Gå til innhold

går dere på kino alene?

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Åjoda, når du har bra hjemmekinoanlegg;)

Ja, om du har hjemmekinoanlegg à la storsalen på Colosseum, så! *S*

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• tzatziki1365380058

3

• Glimtipper

3

• henrikke71

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest egentlig!
Skrevet

Ja, om du har hjemmekinoanlegg à la storsalen på Colosseum, så! *S*

Bigger is not always better.

Gjest Elextra
Skrevet

Ville ikke tenkt sånn.

Har vært på kino alene noen ganger. For en del år siden bodde jeg rett ved en kino, og det var greit å stikke innom å se en film når jeg ikke hadde annet på tapetet. Tenkte ikke så mye på hvordan det ble oppfattet, tror ikke det ble lagt merke til. Tenkte vel bare litt på at det er hyggeligere å dele kinoopplevelsen med noen.

Skrevet

Jeg som oftest alene på kino, og jeg har lagt merke til at mange av de som har sittet rundt meg har kommet alene også. I store deler av mitt voksne liv var vi uten kino, så om jeg en sjelden gang var på kino da, reiste jeg sammen med noen f.eks. til nabokommunen.

Skrevet

Jeg elsker å gå på kino alene. Og det er jo helt tullete at kino skal være en sosial affære, man sitter jo tross alt i mørket og er stille uansett.

Skrevet

Jeg elsker å gå på kino alene. Og det er jo helt tullete at kino skal være en sosial affære, man sitter jo tross alt i mørket og er stille uansett.

Nuvel, man kan da kline.

Skrevet

Nuvel, man kan da kline.

Da kliner jeg heller gratis. ;o)

Skrevet

hver sin smak,, jeg ville aldri gjort det, men hadde ikke sett rart på noen om de satt der alene..

Skrevet

Da kliner jeg heller gratis. ;o)

Noen ganger trenger man en unnskyldning for å sitte nær hverandre i mørket :P

Gjest går ofte alene
Skrevet

''Syns faktisk det har mange fordeler å gå alene, for da får jeg konsentrert meg mer om filmen''

Aha! Så du er altså en av dem som sitter og småprater gjennom filmen.... ;)

Nei ikke jeg, men ofte at sidemannen/vennene jeg går ut med, prøver seg på det. og det liker jeg ikke.

Jeg er tvert om av de som roper hysj hvis noen i salen blir for støyende. Det irriterer meg at de ikke kan holde kjeft under filmen.

Skrevet

Nei, jeg har ikke noe lyst til å gå alene.

Men det betyr absolutt ikke at jeg ville sett rart på deg eller andre som går alene. Det har aldri falt meg inn, engang.

Skrevet

Nei ikke jeg, men ofte at sidemannen/vennene jeg går ut med, prøver seg på det. og det liker jeg ikke.

Jeg er tvert om av de som roper hysj hvis noen i salen blir for støyende. Det irriterer meg at de ikke kan holde kjeft under filmen.

Jeg var på kino i går, og satt ved siden av en 'snakker' - eller det vil si - en "oversetter". Han skulle forklare filmen for sin 15-årige datter - høyt, og jeg var på nippet til å si at jeg har fulgt med i historietimen, og at det derfor ville holde om han oversatte kun for sin datter. Men jeg lot være...

... og lot han dermed ødelegge filmopplevelsen min desverre...

Skrevet

Det er irriterende med slike som tror de er i sin egen stue og derfor kan prate med vanlig stemme under filmen!

Skrevet

Det er irriterende med slike som tror de er i sin egen stue og derfor kan prate med vanlig stemme under filmen!

Jeg har ved et enkelt tilfelle opplevd et par tenåringer som satt på forreste rekke og røyka. Den tar kaka altså.

Skrevet

Jeg har ved et enkelt tilfelle opplevd et par tenåringer som satt på forreste rekke og røyka. Den tar kaka altså.

Oi! Men kom det ikke en vakt og stoppet dem?

Skrevet

Oi! Men kom det ikke en vakt og stoppet dem?

Nei, faktisk ikke, de holdt på i kanskje et kvarter inn i filmen, ingen ga beskjed, men det er endel år siden nå. Hadde nok ikke gått i dag, de ville vel blitt kasta på hodet ut av en annen kinogjenger.

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg gikk mye alene på kino tidligere, og syntes aldri det var noe problem. Nå for tida går jeg veldig sjelden på kino, ser filmer på dvd fra sofakroken i stedet. Men tenker aldri at det er synd på folk som går alene på kino, de sjeldne gangene jeg faktisk er innom.

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg drømmer om å gå på kino alene :)

Jeg skal gjøre det snart, tror jeg. Bare vi får flyttet.

Nå drømmer jeg også om en storbyhelg på egenhånd, så jeg er kanskje litt spesiell?

Alene-storbyhelger er FANTASTISK! Jeg gjorde det (også) før, men har ikke tatt meg råd til det de siste årene.

Skal jammen begynne å spare!

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg ser også mye mer film hjemme enn på kino, men mener likevel opplevelsen er en _helt_ annet og kan knapt sammenlignes.

Enig med deg! Men makeligheten tar overhånd, så det blir mest film på dvd likevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...