Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

13

• tonie

8

• henrikke71

6

• Lotte :o)

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest firepile
Skrevet

Fornøyd i hverfall. Ingen går rundt og er lykkelig konstant.

Gjest firepile
Skrevet

Ok! Ville bare få frem at _jeg_ ikke er lykkelig.

Det tror jeg de fleste allerede har skjønt.

Gjest Mirakelet
Skrevet

Hvordan går sjekkinga da? Håper du følger råda mine, da går det bra skal du se :)

Du må tenke positivt, ikke fokuser på alt som er negativt.

Skrevet

Hva er det du mangler som du tror ville gjordt deg lykkelig da?

Skrevet

Ville det betydd noe fra eller til for deg, om _eg_ var lykkelig eller ulykkelig?

Gjest vinglepetter
Skrevet

også levde de lykkelige alle sine dager! Det er bare i Eventyrene det! I virkelighetens verden..går livet opp og ned.Og Motgang

gjør sterk! Smaker på ordet Lykkelig! har nok hatt masse øyeblikk av lykke...men også ett Helvete! Nå har jeg det bra og er fornøyd og tilfreds med livet!

Skrevet

Jeg begynner å tro på at det bare er vi selv som kan påvirke dette... erfaringer viser det.

;o)

Skrevet

Nå er du emo igjen, SMIR. Det spiller ingen rolle hvordan du ser ut og kler deg. Du _er_ emo, du;)

Skrevet

Ikke sant. =) Jeg har laget et like dikt i denne sammenheng:

''Månen skimrer

i nattens sorgløse mørke

Jeg mimrer

i historiens bunnløse svelg

Alle minner

om sorgens kvalte skrik

Kniven flerrer

Redder meg fra undergangen.''

Auda. Jeg mener ikke å være ufølsom, men ble du litt inspirert av kåltråden? ;)

Du SMIR, du SMIR. Du skulle sett emoklossen min, du. Den har blitt refusert overalt, men du hadde nok skjønt den:)

Skjærer du deg eller tuller du bare?

Skrevet

Nei, skjærer meg ikke... =)

Flink gutt:) Man kan deppe ganske så heftig uten å ty til kniver!

Skrevet

Jeg er ikke deppa, syns det var morsomt å leke emo... fikk meg en god, lang latter. =)

Du har en emokid i deg, bare innrøm det! Du kan fortelle alt til tante tonie, vet du:)

Skrevet

JA!!! :) Du burde prøve du og... :) Tenk positivt, så bedrer det seg skal du se.. ;)

Går jo opp og ned her og, er nå er vi inne i et stressende oppussingsperiode, der det blir lange tunge dager, ser lite til hverandre, dårlig råd, men det blir bra når vi er ferdige! Er lykkelig for å ha sønnen min, samboeren min og famlie og venner.

Skrevet

Hva er problemet? Ble snørrungen din plutselig voksen? =P

Ingenting hadde gledet meg mer:)

Skrevet

Ingenting hadde gledet meg mer:)

Eller jo. Men det hadde gledet meg;)

Skrevet

Ja, jeg er det.

Men det krever hardt arbeid, for å si det sånn ;)

Skrevet

Men åssen kan du være lykkelig om du må jobbe hardt? Er ikke det en selvmotsigelse? =)

Er ikke det veldig typisk norsk? Ä "gjøre seg fortjent" til å være lykkelig? Ikke at jeg normalt er for å skjære alle over en kam eller noe..

Skrevet

Men åssen kan du være lykkelig om du må jobbe hardt? Er ikke det en selvmotsigelse? =)

Nei, ikke overhodet.

Det er slitsomt å leve og å leve godt, men slitsomt er ikke likt negativt. Menneskesinnet har godt av opp- og nedturer, seiere og tap, vonde dager og gode dager. Det er slik man kjenner forskjellen på det som er positivt og det som er negativt.

Jeg husker en samtale med samboeren min for noen dager siden.

"Jeg vil bare gå på jobb, komme hjem til deg og Squishy, lage middag og se litt på TV. Får jeg gjøre det hver dag, så har jeg det godt."

"Jeg også. Hva slags liv har man levd tidligere om det er toppen av lykke?"

"Et ganske normalt ett, tror jeg."

Det skal ofte ikke så mye til før man finner det stedet i livet og de menneskene å være glad i som gir nok mening til at man føler seg tilfreds.

For noen mennesker krever det å klare et liv slik som det mer enn av andre. Men så setter man kanskje enda litt mer pris på det når man først kommer dit.

Skrevet

Hehe, nei, det tror jeg ikke... tror du liker de hjelpesløse jeg... liker å hjelpe de hjelpesløse... men når det blir manko på de projiserer du disse egenskapene inn i gud og hvermann, og går etter helt feil mennesker...

Burde oppsøke psykologisk hjelp mener jeg. =) Det er håp for alle!

Ikke de hjelpeløse, SMIR. Jeg liker de vrange og litt uregjerlige;) Egentlig burde jeg like Ari Behn, men han blir for innsmigrende til at jeg greier det. Det er noe der.

Jeg vil forresten si jeg er ganske lykkelig selv om det så avgjort er mye som kunne vært bedre i livet mitt:)

Skrevet

Syns det hørtes veldig amerikansk ut jeg da...

Det er vel i det hele tatt litt utilfredsstillende å komme lett til suksessopplevelsene, om man er amerikaner eller nordmann

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...