tonie Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Jeg er alltid sulten om kvelden selv om jeg spiser en solid middag hver dag. Spiser ikke de store mengdene, men klokka kan ofte bli 22 eller mer før jeg får i meg kvelds. Jeg er slank likevel. Spiser jeg for mye får jeg ikke sove, så det dropper jeg. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Noen ganger så. ) Er jeg veldig sulten kl 22 så tar jeg ett knekkebrød eller to før jeg finner sengen. Jeg tror ikke så all verden på det at man ikke skal spise etter et visst klokkeslett, men store, tunge, fete måltider er neppe noe særlig lurt en halvtime før sengetid. Nå tror jeg faktisk det er mer fornuftig å spise fett/proteiner før leggetid, i stedet for karbohydrater. I hvert fall om du vil forbrenne fett mens du sover. 0 Siter
tonie Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Nå tror jeg faktisk det er mer fornuftig å spise fett/proteiner før leggetid, i stedet for karbohydrater. I hvert fall om du vil forbrenne fett mens du sover. Endelig er min tid kommet! Jeg har alltid fått pes fordi jeg kan finne på å spise en pose baconcrisp eller staver med skinke og ost til kvelds. Hurra:) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Jeg spiser middag i halv fem- femtiden, og er sulten igjen halv åtte- åtte. Da tar jeg gjerne et par knekkebrød. Ut over kvelden spiser jeg frukt, drikker både te og vann, og i halv elleve tiden tar jeg ofte et lite varmt måltid. Det kan typisk være ett stekt egg med lompe, noen skiver manchego og litt skinke, en ost'is i ovnen, noen nachochips m jalapinjõs etc. Ingen av mine måltider er særlig store, og jeg spiser mye frukt og grønnsaker. Jeg rører meg hver dag, trener et par dager i uken og tror nok at det er derfor jeg fremdeles er slank selv om jeg spiser 5-6 måltider hver dag og snaks hver eneste helg. Det jeg merker best med årene er at det som tidligere var plassert "der oppe" på kroppen, etterhvert er lenger ned, men det må man vel bare finne seg i... 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Hva er det du sier? Har Grete også skjønt greia? Fornuftig dame He-he, da er dere to! :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Spiser ikke fast kveldsmat, men ganske ofte blir det et glass vin med en liten matbit ved 21-22-tiden. 0 Siter
Gjest agree Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 He-he, da er dere to! :-) Ja det er I og ho Grete hehe. Jeg hadde egentlig tenkt til å lansere denne teorien jeg da, og kanskje gjøre noe kroner på det. Men jeg får bruke mitt glupe hodet og se om jeg kan finne på noe annet lurt i og med at Grete kom meg i forkjøpet. Det nytter liksom ikke å komme nå og si at hun har stjålet min oppdagelse 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Ja, jeg må ha mat før jeg legger meg, eller får jeg ikke sove. Jeg spiser ikke frokost på hverdagene. Bare i helgene. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Ja det er I og ho Grete hehe. Jeg hadde egentlig tenkt til å lansere denne teorien jeg da, og kanskje gjøre noe kroner på det. Men jeg får bruke mitt glupe hodet og se om jeg kan finne på noe annet lurt i og med at Grete kom meg i forkjøpet. Det nytter liksom ikke å komme nå og si at hun har stjålet min oppdagelse Det handler om å være først ute, vett'u, ikke sitte og ruge på gode ideer! :-) Men - du kommer nok opp med noe annet. :-) 0 Siter
Gjest en som er på slankern men spiser på kvelden Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Hvilke slanke"eksperter" påstår det? 0 Siter
henrikke71 Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Hvis jeg er sulten om kvelden, så spiser jeg. Prøver å holde meg til dette med å spise mange mindre målitder i løpet av dagen. Da blir det gjerne til et par knekkebrød med ost og agurk i åttetida. 0 Siter
Gjest svassa Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 ''Slankeeksperter anbefaler jo å ikke spise noe før kl 20 eller 19..'' Har aldri hørt om slankeeksperter som påstår at man ikke skal spise FØR kl 20 eller 19. 0 Siter
Gjest gummitroll Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 ''Slankeeksperter anbefaler jo å ikke spise noe før kl 20 eller 19..'' Har aldri hørt om slankeeksperter som påstår at man ikke skal spise FØR kl 20 eller 19. Bra noen var årvåkne her mente selvsagt å ikke spise etter kl 20 og ikke å ikke spise før kl 20 0 Siter
Gjest svassa Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Bra noen var årvåkne her mente selvsagt å ikke spise etter kl 20 og ikke å ikke spise før kl 20 Men når spiser man da da??? hehe 0 Siter
Gjest Gummitroll Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Men når spiser man da da??? hehe Spis kun etter kl 20 0 Siter
meg__123! Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 spørs jo helt når du legger deg da.. legger du deg to tre om natta så gjør det nok ikke noe å spise etter kl 20 vi spiser som oftest sen middag siden jeg ikke er ferdig på jobb før kl 18. er jeg sulten på kvelden spiser jeg en skive eller noe.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.