Gjest takknemlig for svar fra dere Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Noen som vet 0 Siter
Gjest i brystkassen Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Noe som foregår i brystkassen. 0 Siter
Gjest da fikk jeg svar på det Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Noe som foregår i brystkassen. Ok, takk for svar. 0 Siter
Tinkebøtta Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Begrepet thoracalt brukes som oftest når man snakker om ryggen. Betyr den delen av ryggen som er mellom korsryggen og nakken, altså "midtryggen". 0 Siter
filiokus81 Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Begrepet thoracalt brukes som oftest når man snakker om ryggen. Betyr den delen av ryggen som er mellom korsryggen og nakken, altså "midtryggen". Dette er vel gærent? Tror torakalt referer til brystkassen (thorax). 0 Siter
Tinkebøtta Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Dette er vel gærent? Tror torakalt referer til brystkassen (thorax). Thoracal virvler TH1 - TH12, refererer til det ryggavsnittet som er midtryggen. Det er oftest i denne sammenhengen begrepet thoracalt brukes, f.eks. i forbindelse med nevrologiske el. revmatiske utredninger, røntgen, MR eller CT bilder. Spørs i vilken sammenheng trådstarter er ute etter betydning. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Thoracal virvler TH1 - TH12, refererer til det ryggavsnittet som er midtryggen. Det er oftest i denne sammenhengen begrepet thoracalt brukes, f.eks. i forbindelse med nevrologiske el. revmatiske utredninger, røntgen, MR eller CT bilder. Spørs i vilken sammenheng trådstarter er ute etter betydning. *klaske panne* Det har du jo selvsagt rett i. Burde jeg husket, ettersom jeg hadde anatomi i høst ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.