Gå til innhold

Kimora?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har på tv fem i bakgrunnen her, og der er et program med ei eller anna diva-dokke med navnet Kimora. Hun er tydeligvis en kjendis med et ekstremt ekstravagant liv...Men hvem er den dama? Aldri hørt om henne jeg:-p

Skrevet

Kimora Lee Simmons. Hun var gift med Russel Simmons (som introduserte hip hop til verden). Hun har vært modell og har et klesmerke som heter BabyPhat, og et annet klesmerke som heter KLS (oppkalt etter segselv). Og hun er megarik, som du sikkert har skjønt utifra programmet ;)

Skrevet

Kimora Lee Simmons. Hun var gift med Russel Simmons (som introduserte hip hop til verden). Hun har vært modell og har et klesmerke som heter BabyPhat, og et annet klesmerke som heter KLS (oppkalt etter segselv). Og hun er megarik, som du sikkert har skjønt utifra programmet ;)

Takk for hjelpen med å øke mine kunnskaper på dette viktige feltet, hihi;)

Var det EN ting jeg skjønte ganske straks, så var det at hun hadde _litt_ penger, ja:-o

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...