AneM1365380603 Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Nå burde vel du stille i egen klasse da:) Jeg tror ikke det er så mange friske som synes det er vanskelig å skjære kål dersom kniven er god? Jeg har litt skrekken mot å skjære i harde ting etter jeg brukte biffkniv i isen. Nå gjorde jeg riktignok alle ting som kan gjøres feil, men det sitter i en stund.. 0 Siter
tonie Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Jeg har litt skrekken mot å skjære i harde ting etter jeg brukte biffkniv i isen. Nå gjorde jeg riktignok alle ting som kan gjøres feil, men det sitter i en stund.. Auda. Mye blod...? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Auda. Mye blod...? Usj, det ble litt, ja! Sånn er det når grådigheten tar overhånd ;o) Kniven var i allefall skarp, he he. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Usj, det ble litt, ja! Sånn er det når grådigheten tar overhånd ;o) Kniven var i allefall skarp, he he. Bustmann gjorde det samme og havnet på legevakta. Ble noen sting i tommelen.... ;-) 0 Siter
tonie Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Usj, det ble litt, ja! Sånn er det når grådigheten tar overhånd ;o) Kniven var i allefall skarp, he he. En skal behandle skarpe redskaper med varsomhet, det har jeg også lært. Jeg presterte å kjøre et nyslipt hoggjern inn i armen i fjor. Det blødde, gitt. Du får feste grønnsakene med tvinger før du gyver løs;) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Bustmann gjorde det samme og havnet på legevakta. Ble noen sting i tommelen.... ;-) Uffda..! Da gikk det verre med han enn med meg. Jeg fikk kun hysterisk anfall etter å ha tittet ned i gapet på fingeren. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 En skal behandle skarpe redskaper med varsomhet, det har jeg også lært. Jeg presterte å kjøre et nyslipt hoggjern inn i armen i fjor. Det blødde, gitt. Du får feste grønnsakene med tvinger før du gyver løs;) Shit.. Det høres vondt ut! Jeg har stor respekt for skjæreredskaper, men det går greit å dele opp grønnsaker likevel. Er kålrabien steinhard henter jeg mannen min. 0 Siter
Bookworm Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Nå burde vel du stille i egen klasse da:) Jeg tror ikke det er så mange friske som synes det er vanskelig å skjære kål dersom kniven er god? Jeg vet... I am not normal...:-) 0 Siter
bustebeisa Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Uffda..! Da gikk det verre med han enn med meg. Jeg fikk kun hysterisk anfall etter å ha tittet ned i gapet på fingeren. Nå er det jo bare til å le av. Han vr ikke særlig høy i hatten da han skulle fortelle meg hvorfor han havnet på legevakta... :-) 0 Siter
tonie Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Jeg vet... I am not normal...:-) Nå...Jeg vil vel heller si litt utenom det vanlige. I alle fall når det kommer til slike ting;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.