Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men noen er jo mye mer vare for trekk enn andre. Min mor ble faktisk skikkelig syk om hun satt i trekk, fikk halsbetennelse og ble skikkelig forkjøla og det var ikke mye trekk som skulle til.

Da må jeg legge til at det han kalte trekk var at det ble luftet - at et vindu/dør sto oppe. Altså ikke gjennomtrekk. Og syk..nei, det var han da aldri:-)

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

37

• Colette

34

• tonie

16

• morsan

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jammen, jammen, det kommer jo helt an på hundre forskjellige ting! Hvor lenge man har gått og pintes før man fikk satt inn behandling, hvorfor man får medisinen, hvordan man tåler den osv X 97. Jeg kan informere om at de som har sprøyta maling inn i det venstre øyet med airbrushen sin får svært, svært vondt og får ganske tåkete syn og har all grunn til å klage;)

Jeg tror nok han hadde ganske vondt. Det er i grunnen litt rart det der. Alle menn vil bli oppfattet som tøffe og sterke vikinger som tåler en trøkk. Likevel er de de første som faller når en ynkelig liten forkjølelse rammer familien. Og de ligger langflate lenger enn alle andre. Noe til vikinger!:)

''Jeg kan informere om at de som har sprøyta maling inn i det venstre øyet med airbrushen sin får svært, svært vondt og får ganske tåkete syn og har all grunn til å klage;)''

Var du inspirert av alle skriveriene om airbursh'ede hollywooddame? ;-)

Skrevet

Det var en fin beskrivelse av sorg, AneM. Og jeg håper den stemmer.

Ja, selvfølgelig skal jeg grave han med når telen er gått. Og jeg skal plante blomster og sette opp en liten stein med navnet hans på. Jeg er ikke så sprø at jeg oppbevarer et kattelik i fryseren min i årevis:-) Klarte bare ikke tanken på at dyrlegen skulle ta han med seg. Og fant ut at han skulle få være her helt til jeg kunne begrave han på normal måte.

Min barndoms hund ble begravet i hagen hos foreldrene mine, og så ble det plantet en rosebusk over. Av jord er du kommet..osv

Skrevet

Så vidt jeg vet gis juksemedisin kun i forskningsprosjekter, altså når man skal finne ut om en bestemt (og ny) medisin virker.

Skrevet

Min barndoms hund ble begravet i hagen hos foreldrene mine, og så ble det plantet en rosebusk over. Av jord er du kommet..osv

Det hørtes jo ut som en flott ide:-) Jeg kommer nok til å finne på noe slikt, ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...