Gå til innhold

Hvis du fikk 20.000

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville reist på ferie, eller hatt pengen på en min "buffer"konto.

Skrevet

Jeg skulle gjerne reist et sted på ferie. I praksis er det ikke så lett å få til - med fri fra jobb samtidig, og da måtte vi la være å reise dit vi skal i vinterferien og påska (bortimot gratistur) - så jeg vet ikke helt...

Vi trenger snart ny oppvaskmaskin og komfyr...

Skrevet

Jeg skulle gjerne reist et sted på ferie. I praksis er det ikke så lett å få til - med fri fra jobb samtidig, og da måtte vi la være å reise dit vi skal i vinterferien og påska (bortimot gratistur) - så jeg vet ikke helt...

Vi trenger snart ny oppvaskmaskin og komfyr...

''Vi trenger snart ny oppvaskmaskin og komfyr...''

Til 20 000 kroner???!!!

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg ville ikke tatt en EKSTRA ferie med familien bare fordi jeg uventet fikk 20000. Nå har vi planlagt og satt av penger til sommerferien i år, og da får det holde.

Jeg ville betalt gjeld, dersom jeg måtte velge en av de 3 du satte opp. Men dersom det skjedde nå, ville jeg spart dem til oppussing av to bad og et kjøkken som vi skal i gang med til høsten.

Skrevet

Av de tre alternativene hadde jeg klart tatt med familien på ferie :)

Skrevet

''Vi trenger snart ny oppvaskmaskin og komfyr...''

Til 20 000 kroner???!!!

Nei, absolutt ikke - men da kunne noen av de 20.000 blitt brukt til det! Da går det vel 10-12.000 - og så skal vi pusse opp stue og kjøkken - og vips er de 20.000 oppbrukt!

Skrevet

Nei, absolutt ikke - men da kunne noen av de 20.000 blitt brukt til det! Da går det vel 10-12.000 - og så skal vi pusse opp stue og kjøkken - og vips er de 20.000 oppbrukt!

Ja, det går fort å svi av 20 000 kroner på kjøkken;-)

Skrevet

Jeg burde gjort både a, b og c, men synes vi fortjener a.

Skrevet

Ja, det går fort å svi av 20 000 kroner på kjøkken;-)

Vi skal bare male kjøkkenet altså. Skapene skal få være slik de er (lys eik), men lister og vegger skal males - og så trenger vi da ny oppvaskmaskin og har lyst på ny komfyr.

Skrevet

Helst ville jeg kjøpt bil da...

Men ellers hadde vel blitt ferie, eller en tur til kirugen.

;0)

Skrevet

Som situasjonen er nå: ferie! Fettsuging er nå i hvert fall sløseri med gode penger. Man kan jo bare slanke seg?

fettsuging er ikke en måte å slanke seg på, men en måte å forme figuren på. F eks kan også en normalt slank person ha "fettansamlinger" på steder der det ikke lar seg slanke bort, og da kan man eventuelt fettsuge det bort.

Skrevet

fettsuging er ikke en måte å slanke seg på, men en måte å forme figuren på. F eks kan også en normalt slank person ha "fettansamlinger" på steder der det ikke lar seg slanke bort, og da kan man eventuelt fettsuge det bort.

Jeg har aldri sett et magert menneske med fett på magen. Alt kan da slankes bort, men det kan jo være en må gå drastisk til verks *s*

Skrevet

Jeg har aldri sett et magert menneske med fett på magen. Alt kan da slankes bort, men det kan jo være en må gå drastisk til verks *s*

Nei ikke magert, men ut fra hva jeg har fått med meg fra ymse tv-programmer etc, sier man at fettsuging kan være en måte å få bort fett på mder ytterligere slanking ville gitt andre, uønskede resultater. F eks at man slanker bort puppene for å få bort den siste kulen på magen.

det er også dem som er ganske slanke som fettsuges under haka eller andre steder der det er litt ansamling av fett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...