vin Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Den 17 januar ble han kvitt sine lideser , bre 42 år gammel. Noe som startet med en føflekkkreft.. Det har vært en tøff prosess,som mine barn har vært med på. Hele reisen.....fra begynnelse til slutt. Han lå på Lindrende enhet de siste 10 dagene.På fredagen ringte legen på oss,og vi ble fortalt at det nærmet seg slutten. Så rart , for på torsdagen var han så kvikk og fin....selv om vi fikk vite på tirsdagen at kreften hadde spredd seg til hjernen. Vi satt der , jeg og de to eldste(på 15 og 17 år), fra fredagen og var med han på en lang og vond avslutning.Holdt rundt ham, snakket med ham og trøstet ham. Ungene ønsket å være med på stellet,så de var med å vasket,barberte ham og fant frem noen av hans egne klær. Det var rart å se hvor fredelig han så ut etterpå....til og med kulene sank sammen. Ungene har vært fantastiske oppi det hele!De har lenge(siden sommer)visst at det kun gikk en vei.Selv om han kanskje ikke var verdens beste far har de vist en enorm omtanke og omsorg for ham. Da han lå på sykehuset i sommer pusset de opp hele leiligheten hans,kjøpte nye gardiner,tepper,tv-benk..etc.. Nå i desember var de redd for det skulle skje noe før julaften,så de sydde et stort juletre til ham og kjøpte en pakke for hver dag.. De har besøkt han hver eneste dag til det siste, og var fast bestemt på at de ville være med han , helt til slutt! Ja , livet er tøft. I går var jeg og den eldste gutten min for å besøke vår beste venn,som også ligger på det siste,med kreft. Ville helst ikke at gutten min skulle bli med,siden han ligger på samme avdeling som faren lå,men han insisterte. Kreft er noe stort dritt!!Den rammer så alt for mange,de rundt innkludert..... Mvh 0 Siter
BMS! Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Uff, dette var trist. Så flotte unger du har. Stor klem til dere alle sammen 0 Siter
Gjest bloppe Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Huff, føler med dere. Ta godt vare på hverandre i tiden som kommer.... 0 Siter
vin Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Skrevet 30. januar 2009 Huff, føler med dere. Ta godt vare på hverandre i tiden som kommer.... Takk, det gjør vi mvh 0 Siter
vin Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Skrevet 30. januar 2009 Uff, dette var trist. Så flotte unger du har. Stor klem til dere alle sammen Ja, jeg er en stolt mor...takk skal du ha ;o) Mvh 0 Siter
Gjest Løveføtter Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Så trist, føler virkelig med deg og barna dine! Alltid trist å miste noen av sine kjære, men ekstra trist når de som går bort er så unge. Varme tanker til dere alle! 0 Siter
vin Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Skrevet 30. januar 2009 Så trist, føler virkelig med deg og barna dine! Alltid trist å miste noen av sine kjære, men ekstra trist når de som går bort er så unge. Varme tanker til dere alle! Ja,det er ikke rettferdig..... Takk og hilsen 0 Siter
frosken Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Dette gjorde inntrykk å lese, vin. Jeg synes du har gjort en enorm innsats som mor og menneske som har vært tilstede for dine barn og deres far gjennom hans avslutning på livet. Ungdommene dine har fått en livserfaring som man skulle ønske at de kunne sluppet i såpass ung alder, men det å ha gått gjennom en slik prosess gjør de også, merkelig nok, svært rustet til å møte livet 0 Siter
Gjest Villniss Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Huff, dette var trist. Det virker som om du har vært veldig flink med ungene oppi det hele, og at dere alle har vært veldig tapre. Ønsker dere en fredfull tid framover. 0 Siter
