Gå til innhold

Gidder ikke ta av seg på bena..

Anbefalte innlegg

Gjest Fioletta
Skrevet

Jeg bor for tiden sammen med en annen venninne i den byen jeg studerer. Vi er stort sett flinke til å holde det rent og ryddig. går aldri inn med sko. Men så er det når jeg får besøk av mamma da, så gidder hun ikke ta av seg skoene for de er så tungvinde å ta av. Det sier hun hver gang og uansett hvilke sko hun har på seg. Dette syns jeg er litt frekt og irriterende. Eg har sagt at jeg syns hun bør ta de av, me da er det samme greia.. de er så tungvinne osv.. Hun må vel respektere våres regler?

er jo ikke kjempe greie dette her, men er bare litt irriterende..:P

Skrevet

Da får du gjøre som i barnehager etc, der man typisk har en liten kurv i gangen fylt av slike lekre, blå "badehetter" til å tre over skoene. Da får hun ihvertfall et kraftig hint om at hun ikke bare kan tråkke inn med skoene på.

Skrevet

Da får du gjøre som i barnehager etc, der man typisk har en liten kurv i gangen fylt av slike lekre, blå "badehetter" til å tre over skoene. Da får hun ihvertfall et kraftig hint om at hun ikke bare kan tråkke inn med skoene på.

*humre* God ide :D

Skrevet

Haha, akkurat den tanken jeg fikk også. Godt jeg leste gjennom svarene først.

Skrevet

Støtter morsans forslag under her. Frekk mamma du har syns jeg!

AneM1365380603
Skrevet

Kjempegod idè :o)

Skrevet

Tenkte akkurat det samme som morsan - kjøp "blåfota" på apoteket og gi henne dem når hun kommer. ;o)

Gjest Fioletta
Skrevet

Veldig bra forslag! :P Kanskje jeg bør tenke på å anskaffe disse:O)

Hun er her heldigvis ikke så ofte da. Det virka litt slemt, men jeg er hjemme hos dem hver helg, siden kjæresten min bor like i nærheten av der mine foreldre bor;)

Gjest Fioletta
Skrevet

Jøss, går hun inn med utesko hos seg selv også?

Hun har ikke til vane å gå med sko hjemme, kun hvis hun har mye varer i bilen hun skal bære inn.