Gå til innhold

Hotell rett ved Valle Hovin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal muligens på en konsert der den 30.juli, hehe. Finnes det hotell i umiddelbar nærhet?

Jeg er IKKE interessert i å traske mer enn nødvendig etter konserten.

Skrevet

Åhhh, den konserten vil gjerne jeg på også, håper jeg rekker å få biletter. Var det 9 februar, de skulle legges ut for salg?

Hotell, nei, det vet jeg ikke om der dessverre.

Vennlig hilsen

Skrevet

Skal du på Madonna-konsert!?

Ja?! Jeg vil det ja. Jeg har vært fan av henne siden 1983.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233310128' post='4079555]

Håper du klarer å få tak i billett da! :o)

Skrevet

De billettene blir det rift om skal jeg si deg, til og med jeg skal sitte parat da gitt! Og egentlig alle andre jeg kjenner også, jeg SKAL ha, men du får ha lykke til!

Men det er like greit å bo i sentrum da, du følger jo strømmen av folk ut fra Stadion og vips er du i en T-bane og vips i byen!

Jeg skulle med T-banen andre veien etter Bruce konserten i sommer, men det var ikke mulig å peile seg inn der, så jeg måtte bare følge strømmen og ta T-banen til sentrum og deretter opp igjen, ja ja!

Så enten må du finne hotell i umiddelbar nærhet, visst ikke risikerer du å gå lengre til hotellet enn du gjør for å komme deg til byen, det er iallefall min erfaring!

Skrevet

Helsfyr hotell.

Jeg ser flere forslår dette hotellet. Det er vel booket bort allerede nå, 3 timer etter nyheten kom - og 10 dager før konsertbillettene kommer i salg ;-)

Finnes det en campingplass i rimelig nærhet? Mulig det blir campingtur i sommer....

Gjest høstløv
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233315715' post='4079651]

Jeg ser flere forslår dette hotellet. Det er vel booket bort allerede nå, 3 timer etter nyheten kom - og 10 dager før konsertbillettene kommer i salg ;-)

Finnes det en campingplass i rimelig nærhet? Mulig det blir campingtur i sommer....

De må vel være Ekeberg Camping

http://www.ekebergcamping.no/

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233315715' post='4079651]

Ekeberg. Men det er kanskje midt i Norway cup, og da vil du for fuck's sake unngå den plassen. ;)

Du kan jo campe i hagen min? :P

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233310128' post='4079555]

Jeg var på på Madonnakonsert i London for et par år siden - det var stort! :o)

Skrevet

Jeg vet ikke noe spesielt om hotell i nærheten, men vil bar eanbefale deg å bestille overnatting allerede nå i tilfelle.

I Bergen var det aller meste booket opp allerede dagen etter billettsalget startet til Springsteen-konserten. Eneste jeg fant var flyplasshotellet til 3000kr natten.

Skrevet

Det er uansett ikke langt fra Valle Hovin ned til sentrum, så det koster ikke all verden med taxi.

Og hvis du vil gå, er det vel 5-8 minutters gange til t-banestasjonen (?) og på 10 minutter deretter er du ved Stortinget.

Skrevet

Ekeberg. Men det er kanskje midt i Norway cup, og da vil du for fuck's sake unngå den plassen. ;)

Du kan jo campe i hagen min? :P

Å, helvete - Norway Cup ER den aktuelle uka. Campingtur er plutselig skrinlagt ;p

Campe i hagen din? Plass til 9,8 meters vogn og stor bil? Jeg er nemlig som deg - jeg sover ikke i telt, hehe! ;-)

Skrevet

Det er uansett ikke langt fra Valle Hovin ned til sentrum, så det koster ikke all verden med taxi.

Og hvis du vil gå, er det vel 5-8 minutters gange til t-banestasjonen (?) og på 10 minutter deretter er du ved Stortinget.

Saken er at flere titusen konsertfolk skal ut av området samtidig. Da er det ikke sååå enkelt.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233316640' post='4079676]

Saken er at flere titusen konsertfolk skal ut av området samtidig. Da er det ikke sååå enkelt.

Trodde du var sånn groupie som ikke ville forlate området med det første...;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233316640' post='4079676]

Jeg har forresten bare vært på Valle Hovin på konsert én gang, og det må ha vært i 1990, på Rolling Stones;-) Da tok vi t-banen. Jeg mener å huske at det gikk helt fint, men det hører selvsagt med til historien at jeg var 19 år yngre da enn jeg er nå *hø hø*

Merkelig hvor mye mer opptatt man blir av komfort med årene...;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...