Gå til innhold

Dødt spedbarn funnet i handlepose

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt her med tårer i øynene da innslaget gikk på tv nå nettopp. Kunne de ikke i det minste lagt barnet et sted det var varmt og noen kunne funnet det før det var for sent?

Tragisk, uansett hva som ligger forut her.

AneM1365380603
Skrevet

Uffda. For et sjokk det må ha vært for den som fant barnet, og det er nok en tragedie som ligger bak.

Skrevet

Geir, dette er alt for heavye nyheter for en fredags kveld, og det vet du.

Skrevet

Grusomt.

Håper at barnet ble lagt i posen fordi det var dødt og ikke døde fordi det ble lagt i posen.

Skrevet

Ja det vet eg, men verden går sin nådeløse gang enten det er fredag eller mandag...

Skrevet

Ja det vet eg, men verden går sin nådeløse gang enten det er fredag eller mandag...

Jaha. Og det sier han som ikke tålte at jeg tok opp problemer om global oppvarming en fredagskveld for ikke lenge siden;-)

:-)

Skrevet

Ærlig talt! Synes du dette er noe å spøke med?!

Skrevet

Ærlig talt! Synes du dette er noe å spøke med?!

Jeg spøker ikke med det, jeg spøker med Geir.

Skrevet

Jeg spøker ikke med det, jeg spøker med Geir.

Spøk i en annen type tråd da. Vi litt respekt for det døde barnet.

Skrevet

Jaha. Og det sier han som ikke tålte at jeg tok opp problemer om global oppvarming en fredagskveld for ikke lenge siden;-)

:-)

Eier du ikke respekt???

Skrevet

Spøk i en annen type tråd da. Vi litt respekt for det døde barnet.

Unnskyld!

Skrevet

Eier du ikke respekt???

Godt å se at det ikke er bare jeg som reagerer her.

Gjest min mening1
Skrevet

Jeg skjønner ikke reaksjonen din. Og synes du overreagerer og blir noe nedlatende over en uskyldig replikk om at dette er litt tungt stoff en fredag kveld. Det er helt legitmt å ville ha lett stoff en helgekveld, og det har vel ikke noe med respektløshet å gjøre overfor barnet. Jeg synes unnskyldningen var ufortjent.

Det er lov å spøke med hverandre selv om det skjer fæle ting. Dette var også en intern replikkveksling satt i sammenheng med en tidligere diskusjon.

Skrevet

Uff, beklager altså. Det var ikke meningen, jeg mente bare å spøke med Geir, og åpnet ikke linken en gang.

Men det var ikke spesielt taktisk av meg. Mente altså ikke å være respektløs.

Skrevet

Uff, beklager altså. Det var ikke meningen, jeg mente bare å spøke med Geir, og åpnet ikke linken en gang.

Men det var ikke spesielt taktisk av meg. Mente altså ikke å være respektløs.

Jeg er fæl til å avspore tråder selv, men vi bør alle holde oss for gode til å fleipe i tråder som er så alvorlige som dette synes jeg.

Ha en fin kveld! :o)

Skrevet

Jeg er fæl til å avspore tråder selv, men vi bør alle holde oss for gode til å fleipe i tråder som er så alvorlige som dette synes jeg.

Ha en fin kveld! :o)

Vel. Jeg var skikkelig høy på endorfiner i sted, men nå ble jeg skikkelig lei meg. Sånn er livet!

Skrevet

Grusomt.

Håper at barnet ble lagt i posen fordi det var dødt og ikke døde fordi det ble lagt i posen.

Tenkte det samme som deg.

Skrevet

Vel. Jeg var skikkelig høy på endorfiner i sted, men nå ble jeg skikkelig lei meg. Sånn er livet!

Nyt fredagen du cathlin!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...