Gjest Yade Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Har på tv fem i bakgrunnen her, og der er et program med ei eller anna diva-dokke med navnet Kimora. Hun er tydeligvis en kjendis med et ekstremt ekstravagant liv...Men hvem er den dama? Aldri hørt om henne jeg:-p 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Kimora Lee Simmons. Hun var gift med Russel Simmons (som introduserte hip hop til verden). Hun har vært modell og har et klesmerke som heter BabyPhat, og et annet klesmerke som heter KLS (oppkalt etter segselv). Og hun er megarik, som du sikkert har skjønt utifra programmet 0 Siter
Gjest Yade Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Kimora Lee Simmons. Hun var gift med Russel Simmons (som introduserte hip hop til verden). Hun har vært modell og har et klesmerke som heter BabyPhat, og et annet klesmerke som heter KLS (oppkalt etter segselv). Og hun er megarik, som du sikkert har skjønt utifra programmet Takk for hjelpen med å øke mine kunnskaper på dette viktige feltet, hihi;) Var det EN ting jeg skjønte ganske straks, så var det at hun hadde _litt_ penger, ja:-o 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.