Gå til innhold

Hotel Cæsar.

Gjest Mye man skal lure på:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koser meg med Hotel Cæsar når jeg ha tid, avslappende og litt komisk(rødmer). Har hatt god tid de siste ukene, før det litt travelt. Derfor jeg lurer på en ting. Husker at Julie skulle til Daniel og fortelle at hun var gravid. Hva skjedde , er han helt ute av bilde?

Skrevet

Du trenger ikke å være flau fordi ser på Hotel Cæsar! Julie har mistet barnet. Dessverre rakk hun å fortelle til adopsjonskontoret at hun var gravid, så hun har mistet den muligheten også. (Men hun fikk ikke fortalt noe til Daniel, tror jeg) Og hun har ikke fortalt til noen at hun har abortert.

Skrevet

Du trenger ikke å være flau fordi ser på Hotel Cæsar! Julie har mistet barnet. Dessverre rakk hun å fortelle til adopsjonskontoret at hun var gravid, så hun har mistet den muligheten også. (Men hun fikk ikke fortalt noe til Daniel, tror jeg) Og hun har ikke fortalt til noen at hun har abortert.

Sånn og forstå....Trodde jeg så på reklamen en kveld at Julie ringte på hos Daniel. Det kom en dame gående mot huset ,og så var det ikke mer. Men kanskje jeg har drømt:)

Er ikke flau over og se på Cæsar altså, bare trodde jeg burde være det:)

AneM1365380603
Skrevet

Hun fortalte gledesstrålende til Daniel at de venter barn, og i samme øyeblikk kom en dame. Det viste seg at han hadde gått tilbake til en eks for å døyve sorgen etter Julie.

Jeg har ikke sett den episoden selv, men er blitt fortalt det av noen som følger med.

Jeg ser det nå og da selv.

Skrevet

Sånn og forstå....Trodde jeg så på reklamen en kveld at Julie ringte på hos Daniel. Det kom en dame gående mot huset ,og så var det ikke mer. Men kanskje jeg har drømt:)

Er ikke flau over og se på Cæsar altså, bare trodde jeg burde være det:)

Det kan godt hende du ikke har drømt, jeg ser bare sporadisk på HC, men har fått med meg at Julie har mistet barnet. Og så leser jeg det som står om hver episode i Se og Hør. Greit å følge med litt, he he! Jeg tror det er enda "verre" å lese Se og Hør enn å se på Hotel Cæsar, så nå avslører jeg meg som en skikkelig harrykjerring med dårlig smak. Men det bryr jeg meg ikke om.

Skrevet

Hun fortalte gledesstrålende til Daniel at de venter barn, og i samme øyeblikk kom en dame. Det viste seg at han hadde gått tilbake til en eks for å døyve sorgen etter Julie.

Jeg har ikke sett den episoden selv, men er blitt fortalt det av noen som følger med.

Jeg ser det nå og da selv.

Har du fått med deg at Jarl Golie har dukket opp som tysk forretningsmagnat? Han virket for øvrig 3 meter høy. Eva ble som en liten teskjekjerring ved siden av ham.

AneM1365380603
Skrevet

Har du fått med deg at Jarl Golie har dukket opp som tysk forretningsmagnat? Han virket for øvrig 3 meter høy. Eva ble som en liten teskjekjerring ved siden av ham.

Ja, det har jeg fått med meg. Han ser utrolig høy ut. Et øyeblikk var jeg usikker på om det var Jarl Goli eller Øyvind Mund. Sistnevnte tror jeg er ganske høy.

AneM1365380603
Skrevet

Det kan godt hende du ikke har drømt, jeg ser bare sporadisk på HC, men har fått med meg at Julie har mistet barnet. Og så leser jeg det som står om hver episode i Se og Hør. Greit å følge med litt, he he! Jeg tror det er enda "verre" å lese Se og Hør enn å se på Hotel Cæsar, så nå avslører jeg meg som en skikkelig harrykjerring med dårlig smak. Men det bryr jeg meg ikke om.

Jeg gir også blaffen i hva andre måtte mene om mine tv-vaner. Veldig ofte trimmer jeg framfor HC, slik at tiden faktisk blir utnyttet godt, he he.

