Gå til innhold

Da er faren til mine barn "gått bort"

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Dette var trist *klem* Du kan virkelig være stolt over ungene, det gjorde stort inntrykk å lese både om dem, og deg oppi dette.

Skrevet

Kondolerer. En veldig trist opplevelse for dere alle. Jeg beundrer deg som har latt barna få være med hele tiden. Det tror jeg er bra.

Lykke til videre:-)

Skrevet

Takk; mye sannhet i det!

Som jeg ofte har sagt til gutten min , som er kronisk syk : Motgang gjør sterk!!

Det har han bevist mange ganger.Fra å være et mobbeoffer, som slet med sykdom ,smerter og selvmordforsøk ,har han karret seg opp her i livet.Nå i desember ble han valgt til skolens "konge" fordi han var en god medelev og et flott menneske som alltid bryr seg om andre!!

Hilsen stolt mor

Det har du all grunn til å være stolt av! Sånt imponerer meg. Han må være en flott fyr, sønnen din.

Stor klem fra meg.

Skrevet

Takk; mye sannhet i det!

Som jeg ofte har sagt til gutten min , som er kronisk syk : Motgang gjør sterk!!

Det har han bevist mange ganger.Fra å være et mobbeoffer, som slet med sykdom ,smerter og selvmordforsøk ,har han karret seg opp her i livet.Nå i desember ble han valgt til skolens "konge" fordi han var en god medelev og et flott menneske som alltid bryr seg om andre!!

Hilsen stolt mor

Så godt å høre at det går bra med gutten din, husker godt hvordan det var for noen år siden da du skrev her jevnlig.

-og kondolerer med pappa'n til barna.

*klem*

Skrevet

Jeg kjenner at jeg er imponert over måten du har sørget for at ungene har fått være i denne prosessen.

*klem*

mil1365380270
Skrevet

Hei, vin! Kondolerer! Du har jammen vært flink med dette også, og har hatt nok å stri med. Nå håper jeg fremtiden blir bra for dere. *klem*

Skrevet

Så trist!! Dere har virkelig hatt en tøff tid. Klem

Skrevet

Så trist,kondolerer. Man vet aldri hva som kan skje her i livet,det er sikkert. Håper det går bra med dere i fremtiden,gode ønsker fra meg. Klem!

Skrevet

Ja kireft er noe dritt.

Men det var veldig flott at dere var hos han så mye den siste tiden, og det betydde nok enormt mye for pappaen...

Det er tøfft, men eg tror det vil gi barna "ro i sjela" og vite at de fikk tatt ett verdig farvel med pappaen sin.

Kondolerer.

Skrevet

Kondolerer... Så trist å høre at barna dine har mistet pappaen sin :-(

Det ser ut som dere fikk tatt et fint farvel og det er godt å høre at barna har fått delta i hele prosessen.

*klem*

Skrevet

Dette var trist. Du har handlet klokt ved å involvere barna hele veien.

Kondolerer.

Skrevet

Kondolerer.

Jeg blir rørt av det du skriver, og så glad for at barna fikk være hos ham og med ham den siste tiden.

Skrevet

Kondolerer, kjære vin! Jeg husker innleggene dine fra noen år tilbake, og har tenkt en del på deg.

Dere har hatt en tøff tid. Det ser ut som om du har klart å inkludere barna i den vanskelige tiden på en god måte.

Ta vare på hverandre!

Skrevet

Takk alle for fine ord!!

Ja livet går videre;på godt og vondt.

En må finne sin indre styrke og dele hverandres følelser.

Livet kan være hardt og brutalt....mot både små og store.

Husk å ta vare på hverandre alle sammen!!!

Masse hilsner fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...