Gå til innhold

Hotell rett ved Valle Hovin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde du var sånn groupie som ikke ville forlate området med det første...;-)

*hehe* Du bor i tilfeldigvis i nærheten? Det er mulig at jeg trenger en god frokost påfølgende morgen, og noen for å DOLE litt for meg for å fortelle om konserten. *hehe* Jeg kan bare bikkes oppi Fatboy'en ;p

Skrevet

Sjekk FB.

Hver gang du skriver FB, så sjekker jeg Foreldre & Barn. Hva skal jeg se etter? Jeg ikke skjønne... ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233316940' post='4079689]

Hver gang du skriver FB, så sjekker jeg Foreldre & Barn. Hva skal jeg se etter? Jeg ikke skjønne... ;-)

Foreldre og barn, du lissom. :P

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233316868' post='4079686]

*hehe* Du bor i tilfeldigvis i nærheten? Det er mulig at jeg trenger en god frokost påfølgende morgen, og noen for å DOLE litt for meg for å fortelle om konserten. *hehe* Jeg kan bare bikkes oppi Fatboy'en ;p

Fatboyen er (ennå) ikke anskaffet, men du kan godt kræsje hos meg;-) (bortsett fra at vi er på ferie, da...)

Men jeg bor såpas slangt unna at du kan regne med en ganske kraftig taxiregning...

Skrevet

Foreldre og barn, du lissom. :P

sjekk FB...

Skrevet

Fatboyen er (ennå) ikke anskaffet, men du kan godt kræsje hos meg;-) (bortsett fra at vi er på ferie, da...)

Men jeg bor såpas slangt unna at du kan regne med en ganske kraftig taxiregning...

Hmmm... jeg ser plutselig flere problemer med å reise på konsert den uka. Tror jeg skal ringe Madonna, og be henne holde denne konserten ca den 14. juli, for det passer så mye bedre.... ;-)

Du ser for deg Lotte & ungene på M-konsert? Og å bo i fremmed kåk? *not*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233317616' post='4079702]

Hmmm... jeg ser plutselig flere problemer med å reise på konsert den uka. Tror jeg skal ringe Madonna, og be henne holde denne konserten ca den 14. juli, for det passer så mye bedre.... ;-)

Du ser for deg Lotte & ungene på M-konsert? Og å bo i fremmed kåk? *not*

Ungene på Madonna? Nei. ;)

Ellers er det jo bare å finne en barnevakt og betale godt nok. :P

Skrevet

Ungene på Madonna? Nei. ;)

Ellers er det jo bare å finne en barnevakt og betale godt nok. :P

Hehe - vi år se, men det blir nok hotell i så fall :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233317982' post='4079709]

Hehe - vi år se, men det blir nok hotell i så fall :-)

Enig med flyfly - sett igjen unga hjemme!!! :-D

Skrevet

Enig med flyfly - sett igjen unga hjemme!!! :-D

Seriøst - jeg hadde aldri tatt dem med dit, hehe..

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233318140' post='4079715]

Seriøst - jeg hadde aldri tatt dem med dit, hehe..

;-)

Skrevet

Ja, det ligger et hotell rett ved. Vi hadde rom der sist konsert. Satt på hotellrommet å så utover konsert området :0)

Men, vær tidlig ute med å bestille!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...