vin Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Skrevet 30. januar 2009 Dette gjorde inntrykk å lese, vin. Jeg synes du har gjort en enorm innsats som mor og menneske som har vært tilstede for dine barn og deres far gjennom hans avslutning på livet. Ungdommene dine har fått en livserfaring som man skulle ønske at de kunne sluppet i såpass ung alder, men det å ha gått gjennom en slik prosess gjør de også, merkelig nok, svært rustet til å møte livet Takk; mye sannhet i det! Som jeg ofte har sagt til gutten min , som er kronisk syk : Motgang gjør sterk!! Det har han bevist mange ganger.Fra å være et mobbeoffer, som slet med sykdom ,smerter og selvmordforsøk ,har han karret seg opp her i livet.Nå i desember ble han valgt til skolens "konge" fordi han var en god medelev og et flott menneske som alltid bryr seg om andre!! Hilsen stolt mor 0 Siter
vin Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Skrevet 30. januar 2009 Huff, dette var trist. Det virker som om du har vært veldig flink med ungene oppi det hele, og at dere alle har vært veldig tapre. Ønsker dere en fredfull tid framover. Takk; for barna gjør en alt,samtidig som barna også gjør meg sterk ;o) Det å vite at en har gitt barna riktige verdier i livet,lever en lenge på ;o) Mvh 0 Siter
frosken Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Takk; mye sannhet i det! Som jeg ofte har sagt til gutten min , som er kronisk syk : Motgang gjør sterk!! Det har han bevist mange ganger.Fra å være et mobbeoffer, som slet med sykdom ,smerter og selvmordforsøk ,har han karret seg opp her i livet.Nå i desember ble han valgt til skolens "konge" fordi han var en god medelev og et flott menneske som alltid bryr seg om andre!! Hilsen stolt mor Du har grunn til å være stolt over at han har taklet så godt alt det "herket" sykdommen hans har medført. Jeg husker godt du skrev om ham for en del år siden; det ga innsikt i hvordan det er å vokse opp med den type sykdom. Håper du totalt sett har det ok, vin :-) 0 Siter
vin Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Skrevet 30. januar 2009 Du har grunn til å være stolt over at han har taklet så godt alt det "herket" sykdommen hans har medført. Jeg husker godt du skrev om ham for en del år siden; det ga innsikt i hvordan det er å vokse opp med den type sykdom. Håper du totalt sett har det ok, vin :-) Takk frosken...husker godt deg igjen ;o) mvh 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Huff så trist å lese dette. Det høres ut som du har vært veldig flink til å ta vare på ungene i den tunge tiden, og jeg håper du har noen som tar godt vare på deg også. *Klem* 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Takk; mye sannhet i det! Som jeg ofte har sagt til gutten min , som er kronisk syk : Motgang gjør sterk!! Det har han bevist mange ganger.Fra å være et mobbeoffer, som slet med sykdom ,smerter og selvmordforsøk ,har han karret seg opp her i livet.Nå i desember ble han valgt til skolens "konge" fordi han var en god medelev og et flott menneske som alltid bryr seg om andre!! Hilsen stolt mor Nå begynte jeg nesten å grine . Har fulgt med deg tidligere her og beundret deg for din styrke. Det er ikke noe rart at du har fått så flotte unger. *Klem* 0 Siter
laban Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Leit å høre, men det er også godt at ikke sluttfasen trekker ut altfor lenge. Jeg husker du skrev her at dere visste hvilken vei det bar. Det høres ut som om dere har klart å ta vare på hverandre, håper det går bra med deg også oppi det hele. Jeg tror du kan være veldig stolt av de ungene. Livet er ikke for amatører, men i det lange løp vil dette bli en erfaring de drar nytte av senere i livet. Flott å høre at det går så bra med sønnen din. Klem fra 0 Siter
fresja Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Kondolerer så mye til deg og familien. Skjønner godt at du ikke har kunnet vre på DOL i det siste. Går det ellers bra med alle barna, deg selv, din mann og din far. Det var flere som var syke sist du skrev her. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 *klem* En ufattelig trist livserfaring... Godt å høre at sønnen din har det bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.