Gå til innhold

Klespresse eller rulle?

Anbefalte innlegg

Gjest For slett tøy

Er det noen av dere som har en av delene? Hadde jo vært hyggelig med slette tørkehåndkler til koppene, eller til sengetøy. Samt duker.

Tenker at klesrulle kanskje er bedre enn presse, at det er lettere med lange ting for den.

Men det er kanskje helt forhistoriskt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/323227-klespresse-eller-rulle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte en gammel, manuell rulle på loppemarked for noen år siden - her skulle det rulles, ja!! Den var ganske skitten, så inntil jeg fikk tid og ork til å ta den inn i badekaret for en real vask, satte vi den i garasjen.

Etter et par år ga jeg mannen min lov til å resirkulere den til et nytt loppemarked.....;-)

Ja, ja, sånn går no dagan.

Det var ikke det du spurte om, men det var artig for meg å fortelle det lell;-) Husker forresten moren min hadde en slik rulle, og da måtte minst én datter til pers for å hjelpe til å holde tøyet slik at det kom inn i rulla på "riktig" måte. Da er det greit å ha tre døtre å plukke blant, og ikke én sønn og en enda slappere mann!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...