annegunn Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Ja, faktisk Det var praktfull skøyteis her en periode, for første gang på mange år. Selv om jeg ventet helt til Istilsynet sa det var trygt, fikk jeg meg 6 turer på isen før snøen kom og gjorde slutt på moroa. *imponert* Mine skøyter har bare jentungen brukt siden - ja.... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 *imponert* Mine skøyter har bare jentungen brukt siden - ja.... Godt at en av dere har glede av skøytene dine Jeg måtte kjøpe nye skøyter til mine, slik at de skulle få oppleve det, de også. Er du i full jobb for tiden? I mai får jeg god tid, i tilfelle du er mottagelig for besøk. 0 Siter
annegunn Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Godt at en av dere har glede av skøytene dine Jeg måtte kjøpe nye skøyter til mine, slik at de skulle få oppleve det, de også. Er du i full jobb for tiden? I mai får jeg god tid, i tilfelle du er mottagelig for besøk. Pfff. 50%... Hva som skjer i mai har jeg ikke oversikt over, enn så lenge. Men jeg har ikke gitt opp en lunch .-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Pfff. 50%... Hva som skjer i mai har jeg ikke oversikt over, enn så lenge. Men jeg har ikke gitt opp en lunch .-) Da skal jeg ta kontakt med deg i mai, så ser vi hvordan ting er. 0 Siter
annegunn Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Da skal jeg ta kontakt med deg i mai, så ser vi hvordan ting er. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.