Gå til innhold

8-linge-mamman hadde 6 fra før!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hvem gir fruktbarhetshjelp til ei som har 6 unger fra før, hvor eldstemann er 7 år og det er ett tvillingpar!?

Leste forresten i en annen nettavis at det var "satt inn" 8 (eller flere?) befruktede egg. Skjønner ikke at legene tar sjansen på det.

Jeg kjenner en som undergikk IVF-behandling og som av legene fikk beskjed om at hennes odds var små, så de valgte å sette inn 3 egg, og dette var visstnok max i slike situasjoner her til lands (nå for tiden).

Skrevet

Etter min mening klarer ikke en enkelt person på noe vis å gi 8-linger noe i nærheten av forsvarlig stell og omsorg alene så jeg håper inderlig hun vil få massevis av hjelp.

Selv tror jeg at jeg hadde blitt fly forbanna om det var min datter som gjorde noe slikt...

''Selv tror jeg at jeg hadde blitt fly forbanna om det var min datter som gjorde noe slikt...

''

Jepp, me too.

Dessuten ville jeg nok kanskje for første gang tenkt at tvangssterilisering ville hatt noe for seg.

AneM1365380603
Skrevet

For en merkelig historie! Håper bare alle barna blir fulgt opp på en god måte. Jeg synes det er slit nok med fire.

Skrevet

''Selv tror jeg at jeg hadde blitt fly forbanna om det var min datter som gjorde noe slikt...

''

Jepp, me too.

Dessuten ville jeg nok kanskje for første gang tenkt at tvangssterilisering ville hatt noe for seg.

..for første gang??

har tanken aldri slått deg før - om _noen_? ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

For en merkelig historie! Håper bare alle barna blir fulgt opp på en god måte. Jeg synes det er slit nok med fire.

''Jeg synes det er slit nok med fire.''

Synes til tider det er mye med to, jeg! :P

Skrevet

..for første gang??

har tanken aldri slått deg før - om _noen_? ;-)

Jeg har visst ikke vært inne på tanken at det er en mulighet før. Men jeg ser nå at det absolutt kunne vært på sin plass i flere sammenhenger. ;)

Skrevet

Jeg har visst ikke vært inne på tanken at det er en mulighet før. Men jeg ser nå at det absolutt kunne vært på sin plass i flere sammenhenger. ;)

*S*

AneM1365380603
Skrevet

''Jeg synes det er slit nok med fire.''

Synes til tider det er mye med to, jeg! :P

''Synes til tider det er mye med to, jeg! :P''

Det kan jeg tenke meg, for noen ganger kan to lage ufattelig med rabalder og styr. Her går slitet mest i at de to eldste krangler mye. *Lurer på hva Han der oppe mente da han plasserte dem i samme familie* ;)

To unger har også aktiviteter og lekser som skal følges opp, så det er arbeid med unger.

Skrevet

Himmel! ",)

Jeg synes ikke synd på henne lengre..... Eller litt da :) Hun må jo ha visst om muligheten for flere.... Jøje meg. Så lenge de har helse og økonomi til det, så går det nok fint. Forhåpentligvis er den eldste noe klar for å trø til også.

Skrevet

Himmel! ",)

Jeg synes ikke synd på henne lengre..... Eller litt da :) Hun må jo ha visst om muligheten for flere.... Jøje meg. Så lenge de har helse og økonomi til det, så går det nok fint. Forhåpentligvis er den eldste noe klar for å trø til også.

Den eldste her er 7 år - man kan ikke legge ansvaret for yngre søsken på en 7-åring!

Skrevet

Den eldste her er 7 år - man kan ikke legge ansvaret for yngre søsken på en 7-åring!

Ja jeg så det i den andre artikkelen. 7 åringer kan ikke hjelpe så mye nei...

Skrevet

Hvorfor får man fruktbarhetsbehandling når man har barn på 7, 6, 5, 3 samt tvillinger på 2 år?

Har ikke lest tråden, antar andre stiller spørsmål ved det samme...

I land med privat helsevesen er det utrolig hva man kan få, så lenge man betaler for det.

Skrevet

Ja jeg så det i den andre artikkelen. 7 åringer kan ikke hjelpe så mye nei...

7-åringen kan hente smokker og gulpekluter! Tenker h*n får det travelt...

Skrevet

''7-åringen kan hente smokker og gulpekluter! Tenker h*n får det travelt...''

Rene heldagsjobben ved siden av skolen det der! ;o)

Skrevet

Hehe, fulltidsjobb som smukkebringer *nikker*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...