mil1365380270 Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Tror det hovedsaklig består av kjøtt fra kyllinglår. Ok! :-) 0 Siter
alwaysme Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Usunt...skviset kjøtt som vi ikke engang vet hva er tviler jeg på i allefall er særlig sunt Men jeg hørte her forleden at hvis vi byttet ut to kjøttdeigmiddager i uka med karbonadedeig isteden så sparte vi oss to kilo rundt midjen. Så magert synes det nå i allefall ikke å være Det beste jeg fikk da jeg var lita var hakkamat. En slags kjøttdeig av innmat. Sunt og godt :-) 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 ---OG smaker bedre! Er ikke helt enig i det, gitt. Kjøttdeig er saftigere med mer smak. 0 Siter
morsan Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Er ikke helt enig i det, gitt. Kjøttdeig er saftigere med mer smak. Jeg synes karbonadedeig har "renere" kjøttsmak. Etter å ha brukt det noen år synes jeg at kjøttedeig smaker litt rart. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Er ikke helt enig i det, gitt. Kjøttdeig er saftigere med mer smak. Enig. Jeg syns ikke karbonadedeig er like godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.