Gå til innhold

Nytt dusjkabinett, tørke av etter dusj???

Anbefalte innlegg

Gjest skal bli god husmor
Skrevet

Vi har endelig fått nytt, skinnende blankt, duskjkabinett.

Hvordan holde dette pent?

Tørker dere av glassene hver gang dere har dusjet, eller bare dusje med vann på glassene for å få bort evt. såpe??

Er ikke så lett med nal, ettersom dørene er buet.

Gjest høstløv
Skrevet

Du bruker bare nalen sidelens fra venstre til høyre ovenfra og ned.

Skrevet

vi bruker mr muscle puter som man får kjøpt på dagligvarehandelen. bruker det ikke hver gang vi dusjer akkurat, men iblant. jeg pleier å skylle bort såpeflekker om det kommer noen store av de, men gidde rikke mase på mannen om å gjøre det samme ;)

Skrevet

Du får kjøpt et eget dusjmiddel fra Porsgrunn som skal smøres på, og skylles av. Sikkert lurt å bruke en nal etterpå. Jeg hadde ikke giddet å gjort det hver gang jeg dusjet. Men gjør det du ofte er det sikkert lurt. Også er det ikke overparfymert slik som Jif vindusvask.

Skrevet

Jeg fikk dusjkabinett med glassvegger i oktober i fjor. Og dette bruker jeg 1 gang om dagen. Hver 14. dag skribber jeg det med Mr. Muscle -magic scrubs, og skyller av - uten å tørke noe mer. Utvendig vasker jeg det en gang i blant med vanlig Ajax vindus-spray.

Da holder i hvert fall mitt kabinett seg fint. Men hvor ofte du må ta denne runden avhenger jo av hvor mye det er i bruk.

Gjest Aldri mer ekkel dusj
Skrevet

Bruk keramikkrent! Fikk det tipset selv her, og har prøvd det. Supert! Har aldri hatt så fine dusjveger jeg. Det er det samme middelet du bruker på keramiske komfyrtopper. I tillegg bruker vi nal hver gang vi har dusjet. Det er lettere for oss enn å gjøre det ofte rent. Nal og Keramikkrent er bankers!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...