henrikke71 Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Etter denne tråden om lunsj og toro etc, så fikk jeg lyst til en god lang skitur, brenne bål og varme ostesmørbrød på bålet. Det gjorde vi alltid i påsken med familien. Og da var det rett i koppen og kaffe til, kakao når vi var små. Kanskje solbærtoddy. Vi lagde snøsofa, og selvsagt var alltid bålet plassert så alle fikk røyken i ansiktet:-D Noen gode skiminner her ellers da? 0 Siter
Spirello Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Broren min og jeg gikk på skitur langt pokker i voll inn i skauen med faren våres og stemor, som hang etter for hun var ikke så god.. hehe.. og heller ikke særlig glad i å gå på ski. Hun og jeg skreik som ville dyr i brakket nedoverbakker, mens brodern og fadern sto nede og lo. Så grilla vi pølser på pinne, drakk kakao og spiste vafler. hendte pappa tok med panne og bacon - full pakke Var tider det... *mimre mimre* Ikke står på bortoverski på vel 15 år nå.. Skal faktisk kjøpe det neste år, nr jeg bor nærmere marka og har skiløyper rett utenfor døra. Gleder meg til å ta med poden. mulig jeg må øve meg litt alene først.. hehe.. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Skrevet 29. januar 2009 Broren min og jeg gikk på skitur langt pokker i voll inn i skauen med faren våres og stemor, som hang etter for hun var ikke så god.. hehe.. og heller ikke særlig glad i å gå på ski. Hun og jeg skreik som ville dyr i brakket nedoverbakker, mens brodern og fadern sto nede og lo. Så grilla vi pølser på pinne, drakk kakao og spiste vafler. hendte pappa tok med panne og bacon - full pakke Var tider det... *mimre mimre* Ikke står på bortoverski på vel 15 år nå.. Skal faktisk kjøpe det neste år, nr jeg bor nærmere marka og har skiløyper rett utenfor døra. Gleder meg til å ta med poden. mulig jeg må øve meg litt alene først.. hehe.. Hi hi, husker også at moderen hang etter oss andre, hun ville ikke bli svett;) Det hendte også vi grilla pølser ja. Savner å stå på ski gitt, og vil gjerne at framtidig pode® skal lære det og få like mye glede av det som vi har hatt. Tror det er et par år siden sist jeg gikk på langrenn også, alt for lenge hvertfall:) 0 Siter
Gjest Mingal Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Det jeg husker aller best er dessverre de turene jeg hadde i begynnelsen av tenårene da jeg hatet å gå på ski. Heldigvis har det gått over, og fra de siste årene har jeg masse gode minner med påsketurer, kakao, kvikklunsj og hyggelig familietid. Det jeg husker fra da jeg var liten, var da pappa skulle lære oss å kjøre i nedoverbakkene. Vi sto ned bakkene mellom beina hans, og det var ikke lett i det hele tatt. Flere ganger deiset pappa bakover, og ski og staver stakk ut overalt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.