Gå til innhold

Hårtrend for damer

Anbefalte innlegg

Gjest ViViola
Skrevet

For alt omverdenen vet, så kan jeg allerede være klippet slik. Med mitt krøllehav på toppen er det helt umulig å se.

:-)

AneM1365380603
Skrevet

Ikke i det hele tatt! Jeg har faktisk hatt slik lugg en gang, men kun i noen minutter. En venninne skulle klippe den, og da mente hun det var smart å samle hele luggen før hun klippet rett av.

Skrevet

Ikke i det hele tatt! Jeg har faktisk hatt slik lugg en gang, men kun i noen minutter. En venninne skulle klippe den, og da mente hun det var smart å samle hele luggen før hun klippet rett av.

Jeg har ikke hatt slik lugg selv, men jeg har sørget for at min søster fikk det! ;-)

Til gjengjeld ga hun meg en liten flekk midt oppe på krona der håret var ca 5 mm langt....;-)

Så du kan nesten si at vi var trendsettere, den gangen i ca 1971;-)

Skrevet

Haha, javisst *dåner* Om jenta mi hadde kommet til meg slik, ja da hadde jeg funnet frem saksa for å rette.

Skrevet

Nei, jeg finner nok ikke frem kjøkkensaksa, men jeg synes jo egentlig det var litt kuult også :)

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Synes faktisk det var litt artig jeg! Superrett lang lugg kan være litt kjedelig. Blir det gatemote så henger jeg meg på!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...