Gjest save the mouse? Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Oppmuntret katten min til å fange mus. Når den har fanget den, jager jeg katten fordi jeg synes så synd på den musa . Gjør dere også det, eller er det bare meg som er for "bløthjertet?" Katten skjønner jo ingenting den stakkar. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 *knise* Det gjør jeg også! Jeg får så vondt av den lille musen som piper og piper... Har redde mange mus her i løpet av alle de årene jeg har hatt katter. :0) 0 Siter
Gjest save the mouse? Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 *knise* Det gjør jeg også! Jeg får så vondt av den lille musen som piper og piper... Har redde mange mus her i løpet av alle de årene jeg har hatt katter. :0) Da kommer vi sikkert til himmelen om ikke lengre :-). Jeg greier bare ikke å la være å redde den musa. Katten blir jo meget skuffet da. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Da kommer vi sikkert til himmelen om ikke lengre :-). Jeg greier bare ikke å la være å redde den musa. Katten blir jo meget skuffet da. Hehe, mine katter har skjønt tegningen nå. Så de løper alt de kan når de ser meg komme, hehe! ;0) Men så pleier jeg gi dem en go`bit, og da blir de fornøyde :0) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Bløthjerta nei, du er jo sadistisk! Først oppmuntrer du katten til å fange musa, og så jager du katten når den har gjort det du oppmuntret til!? 0 Siter
Gjest save the mouse? Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Bløthjerta nei, du er jo sadistisk! Først oppmuntrer du katten til å fange musa, og så jager du katten når den har gjort det du oppmuntret til!? Ville jo ikke ha mus i huset mitt da, skjønner du. Men syntes jo synd på den stakkars musa da den ble fanget. Blir som Tom og Jerry :-). PS. Skal aldri oppmuntre katten til å ta mus igjen, er egentlig ingen saddist 0 Siter
Gjest save the mouse? Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 *knise* Det gjør jeg også! Jeg får så vondt av den lille musen som piper og piper... Har redde mange mus her i løpet av alle de årene jeg har hatt katter. :0) Har jeg også. Katter dreper jo ikke musa med engang, de piner og plager den. Og disse dyrene har vi som husdyr 0 Siter
waxo Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Stakkar katt :-) Er glad for hver mus kattene her knasker i seg jeg, en mindre inne :-) Sliter mer når de kommer med ekorn og fugler.... 0 Siter
adelie Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Katter er skapt for å fange mus. Det er naturstridig å ha katter som ikke får fange mus. Da burde du heller kjøpe noen fake pelsputer eller noe sånt. Kosedyr fra leketøysbutikken. De er veldig renslige også.. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Jeg syntes det var greit at kattene mine fanget mus og fugler hvis de drepte fangsten med en gang. Verre var det om de var mette og kun lekte seg med den stakkaren. Det er pining! Jeg måtte en gang knerte en fugl som var pint halvt ihjel. 0 Siter
Gjest save the mouse? Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Katter er skapt for å fange mus. Det er naturstridig å ha katter som ikke får fange mus. Da burde du heller kjøpe noen fake pelsputer eller noe sånt. Kosedyr fra leketøysbutikken. De er veldig renslige også.. Heisann! Tror du misforsto litt nå. Katten vår fanger både mus, ekorn, fugler og det som er. Bare meg som blir så "bløthjertet" når jeg ser at den leker seg med, og piner byttet før det spises Likte heller ikke at dette foregikk inne. Bor på landet, så katten har det helt topp, no problem 0 Siter
adelie Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Heisann! Tror du misforsto litt nå. Katten vår fanger både mus, ekorn, fugler og det som er. Bare meg som blir så "bløthjertet" når jeg ser at den leker seg med, og piner byttet før det spises Likte heller ikke at dette foregikk inne. Bor på landet, så katten har det helt topp, no problem OK. Jeg skjønner heller ikke den piningen. Det virker jo ondskapsfullt. Og be den vennligst ikke ta ekorn!! 0 Siter
org Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Sånne halvdøde mus som katta tar med inn i stua for å vise fram (tydelig stolt), kan jeg virkelig styre min begeistring for! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.