hidi, the scorpion Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Da jeg våknet i dag var høyre hånd ganske hoven. Ikke rød eller vond, men bare hoven. Hva i all verden kan det skyldes? Nå etter litt mer enn to timer, er hevelsen gått tilbake, men jeg skjønner ingenting....Følelsen er litt den samme, som når bena avogtil hovner opp etter en lang dag, ikke vondt bare ubehagelig. 0 Siter
Gjest Tror jeg Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Du kan ha ligget med hånda i klem, eller armen, slik at du har hatt dårlig blodsirkulasjon en lite tid. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Skrevet 29. januar 2009 Du kan ha ligget med hånda i klem, eller armen, slik at du har hatt dårlig blodsirkulasjon en lite tid. Det er faktisk fullt mulig..Så da er det ingen grunn til bekymring? 0 Siter
henrikke71 Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Kan det være elveblest? Jeg våknet med det en morgen, fingrene var plutselig kjempestore og det gjorde vondt. Jeg hadde fått en ring av en venninne, som jeg måtte klippe av. Sikkert en allergisk reaksjon. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Skrevet 29. januar 2009 Kan det være elveblest? Jeg våknet med det en morgen, fingrene var plutselig kjempestore og det gjorde vondt. Jeg hadde fått en ring av en venninne, som jeg måtte klippe av. Sikkert en allergisk reaksjon. Nei, elveblest har jeg hatt, så det vet jeg hvordan arter seg;) Men idag er jeg glad for at jeg ikke sover med ringene på) Men tusen takk for svar! 0 Siter
henrikke71 Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Nei, elveblest har jeg hatt, så det vet jeg hvordan arter seg;) Men idag er jeg glad for at jeg ikke sover med ringene på) Men tusen takk for svar! Bare hygg;-) 0 Siter
Gjest Tror jeg Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Det er faktisk fullt mulig..Så da er det ingen grunn til bekymring? Nei, hidi, ingen grunn til bekymring så lenge hånda går tilbake i størrelse og farge. Men litt tid må du nok gi den. Og nummenhet og vemmelig følelse er naturlig når den har fått en slik "trøkk". Gi det litt tid du, kan tenke meg det er mye bedre allerede nå 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Skrevet 29. januar 2009 Nei, hidi, ingen grunn til bekymring så lenge hånda går tilbake i størrelse og farge. Men litt tid må du nok gi den. Og nummenhet og vemmelig følelse er naturlig når den har fått en slik "trøkk". Gi det litt tid du, kan tenke meg det er mye bedre allerede nå Ja, jeg er mye bedre nå, men fremdeles litt hovrn. Kan ikke få på meg ringene jeg vanligvis bruker... Jeg har ikke følt noen nummenhet eller prikking, men mer som når man har hovne ben pga vann i kroppen. Flott du svarer, for jeg lurer virkelig på dette her, siden jeg aldri har opplevd det med en hånd før... 0 Siter
Gjest Tror jeg Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Ja, jeg er mye bedre nå, men fremdeles litt hovrn. Kan ikke få på meg ringene jeg vanligvis bruker... Jeg har ikke følt noen nummenhet eller prikking, men mer som når man har hovne ben pga vann i kroppen. Flott du svarer, for jeg lurer virkelig på dette her, siden jeg aldri har opplevd det med en hånd før... Vel, det blir vel litt slik at noen ganger når vi "slår oss" el. så hovner vi opp og noen ganger så tar det en tid før dette senker seg igjen. Det kan være at du bare må gi det litt mer tid. Så lenge du har følelse i alle fingre, inni håndflaten, utenpå hånda etc. og fargen er ok. så hadde jeg sett det ann en stund til, til i morgen. Tror ikke dette er farlig hidi. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Skrevet 29. januar 2009 Vel, det blir vel litt slik at noen ganger når vi "slår oss" el. så hovner vi opp og noen ganger så tar det en tid før dette senker seg igjen. Det kan være at du bare må gi det litt mer tid. Så lenge du har følelse i alle fingre, inni håndflaten, utenpå hånda etc. og fargen er ok. så hadde jeg sett det ann en stund til, til i morgen. Tror ikke dette er farlig hidi. Alle følelsene er intakte;) Tusen takk for beroligelsene, "Tror jeg"! 0 Siter
Gjest Tror jeg Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Alle følelsene er intakte;) Tusen takk for beroligelsene, "Tror jeg"! Skjønner at det kan virker skummelt. For å berolige deg litt...har en sønn som reagerer på stikk, veps, humle, mygg osv. Her en gang ble han stukket ytterst på lillefingeren og hele den hånda hovnet opp til dobbelt størrelse av den andre. Det var ikke annet å gjøre enn å gi allergimedisiner, men hånda holdt seg stor i vel en uke. Stiv og tykk (har til og med tatt bilde av det) Nå sier ikke jeg at du har fått noe stikk, men jeg vil bare at du skal være klar over at kroppen vår kan reagere kraftig på forskjellig og det er slettes ikke alltid at ting roer seg meg en gang. Noen ganger tar det tid. Hvis du er veldig engstelig hidi, så hør om en akuttime hos fastlegen din i morgen. Da blir du i allefall beroliget. Sånn hvis hånda ikke har roet seg i kveld og natt da. Husk å la arm og hånd ligge uten klem det du får til i natt, og sov godt. God bedring 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.