Gjest firepile Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Fornøyd i hverfall. Ingen går rundt og er lykkelig konstant. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Ok! Ville bare få frem at _jeg_ ikke er lykkelig. Det tror jeg de fleste allerede har skjønt. 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Hvordan går sjekkinga da? Håper du følger råda mine, da går det bra skal du se Du må tenke positivt, ikke fokuser på alt som er negativt. 0 Siter
Gjest vingla Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Ok! Ville bare få frem at _jeg_ ikke er lykkelig. Hva er det du mangler som du tror ville gjordt deg lykkelig da? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Ville det betydd noe fra eller til for deg, om _eg_ var lykkelig eller ulykkelig? 0 Siter
Gjest vinglepetter Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 også levde de lykkelige alle sine dager! Det er bare i Eventyrene det! I virkelighetens verden..går livet opp og ned.Og Motgang gjør sterk! Smaker på ordet Lykkelig! har nok hatt masse øyeblikk av lykke...men også ett Helvete! Nå har jeg det bra og er fornøyd og tilfreds med livet! 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Ok! Ville bare få frem at _jeg_ ikke er lykkelig. Jeg begynner å tro på at det bare er vi selv som kan påvirke dette... erfaringer viser det. ;o) 0 Siter
tonie Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Ok! Ville bare få frem at _jeg_ ikke er lykkelig. Nå er du emo igjen, SMIR. Det spiller ingen rolle hvordan du ser ut og kler deg. Du _er_ emo, du;) 0 Siter
tonie Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Ikke sant. =) Jeg har laget et like dikt i denne sammenheng: ''Månen skimrer i nattens sorgløse mørke Jeg mimrer i historiens bunnløse svelg Alle minner om sorgens kvalte skrik Kniven flerrer Redder meg fra undergangen.'' Auda. Jeg mener ikke å være ufølsom, men ble du litt inspirert av kåltråden? Du SMIR, du SMIR. Du skulle sett emoklossen min, du. Den har blitt refusert overalt, men du hadde nok skjønt den:) Skjærer du deg eller tuller du bare? 0 Siter
tonie Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Nei, skjærer meg ikke... =) Flink gutt:) Man kan deppe ganske så heftig uten å ty til kniver! 0 Siter
tonie Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Jeg er ikke deppa, syns det var morsomt å leke emo... fikk meg en god, lang latter. =) Du har en emokid i deg, bare innrøm det! Du kan fortelle alt til tante tonie, vet du:) 0 Siter
Spirello Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 JA!!! Du burde prøve du og... Tenk positivt, så bedrer det seg skal du se.. Går jo opp og ned her og, er nå er vi inne i et stressende oppussingsperiode, der det blir lange tunge dager, ser lite til hverandre, dårlig råd, men det blir bra når vi er ferdige! Er lykkelig for å ha sønnen min, samboeren min og famlie og venner. 0 Siter
tonie Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Hva er problemet? Ble snørrungen din plutselig voksen? =P Ingenting hadde gledet meg mer:) 0 Siter
tonie Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Ingenting hadde gledet meg mer:) Eller jo. Men det hadde gledet meg;) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Ja, jeg er det. Men det krever hardt arbeid, for å si det sånn 0 Siter
henrikke71 Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Men åssen kan du være lykkelig om du må jobbe hardt? Er ikke det en selvmotsigelse? =) Er ikke det veldig typisk norsk? Ä "gjøre seg fortjent" til å være lykkelig? Ikke at jeg normalt er for å skjære alle over en kam eller noe.. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Men åssen kan du være lykkelig om du må jobbe hardt? Er ikke det en selvmotsigelse? =) Nei, ikke overhodet. Det er slitsomt å leve og å leve godt, men slitsomt er ikke likt negativt. Menneskesinnet har godt av opp- og nedturer, seiere og tap, vonde dager og gode dager. Det er slik man kjenner forskjellen på det som er positivt og det som er negativt. Jeg husker en samtale med samboeren min for noen dager siden. "Jeg vil bare gå på jobb, komme hjem til deg og Squishy, lage middag og se litt på TV. Får jeg gjøre det hver dag, så har jeg det godt." "Jeg også. Hva slags liv har man levd tidligere om det er toppen av lykke?" "Et ganske normalt ett, tror jeg." Det skal ofte ikke så mye til før man finner det stedet i livet og de menneskene å være glad i som gir nok mening til at man føler seg tilfreds. For noen mennesker krever det å klare et liv slik som det mer enn av andre. Men så setter man kanskje enda litt mer pris på det når man først kommer dit. 0 Siter
tonie Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Hehe, nei, det tror jeg ikke... tror du liker de hjelpesløse jeg... liker å hjelpe de hjelpesløse... men når det blir manko på de projiserer du disse egenskapene inn i gud og hvermann, og går etter helt feil mennesker... Burde oppsøke psykologisk hjelp mener jeg. =) Det er håp for alle! Ikke de hjelpeløse, SMIR. Jeg liker de vrange og litt uregjerlige;) Egentlig burde jeg like Ari Behn, men han blir for innsmigrende til at jeg greier det. Det er noe der. Jeg vil forresten si jeg er ganske lykkelig selv om det så avgjort er mye som kunne vært bedre i livet mitt:) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Syns det hørtes veldig amerikansk ut jeg da... Det er vel i det hele tatt litt utilfredsstillende å komme lett til suksessopplevelsene, om man er amerikaner eller nordmann 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.