nick Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Fra VG nett: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=540421 Var det en sau involvert? Hvor høyt brekte den? Korrektuttlesneren har ferie? 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 ''Korrektuttlesneren har ferie?'' Atnagelgi. 0 Siter
tonie Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Men hvem er popstjernen? Det er spørsmålet:) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Men hvem er popstjernen? Det er spørsmålet:) Sitat fra VG: "...artisten er kritikerrost og har vært nominert til Spellemannprisen. I løpet av de siste årene har han samarbeidet tett med noen av Norges største og mest populære popartister." Og dermed vet alle hvem det er snakk om. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Send e-mail til journalisten og be ham om å rette skrivefeilen. 0 Siter
tonie Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Sitat fra VG: "...artisten er kritikerrost og har vært nominert til Spellemannprisen. I løpet av de siste årene har han samarbeidet tett med noen av Norges største og mest populære popartister." Og dermed vet alle hvem det er snakk om. Alle unntatt tonie, da;) 0 Siter
Gjest Lilje30 Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Alle unntatt tonie, da;) og Lilje30......Eller er det Kurt Nilsen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 og Lilje30......Eller er det Kurt Nilsen. Lillemus vet heller ikke. ) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Han er nok på ferie ja. For det finnes nemlig ikkje èn eneste norsk popstjerne, Morten Harkett var popstjerne men det er sikkert 25 år siden. Hvem var bussjåføren, det lurer eg på? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Alle unntatt tonie, da;) Bruk eliminasjonsmetoden. Det er en HAN, altså er alle kvinnelige artister utelukket. Han er hissig. Han bruker kollektivtrafikk. Da er det bare mannlige, hissige artister som kjører kollektivtrafikk igjen å gjette på. Elementært min kjære doktor Watson. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Sitat fra VG: "...artisten er kritikerrost og har vært nominert til Spellemannprisen. I løpet av de siste årene har han samarbeidet tett med noen av Norges største og mest populære popartister." Og dermed vet alle hvem det er snakk om. Jeg vet ikke hvem det er. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Bruk eliminasjonsmetoden. Det er en HAN, altså er alle kvinnelige artister utelukket. Han er hissig. Han bruker kollektivtrafikk. Da er det bare mannlige, hissige artister som kjører kollektivtrafikk igjen å gjette på. Elementært min kjære doktor Watson. ''Bruk eliminasjonsmetoden. Det er en HAN, altså er alle kvinnelige artister utelukket. Han er hissig. Han bruker kollektivtrafikk. Da er det bare mannlige, hissige artister som kjører kollektivtrafikk igjen å gjette på.'' Han er en norsk popstjerne. Da _må_ det ha vært Morten Harket! Elementært min kjære Inspektør Jacques Clouseau. 0 Siter
tonie Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Bruk eliminasjonsmetoden. Det er en HAN, altså er alle kvinnelige artister utelukket. Han er hissig. Han bruker kollektivtrafikk. Da er det bare mannlige, hissige artister som kjører kollektivtrafikk igjen å gjette på. Elementært min kjære doktor Watson. Hehe, ja det var jo svært oppklarende, Sherlock. Not. Ikke rart det er du som er sjefen;) 0 Siter
morsan Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 *he he* da jeg så tråden var min første tanke at jeg skulle korrigere overskriften i svaret mitt fra brekte til brakk, og så så jeg at det var hele poenget ditt*S* Men nå står det "knekte" i artikkelen, så noen har vært inne og korrigert:-) 0 Siter
morsan Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Bruk eliminasjonsmetoden. Det er en HAN, altså er alle kvinnelige artister utelukket. Han er hissig. Han bruker kollektivtrafikk. Da er det bare mannlige, hissige artister som kjører kollektivtrafikk igjen å gjette på. Elementært min kjære doktor Watson. Åja! han som kjører kollektivtrafikk, ja! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Åja! han som kjører kollektivtrafikk, ja! Åja...Kong Olav ja! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 *he he* da jeg så tråden var min første tanke at jeg skulle korrigere overskriften i svaret mitt fra brekte til brakk, og så så jeg at det var hele poenget ditt*S* Men nå står det "knekte" i artikkelen, så noen har vært inne og korrigert:-) Men er "knekte" noe bedre? Det heter vel knakk? 0 Siter
Gjest nysgjerrigpentra Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Bruk eliminasjonsmetoden. Det er en HAN, altså er alle kvinnelige artister utelukket. Han er hissig. Han bruker kollektivtrafikk. Da er det bare mannlige, hissige artister som kjører kollektivtrafikk igjen å gjette på. Elementært min kjære doktor Watson. Men vet du det eller bare tuller du? Jeg blir så nysgjerrig, kan du ikke skrive det her hvis du vet det... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.