Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Nå burde vel du stille i egen klasse da:) Jeg tror ikke det er så mange friske som synes det er vanskelig å skjære kål dersom kniven er god?

Jeg har litt skrekken mot å skjære i harde ting etter jeg brukte biffkniv i isen. Nå gjorde jeg riktignok alle ting som kan gjøres feil, men det sitter i en stund..

Skrevet

Jeg har litt skrekken mot å skjære i harde ting etter jeg brukte biffkniv i isen. Nå gjorde jeg riktignok alle ting som kan gjøres feil, men det sitter i en stund..

Auda. Mye blod...?:)

AneM1365380603
Skrevet

Auda. Mye blod...?:)

Usj, det ble litt, ja! Sånn er det når grådigheten tar overhånd ;o) Kniven var i allefall skarp, he he.

Skrevet

Usj, det ble litt, ja! Sånn er det når grådigheten tar overhånd ;o) Kniven var i allefall skarp, he he.

Bustmann gjorde det samme og havnet på legevakta. Ble noen sting i tommelen.... ;-)

Skrevet

En skal behandle skarpe redskaper med varsomhet, det har jeg også lært. Jeg presterte å kjøre et nyslipt hoggjern inn i armen i fjor. Det blødde, gitt.

Du får feste grønnsakene med tvinger før du gyver løs;)

AneM1365380603
Skrevet

Bustmann gjorde det samme og havnet på legevakta. Ble noen sting i tommelen.... ;-)

Uffda..! Da gikk det verre med han enn med meg. Jeg fikk kun hysterisk anfall etter å ha tittet ned i gapet på fingeren.

AneM1365380603
Skrevet

En skal behandle skarpe redskaper med varsomhet, det har jeg også lært. Jeg presterte å kjøre et nyslipt hoggjern inn i armen i fjor. Det blødde, gitt.

Du får feste grønnsakene med tvinger før du gyver løs;)

Shit.. Det høres vondt ut! Jeg har stor respekt for skjæreredskaper, men det går greit å dele opp grønnsaker likevel. Er kålrabien steinhard henter jeg mannen min.

Skrevet

Nå burde vel du stille i egen klasse da:) Jeg tror ikke det er så mange friske som synes det er vanskelig å skjære kål dersom kniven er god?

Jeg vet... I am not normal...:-)

Skrevet

Uffda..! Da gikk det verre med han enn med meg. Jeg fikk kun hysterisk anfall etter å ha tittet ned i gapet på fingeren.

Nå er det jo bare til å le av. Han vr ikke særlig høy i hatten da han skulle fortelle meg hvorfor han havnet på legevakta... :-)

Skrevet

Jeg vet... I am not normal...:-)

Nå...Jeg vil vel heller si litt utenom det vanlige. I alle fall når det kommer til slike ting;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...