Gå til innhold

Sletting på facebook

Anbefalte innlegg

Gjest Vil ha dem vekk
Skrevet

Prøver igjen.

Hva skjer dersom jeg fjerner en person fra vennelista på facebook?

Forsvinner bare jeg på vedkommenes liste som venn, eller får vedkommende også en beskjed om at "nå har x blitt så drit lei det at du er fjernet fra vedk. liste" (humor)

Er ikke så begeistret for folk som legger meg til som venn for bare å øke antallet sine. Legger de meg til så får de i det minste si hei en gang i jubelåret.

Har ikke facebook for å skryte av antallet venner, men holde litt kos kontakt med nære og fjærne.

Gjest Fredrikka
Skrevet

Du bare forsvinner i all stillhet. Hvis dine venner f.eks. har 78 venner, vil de plutselig en dag ha 77, og tar de seg nær av det må de gå igjennom alle 77 for å se og huske hvem som mangler. Du kan samtidig endre dine personverninnstillinger slik at ingen som ikke er venn med deg kan se hvor mange venner du har (så vet de ikke om det gjelder bare en selv eller flere).

Gjest makan til arroganse
Skrevet

Ja, mange som har lagt til meg som jeg har gått i klasse med, hører kanskje litt i starten, hei så koselig å se deg her, hva driver du med... men så hører jeg ikke mer...

jaja....

men må innrømme selv at jeg synder litt da, har etterhvert så mange på listen at jeg ikke får tid til å følge opp alle.

Men når jeg skriver til noen og de ikke engang gidder å svare og jeg ser de har skrevet til andre... da sletter jeg dem!

Skrevet

Ja, mange som har lagt til meg som jeg har gått i klasse med, hører kanskje litt i starten, hei så koselig å se deg her, hva driver du med... men så hører jeg ikke mer...

jaja....

men må innrømme selv at jeg synder litt da, har etterhvert så mange på listen at jeg ikke får tid til å følge opp alle.

Men når jeg skriver til noen og de ikke engang gidder å svare og jeg ser de har skrevet til andre... da sletter jeg dem!

Oi, da hadde du slettet meg. :)

Jeg forholder meg høyst uforpliktende til facebook, er innom med ujevne mellomrom, og svarer etter innfallsmetoden (bortsett fra personlige meldinger i innboksen - der svarer jeg alle som om det var 'vanlig' mail). Av og til kan jeg altså kommenterere jeg en kommentar jeg har fått, av og til ikke. Og jeg har _ingen_ forventninger om nødvendigvis å bli svart av andre. For meg er facebook helt annerledes enn sms og mail, hvor jeg både gir og forventer svar. :)

Skrevet

jaja....

Ups, beklager - min forrige skulle til trådstarter... :)

Gjest Vil ha dem vekk
Skrevet

Du bare forsvinner i all stillhet. Hvis dine venner f.eks. har 78 venner, vil de plutselig en dag ha 77, og tar de seg nær av det må de gå igjennom alle 77 for å se og huske hvem som mangler. Du kan samtidig endre dine personverninnstillinger slik at ingen som ikke er venn med deg kan se hvor mange venner du har (så vet de ikke om det gjelder bare en selv eller flere).

Flott :) Synes det er helt mot hva jeg ønsker ut av facebook det å ha noenoghundrevenner og ikke klare å følge opp en brøkdel av det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...