Gå til innhold

Pose-brownies

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har brukt den pose-browniesen mange ganger, og liker den godt. I morgen skal imidlertid 7 åringen ha med kake på skolen, og hun vil ha brownies.

Kan jeg ta to poser og lage i langpanna tro? Eller må jeg ha tre poser?

Det er jo greit med langpannekake når de er 23-24- stk, ikke sant?

Skrevet

Jeg lagde den senest i går. Jeg bruker å ta to poser i langpanne og da blir den ca en drøy cm høy. Steker 30 minutter men skal legge til 5 min neste gang siden den er litt vel rå da. (min ovn bare kanskje) Den skal jo være rå i midten. Knallgod posekake! :)

Skrevet

Jeg lagde den senest i går. Jeg bruker å ta to poser i langpanne og da blir den ca en drøy cm høy. Steker 30 minutter men skal legge til 5 min neste gang siden den er litt vel rå da. (min ovn bare kanskje) Den skal jo være rå i midten. Knallgod posekake! :)

Du vil ikke anbefale tre poser altså? En cm er jo veldig lite, men brownies skal jo ikke være høy....

Skrevet

Jeg bruker også 2 poser brownies-mix til langpanne.

Det blir sikkert nok brownies. De skal jo ikke spise seg mette på det heller ;o)

Husk å skjære opp på forhånd.

Skrevet

Du vil ikke anbefale tre poser altså? En cm er jo veldig lite, men brownies skal jo ikke være høy....

Jeg synes det er passe med to, men skal du ha tre så bør du vel steike den endel lengre.

Skrevet

Jeg synes det er passe med to, men skal du ha tre så bør du vel steike den endel lengre.

Jeg hadde bare én pose i skapet, og orket ikke gå på butikken - så det ble baking på god, gammeldags måte, med oppskrift i stedet :-)

Ok kaka ser flott ut den!

Skrevet

Møllerens Kakemons-brownies er dosert for langpanne. Den er også best i test!

Tips til en annen gang ;-)

Skrevet

Jeg hadde bare én pose i skapet, og orket ikke gå på butikken - så det ble baking på god, gammeldags måte, med oppskrift i stedet :-)

Ok kaka ser flott ut den!

Så flink du er! Oppskriften ser så komplisert ut... men det er jo endel varianter og da. Nå kan de kose seg på skolen :) Bursdag?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...