Gå til innhold

Hvis du fikk 20.000

Anbefalte innlegg

Gjest elle melle mopp
Skrevet

Hvis du plutselig fikk 20.000 kr. Ville du da

a. dratt på ferie med familien

b.tatt fettutsuging på magen

c.betalt ned gjeld

Skrevet

Det kommer an på øvrig økonomi. Jeg er egentlig litt fornuftig av meg, men jeg sitter med en sydenkatalog i fanget, hehe :-)

Gjest Fiskarjenta
Skrevet

c faktisk. Fordi vi har gjort det flere ganger når vi har fått lønnsøkning, penger igjen på skatten eller annet ekstra, har vi i dag så god økonomi at det ikke er noe problem å dra på ferie når som helst, eller ha penger til andre større utgifter (fettsuging ville jeg aldri brukt penger på...)

Skrevet

''Hvis du plutselig fikk 20.000 kr. Ville du da

c.betalt ned gjeld''

b. Er helt utelukket!

Ville heller ikkje reist på ferie no, kanskje eg hadde klart å spare de til sommerferien.?

Ville definitivt ikkje betalt ned på gjeld, det har eg gjort nok av de siste 12 åra.

Gjest høstløv
Skrevet

Hvis du plutselig fikk 20.000 kr. Ville du da

Det er ikke nok til å dra på ferie med hele familien.

Nei

c.betalt ned gjeld

Jeg har ikke gjeld.

Jeg kunne tenke meg noen nye stoler i stuen, kanskje jeg ville brukt pengene til det, men 20.000 er ikke nok til å betale de stolene, jeg vil ha.

Skrevet

Av de tre - ferie. Men sannsynligheten er stor for at pengene ikke ble brukt umiddelbart om jeg fikk velge. Hadde jeg _måtte_ bruke dem :D ville jeg heller kjøpt en del småting som ny iPod til meg selv (og gitt jr min gamle), ny Mac til husstanden og en støvsuger. Og så ville jeg gått ut og spist et godt måltid for det som evt ble igjen. :)

Gjest best wishes
Skrevet

Helst ville jeg brukt det på serfikatet. Men ut fra de alternativene dine så hadde jeg reist langt.

Skrevet

Ville satt pengene i banken og ikke brukt dem bare fordi de plustelig dukket opp.

Skrevet

20.000,- hadde monnet lite på gjelda selv om jeg har lite gjeld. Fettsuging er ikke aktuelt, ei heller ferie med familien, ikke på sparket i alle fall.

Kan jeg få bruke dem til å handle litt ekstra klær og sko og sånt til ungene og meg? En handletur kan jo føles som rene ferien? ;o)

candyqueen_83
Skrevet

Ettersom vi ikke har gjeld er det utelukket. Fettsuging er utelukket, så mellom disse tre måtte det blitt ferie. Men jeg hadde heller satt dem til sparing til eventuelle utgifter. Og har nok av ting jeg trenger penger til når det gjelder bikkja :o)

Gjest tynn uten pengesorger
Skrevet

Jeg har verken fett på magen eller gjeld, så jeg hadde nok valgt ferietur hvis jeg må velge blant de tre alternativene dine.

Skrevet

Jeg hadde villet spart de pengene,slik at jeg kunne ha fått fikset hagen til sommeren.

Vi har naturtomt og den er jeg lei av.

Skrevet

Som situasjonen er nå: ferie! Fettsuging er nå i hvert fall sløseri med gode penger. Man kan jo bare slanke seg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...