Gjest frk melis
Skrevet

Ja, det har jeg fått med meg. Han ser utrolig høy ut. Et øyeblikk var jeg usikker på om det var Jarl Goli eller Øyvind Mund. Sistnevnte tror jeg er ganske høy.

Julie har sagt til juni og fyren at ho har mistet barnet.

Skrevet

Jeg tror jeg hadde blitt flau hvis jeg så på Hotel Cæsar, så derfor er jeg litt imponert over folk som står for at de gjør det. Enkelte ting er nesten tabubelagt, og det å se på Hotel Cæsar anser jeg for å være en slik ting, såfremt du ikke er godt over 70...*s*

Skrevet

Jeg tror jeg hadde blitt flau hvis jeg så på Hotel Cæsar, så derfor er jeg litt imponert over folk som står for at de gjør det. Enkelte ting er nesten tabubelagt, og det å se på Hotel Cæsar anser jeg for å være en slik ting, såfremt du ikke er godt over 70...*s*

Jeg ser på Glamour når jeg får anledning til det også, jeg! Hvis jeg nevner det til noen, sier de at "det gjør moren min også". Og jeg har alltid elsket å lese ukeblader.

På et lederseminar (!) traff jeg en gang en fyr som delte min interesse for Se og Hør. Utpå natta snek vi oss ut til en bensinstasjon og kjøpte hvert vårt eksemplar, leste en times tid mens vi pilset, og etterpå hørte vi hverandre i kjendissladder. Vi hadde det fryktelig artig.

Gjest Mye en skal lure på:)
Skrevet

Ingen er vi feilfrie. Heldigvis:)

Skrevet

Ja, Øyvind Mund er ca. 2 meter. Men jeg visste ikke at Jarl var så høy. Han har i grunnen blitt (enda) kjekkere med årene.

Jeg skulle ønske jeg fant noen her som ser på "Dirty sexy money". Valnøtt gjorde det, men hun er jo ikke her. Jeg liker den serien kjempegodt. Donald Sutherland spiller "godfather".

Skrevet

Ingen er vi feilfrie. Heldigvis:)

Nei, men mener du at det er en negativ egenskap å like hjernedøde serier? Jeg synes ikke det. Alt til sin tid og alt med måte er mitt motto. Det er jo bare for å slappe av. Som å lese et ukeblad.

Skrevet

Nei, men mener du at det er en negativ egenskap å like hjernedøde serier? Jeg synes ikke det. Alt til sin tid og alt med måte er mitt motto. Det er jo bare for å slappe av. Som å lese et ukeblad.

Helt enig med deg. :o) Nå ser jeg ikke Hotel Cæsar, men guderne skal vite at jeg har sett mange dårlige serier på tv gjennom årene... ;o)

Skrevet

Helt enig med deg. :o) Nå ser jeg ikke Hotel Cæsar, men guderne skal vite at jeg har sett mange dårlige serier på tv gjennom årene... ;o)

Samme her. Men jeg er ikke så begeistret for sånne oppstilte studiokomedier med lattermaskin. "Helene og gutta", husker du den? Den var en av tidenes verste.

Skrevet

Samme her. Men jeg er ikke så begeistret for sånne oppstilte studiokomedier med lattermaskin. "Helene og gutta", husker du den? Den var en av tidenes verste.

*Hehe* Det var heller ikke en serie jeg fulgte med på, men jeg husker jeg så en del på en serie om 4 (?) amerikanske ungjenter som gikk på skole i Paris. Sikkert jævlig dårlig. :o)

Skrevet

*Hehe* Det var heller ikke en serie jeg fulgte med på, men jeg husker jeg så en del på en serie om 4 (?) amerikanske ungjenter som gikk på skole i Paris. Sikkert jævlig dårlig. :o)

Ja, jeg tror det må være Helene og gutta du tenker på. Den gikk på Tv2 om ettermiddagen rundt 1995.

candyqueen_83
Skrevet

Hvorfor? Jeg er ikke flau over at jeg følger med på det. Det er ganske mange andre også i dette landet som ser på. En grunn til at serien har gått i mange år.

candyqueen_83
Skrevet

Ja, jeg tror det må være Helene og gutta du tenker på. Den gikk på Tv2 om ettermiddagen rundt 1995.

Nei, i Helene og gutta var det jo ingen amerikanere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...