Gå til innhold

Hjelp -tettet sluk med aske!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, er det mulig å være så teit? Men ja, jeg har greid å tette vasken med aske. Hae en støvsuger med vannfilter. Skulle skylle beholderen og skjønte ikke hvor mye aske som var i den før vasken tettet seg.

Hvordan kan jeg få vekk gørra?

Takknemlig for svar.

Desperat hilsen fra

Skrevet

Flytende Plumbo eller Mr Muscle kan funke? Ikke bruk den gode, gammeldagse Plumboen. Den gjør visst vondt verre.

Skrevet

Flytende Plumbo eller Mr Muscle kan funke? Ikke bruk den gode, gammeldagse Plumboen. Den gjør visst vondt verre.

Har putta i kaustisk soda nå. Fyttikatta, det spruta da jeg helte på varmt vann..... Skal vente en halvtime. Håper det løser seg opp...

mil1365380270
Skrevet

Ring en rørlegger og spør. Lenge siden jeg hadde kjemi - husker ikke en dritt(!), derfor ville jeg ikke helt i Plumbo eller noe annet før noen overbeviste meg om at det ikke er farlig. Aske og vann blir jo lut....

Skrevet

Skru opp vannlåsen under vasken (sett en bøtte under!) og rens den?

Skrevet

Har putta i kaustisk soda nå. Fyttikatta, det spruta da jeg helte på varmt vann..... Skal vente en halvtime. Håper det løser seg opp...

Å, i helvete - har du etsa bort alle rør nå da ;-p

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233322282' post='4079775]

Å, i helvete - har du etsa bort alle rør nå da ;-p

Hehe, neida, Lotte :o)

Jeg fikk til slutt ut de h#$/%$" skuffene under vasken. En ny, fancy baderomsdings. Så skrudde jeg av vannlåsen og fikk gørra ut. Veien dit var kronglete og lang, men nå renner vannet fritt igjen :o)

Tror jaggu jeg skal feire med en flaske vin i kvel ;o)

God helg alle hjelpsomme sjeler.

Skrevet

Hehe, neida, Lotte :o)

Jeg fikk til slutt ut de h#$/%$" skuffene under vasken. En ny, fancy baderomsdings. Så skrudde jeg av vannlåsen og fikk gørra ut. Veien dit var kronglete og lang, men nå renner vannet fritt igjen :o)

Tror jaggu jeg skal feire med en flaske vin i kvel ;o)

God helg alle hjelpsomme sjeler.

God helg! Åpne avløp er verdt en feiring :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233328026' post='4079829]

God helg! Åpne avløp er verdt en feiring :-)

Du drev jo med slik avløpsfiksing i jula, gjorde du ikke? ;-)

Skrevet

Du drev jo med slik avløpsfiksing i jula, gjorde du ikke? ;-)

Jo, det stemmer, hehe. Jeg skrudde fra hverandre hele stasen, det var direkte ulekkert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...