Gå til innhold

går dere på kino alene?

Anbefalte innlegg

Gjest kino alene?
Skrevet

jeg har så lyst til å finne på noe, men alle vennene mine jobber, er opptatt eller syke. Blir gal av å sitte inne og glane. lurer på om jeg vil se en film på kino, men tror kanskej jeg vil føle meg litt viggo venneløs?

Jeg er en ung dame på snart 30. Ville du sett på meg og tenkt "stakkars"?

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• tzatziki1365380058

3

• Glimtipper

3

• henrikke71

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, jeg har gått på kino alene. Det er virkelig en ting som egner seg ypperlig til å gjøre alene, selv om det alltid er hyggelig å gå sammen med noen. Men man skal jo bare sitte der og se på filmen, og ikke er det pause heller, som i teatret, der man blir gående rundt alene i foajeen.

Jeg ofrer ikke enslige kinogjengere en eneste tanke verken om det ene eller det andre.

Skrevet

Har gjort det en gang. :o) Ellers tenker jeg overhodet ikke over det om folk er alene eller sammen med noen på kino.

Skrevet

Gå og se film du. :) Jeg kunne innimellom stikke innom kinoen alene på tur hjem fra lesesalen mens jeg studerte, og tenkte aldri at noen kunne tro jeg var ensom. Det var jeg jo ikke heller, bare veldig glad i film, og så _alt_ en periode. :)

I dag går jeg ikke på film alene, men det er fordi kino har blitt en skal-vi-finne på-noe-sammen- aktivitet. Jeg følger _aldri_ med på hvorvidt de rundt meg i salen ser ut for å ha noen å snakke med før filmen eller ikke, ja faktisk legger jeg ikke merke til om noen sitter alene engang. :)

Gjest går ofte alene
Skrevet

Ja, jeg har gått på kino alene. Det er virkelig en ting som egner seg ypperlig til å gjøre alene, selv om det alltid er hyggelig å gå sammen med noen. Men man skal jo bare sitte der og se på filmen, og ikke er det pause heller, som i teatret, der man blir gående rundt alene i foajeen.

Jeg ofrer ikke enslige kinogjengere en eneste tanke verken om det ene eller det andre.

Jeg har ofte gått på kino alene. Det kommer an på om jeg får med meg noen eller ikke. Syns faktisk det har mange fordeler å gå alene, for da får jeg konsentrert meg mer om filmen.

Det er mange som går alene, av mange ulike grunner, det være seg praktisk eller annet. Det skal du ikke tenke på i det hele tatt. Ingen bryr seg om det vel!

Kos deg!

Skrevet

Jeg går ofte på kino alene.

Eller ofte er kankje litt overdrevent nå i det siste, siden jeg har sett lite filmer i det siste.

Men å gå på kino er null problem. Tenker ikke over det og gjør det om jeg er i forhold eller singel. Min eks og jeg gikk til og med på hver vår film ei gang. :-)

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Men det er langt ned til kinoen, kaldt og kinobilletter er dyre. Man kan jo nesten kjøpe DVDen for samme prisen.

Gjest ViViola
Skrevet

I den perioden jeg var mye i Oslo - alene - så hadde jeg alltid store planer om å få gått på kino.

Så - jeg ville ikke synes det var noe rart om du gjorde det.

:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Men det er langt ned til kinoen, kaldt og kinobilletter er dyre. Man kan jo nesten kjøpe DVDen for samme prisen.

''kinobilletter er dyre. Man kan jo nesten kjøpe DVDen''

Men her er jeg enig med reklamen - film er best på kino! Definitivt! Blir aldri det samme å se filmen på TV'n hjemme.

Skrevet

Lenge siden jeg har gått på kino alene. Jeg gjorde det noen ganger før. Det var en slik typisk "før eksamens kveld". Da trengte jeg avkobling og gikk på kino alene. Gjerne etter en treningsøkt.

Skrevet

Jeg drømmer om å gå på kino alene :)

Jeg skal gjøre det snart, tror jeg. Bare vi får flyttet.

Nå drømmer jeg også om en storbyhelg på egenhånd, så jeg er kanskje litt spesiell?

Skrevet

Men her er jeg enig med reklamen - film er best på kino! Definitivt! Blir aldri det samme å se filmen på TV'n hjemme.

De få gangene jeg går på kino er med ungene. :o) Ettersom kjæresten bor utenbys (med veeeeeeeldig dårlig kinotilbud) så er jeg sjelden på kino i byen alene. Laster ned en del film fra nettet vi da. :o) Eller låner på biblioteket. ;o)

Skrevet

Jeg har ofte gått på kino alene. Det kommer an på om jeg får med meg noen eller ikke. Syns faktisk det har mange fordeler å gå alene, for da får jeg konsentrert meg mer om filmen.

Det er mange som går alene, av mange ulike grunner, det være seg praktisk eller annet. Det skal du ikke tenke på i det hele tatt. Ingen bryr seg om det vel!

Kos deg!

''Syns faktisk det har mange fordeler å gå alene, for da får jeg konsentrert meg mer om filmen''

Aha! Så du er altså en av dem som sitter og småprater gjennom filmen.... ;)

Gjest Elextra
Skrevet

De få gangene jeg går på kino er med ungene. :o) Ettersom kjæresten bor utenbys (med veeeeeeeldig dårlig kinotilbud) så er jeg sjelden på kino i byen alene. Laster ned en del film fra nettet vi da. :o) Eller låner på biblioteket. ;o)

Jeg ser også mye mer film hjemme enn på kino, men mener likevel opplevelsen er en _helt_ annet og kan knapt sammenlignes.

Skrevet

Jeg ser også mye mer film hjemme enn på kino, men mener likevel opplevelsen er en _helt_ annet og kan knapt sammenlignes.

Helt enig i det, selv om det her også blir mest filmtitting hjemme.

Skrevet

Før i tiden var det min yndlingsting å gjøre alene, og jeg gjør det innimellom fortsatt. Hvis andre skulle synes det er merkelig, så er det deres problemo, ikke mitt:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg ville ikke lagt merke til om du kom alene eller ikke. Tidligere gikk jeg en del på kino alene, men nå for tiden er det alt for sjelden jeg er på kino. Og når jeg først gjør det, er det like mye for det sosiale som for selve filmen, derfor går jeg sammen med noen.

Skrevet

Jeg har gjordt det en gang. På en filmfestival jeg var på. Men da vistes mange filmer samtidig, og vi ville ikke se alle de samme filmene, jeg og mine venner. Vanligvis er det jo ingen som ser eller bryr seg om folk går sammen med noen eller ikke. En går jo dit for å se filmen. Men jeg skjønner hva du mener om at det kunne vært litt ubehagelig dersom f.eks jeg hadde møtt eksen min der mens jeg gikk alene.. Jeg ville vel følt meg litt ensom og forlatt. Men det burde jo ikke være sånn da.

Gjest egentlig!
Skrevet

Da jeg jobbet som journalist ble jeg vant til det, tenkte aldri over det..men det var jo pressevisninger da.

Uansett ville jeg overhodet ikke lagt merke til om noen gikk alene eller ikke. Hvis du er redd for å treffe på noen du kjenner kan du gå inn etter reklamen, og forlate lokalet før rulleteksten...

Gjest egentlig!
Skrevet

Åjoda, når du har bra hjemmekinoanlegg;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...