ;o)

Skrevet

I motsetning til de fleste andre her pleier vi å gi hverandre en liten oppmerksomhet, SELV OM vi viser at vi er glad i hverandre resten av året også.

I fjor fikk han to kinobiletter til en film han lenge hadde hatt lyst til å se - jeg fikk en vakker rosebukett og klippekort på 3 bilvasker ;-)

Skrevet

Vi pleier feire dagen litt. Syns det er en kjempe koslig dag. Og vi er faktisk glad i hverandre året rundt, likevel...

Gave, tja, pleier ikke kjøpe store gaver. Gjerne sjokolade og et blad. For oss er vel kanskje kortet viktigst. Skriver lange koslige kort til hverandre.

Så pleier vi gjerne lage noe ekstra god mat på kvelden, og kose oss i badekaret.

Mama pleier komme med en blomst til meg. Koslig.

:0)

Skrevet

gir en rose og et kort, og så går vi feks på kino og ut å spise.. helt enkelt..

Annonse

Skrevet

''Kjæresten og meg er enige om at denne dagen er noe tull. Vi viser hverandre kjærlighet hele året vi,''

Samme her! Jeg pleier å si til min kjære på Valentinsdagen:"Elsker deg i dag og alle andre dager!" :o) Det synes han er godt å høre. ;o)

Nemlig;-)

Skrevet

Den dagen ble ikke adoptert i Norge før jeg var for etablert for sånt ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...