Gå til innhold

Idol *Hehe*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sitter og ser høydepunkter fra Idol på TV2 og himmel... Det er virkelig noen der som skulle vært beskyttet mot seg selv...!

Og der var Kim-Rune gitt! *smelt* ;o)

Skrevet

Hehe, men det hadde vært et kjedelig program hvis det ikke var for de uten selvinnsikt;)

Litt rart å se igjen disse klippene. Enkelte deltakere gir meg samme følelsen som enkelte ekskjærester. Jeg skjønner ikke helt hva jeg tenkte på;) Men så er det noen som jeg virkelig hadde unnet suksess. Jonas, hun gitardama med egenkomponerte låter, han som sang Hurt så jeg fikk gåsehud, og flere andre. Det er helt klart ikke alltid de beste som vinner.

Skrevet

Det der må være bare på kødd??? Hun kunne i det minste hatt på seg bh... *Grøss*

Jeg tenkte det samme første gangen jeg så det, men jeg tror dette er ekte.

Men man vet jo aldri.

Skrevet

Hehe, men det hadde vært et kjedelig program hvis det ikke var for de uten selvinnsikt;)

Litt rart å se igjen disse klippene. Enkelte deltakere gir meg samme følelsen som enkelte ekskjærester. Jeg skjønner ikke helt hva jeg tenkte på;) Men så er det noen som jeg virkelig hadde unnet suksess. Jonas, hun gitardama med egenkomponerte låter, han som sang Hurt så jeg fikk gåsehud, og flere andre. Det er helt klart ikke alltid de beste som vinner.

''Det er helt klart ikke alltid de beste som vinner.''

Definitivt ikke. Verken Bjørn Johan eller Glenn skulle vært i finalen etter min mening, derimot Åste og Kim-Rune. Hvem av de to som skulle vunnet er jeg faktisk usikker på.

AneM1365380603
Skrevet

Søren også.. Jeg fikk det ikke med meg. Har sett en Barbie-film sammen med 6-åringen :-/

Skrevet

Den damen der husker jeg godt igjen! Veldig morsomt når det er slike deltakere med ;o)

Men hva med hun "dere vet ikke hva fansen vil ha!", var det bare kødd eller var hun faktisk seriøs?

Gjest firepile
Skrevet

Men hva med hun "dere vet ikke hva fansen vil ha!", var det bare kødd eller var hun faktisk seriøs?

Garantert bare kødd.

Skrevet

''Det er helt klart ikke alltid de beste som vinner.''

Definitivt ikke. Verken Bjørn Johan eller Glenn skulle vært i finalen etter min mening, derimot Åste og Kim-Rune. Hvem av de to som skulle vunnet er jeg faktisk usikker på.

Enig, men jeg vet heller ikke hvem som burde vunnet. Kanskje Kim-Rune fordi han er yngst? De kan vel fortsatt drive det til noe.

AneM1365380603
Skrevet

Det er ikke greit å si, men damen var nok ute etter masse oppmerksomhet. Mora også ;)

Tenk bare å stille opp med _den_ frisyren, knallrød leppestift, ufikse klær, puppa dinglende ned til navelen og mora.... Det at hun sang dårlig er nå så - jeg husker alt det andre :o)

AneM1365380603
Skrevet

Her er det beste innslaget fra Norske Talenter:

Fin musikk.

Musikken kunne vært fin kanskje. Det skjer noe med publikum når eldre kommer på scenen. Jo eldre de er, desto mer applaus og jubel. Det er ikke alltid for kvaliteten sin del, men artig at sånne karer også deltar.

Skrevet

100 kr på at hun fikk penger for det der... MYE penger...

Enig! Jeg nekter å tro at det finnes sånne mennesker.

:o)

Gjest Beachbabe
Skrevet

..men i ALLE dager....

Kul kommentar "you two could just swop hair" Hehe..

Om hun ikke kunne synge så hadde hun hvertfall de lengste puppa jeg har sett på en god stund!

Ja, gi den dama en god BH, tenkte jeg også! Hun mente selv hun hadde en sexy stil. Huff. Blir litt redd, av og til synes jeg at jeg selv ser godt ut, får håpe jeg ikke har samme elendige selvinnsikt. hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...