Gjest Har du hatt det sånn? Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Jeg var syk i høst med mye hoste og sånn. Fikk remedier hos legen. Men jeg har aldri blitt helt bra. Det kommer og går litt. Men det er surkling i halsen, og periodevis nedover lungene også. Mye bråk fra halsen spesielt når jeg legger meg, muligens fordi det blir press på et eller annet(lungene) når man ligger? Når jeg blåser luft ut, er det en skrapende surklende lyd i halsen spesielt. Jaja, jeg skjønner selvfølgelig at jeg må til legen. Men før jeg kommer meg dit, noen som har peiling på hva det er? 0 Siter
GoodTimes Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Litt astma? Eller rester av det som kan ha vært en bronkitt. Det kan henge veldig lenge i. Gå til legen og få sjekket det ut, så du får riktig medisin. 0 Siter
Gjest Har du hatt det sånn? Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1233352130' post='4080120] Røyker du? Nope 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.