Lillemus Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Vi veltet med scooter i dag (kjæresten tar på seg all skyld og det med rette) og jeg fikk foten i klem under scooteren. Snøen var ganske hard og velten gikk fort så foten fikk seg en real smell så nå sitter jeg her da... Det tok et par timer før den begynte å hovne for alvor og det var godt å komme hjem og få av seg scooterskoene! Foten er vond, jeg er ikke gangbar uten støtte, men klarer å røre på tærne uten at det er særlig vondt da. Jaja, jeg skal vel overleve jeg med fyr i ovnen, pc og tv og en haug blader og bøker. ) Men upraktisk er det da... 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Du kan få låne krykker gjennom kommunen, men de åpner sikkert ikke før mandag morgen, inntil da må du krabbe. God bedring! 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Skrevet 31. januar 2009 Du kan få låne krykker gjennom kommunen, men de åpner sikkert ikke før mandag morgen, inntil da må du krabbe. God bedring! *Ler litt* Så lenge kjæresten er hjemme fungere han som krykke. ) Jeg får sørge for å gå på do og ha det meste innen rekkevidde fra godstolen når han drar til skogs igjen i morra. ) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 *Ler litt* Så lenge kjæresten er hjemme fungere han som krykke. ) Jeg får sørge for å gå på do og ha det meste innen rekkevidde fra godstolen når han drar til skogs igjen i morra. ) Har du vært på legevakten? 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Skrevet 31. januar 2009 Har du vært på legevakten? Nei, vi har akkurat kommet hjem, tenkte jeg skulle se det an litt. Gikk greit på foten et par timer før jeg satte med ned og da hovnet den, så jeg har neppe brukket noe. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Nei, vi har akkurat kommet hjem, tenkte jeg skulle se det an litt. Gikk greit på foten et par timer før jeg satte med ned og da hovnet den, så jeg har neppe brukket noe. Du kan legge kalde omslag på foten, det demper hevelsen. 0 Siter
Babette Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Uffda. Men du ser jo ut til å ta det med godt humør og stoisk ro, det er bra. 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Skrevet 31. januar 2009 Uffda. Men du ser jo ut til å ta det med godt humør og stoisk ro, det er bra. Tja - hva skal jeg gjøre da? ) Det bli nok likar i morra! ) 0 Siter
astridny Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Hei. Jeg vet hvordan du har det. Jeg har opplevd det samme før. Det blir bedre og du får nyte internett,tv og bladene mens du kan med god samvittighet. Jeg regner med at kjæresten din oppvarter deg også. :-) 0 Siter
Babette Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Tja - hva skal jeg gjøre da? ) Det bli nok likar i morra! ) Det får vi håpe og tro! Og du kan vel rocke på en fot etter hvert? Eller svinge rockeringen rundt halsen, slik vi gjorde i barndommen. Men det blir kanskje litt brutalt med en tung ring. I verste fall kan hodet dette av. 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Skrevet 31. januar 2009 Hei. Jeg vet hvordan du har det. Jeg har opplevd det samme før. Det blir bedre og du får nyte internett,tv og bladene mens du kan med god samvittighet. Jeg regner med at kjæresten din oppvarter deg også. :-) Ja, stakkar, han er ganske lei seg for det som skjedde og pusler rundt meg her. ) *Utnytte* 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Skrevet 31. januar 2009 Det får vi håpe og tro! Og du kan vel rocke på en fot etter hvert? Eller svinge rockeringen rundt halsen, slik vi gjorde i barndommen. Men det blir kanskje litt brutalt med en tung ring. I verste fall kan hodet dette av. *Ler så jeg rister* Dette satte en midlertidig stopper for både rockering, armhevinger og joggeturer! 0 Siter
Gjest raskt til lege Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Jeg håper du har vært hose leglen? Hvis foten er så hoven som du beskriver, er det viktig å få den undersøkt. Veldig kjedelig hvis du blir nødt til å bryte den opp senere fordi et bein har røket, vet du. Eller hvis en sene har røket, da er det HELT nødvendig å dra til lege samme dag, ellers kan du risikerte at det aldri blir helt bra. Ønsker deg god bedring!! 0 Siter
astridny Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Ja, stakkar, han er ganske lei seg for det som skjedde og pusler rundt meg her. ) *Utnytte* Kan jeg spørre om hvilken sne scooter dere har? 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Skrevet 31. januar 2009 Jeg håper du har vært hose leglen? Hvis foten er så hoven som du beskriver, er det viktig å få den undersøkt. Veldig kjedelig hvis du blir nødt til å bryte den opp senere fordi et bein har røket, vet du. Eller hvis en sene har røket, da er det HELT nødvendig å dra til lege samme dag, ellers kan du risikerte at det aldri blir helt bra. Ønsker deg god bedring!! Neida, den er ikke så oppsvulmet faktisk, det presset bare mot skoen (knehøye scootersko), men den var ikke så hoven som jeg fryktet. Klarer såvidt å legge litt vekt på den, men bruker en gammel gardinstang som krykke. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Skrevet 31. januar 2009 Kan jeg spørre om hvilken sne scooter dere har? http://www.mc-nett.no/lynx/06-lynx/lynx-yeti-600-sdi-3.jpg Lynx yeti 600 sdi ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Det høres ikke bra ut! Blir du verre bør du kontakte legen. Godt du har en som kan gi litt omsorg ) 0 Siter
Gjest Yade Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Huffda! Håper foten blir fort bra igjen. God bedring:-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Sitt med beinet høyt! Kjedelig å få en sånn skade da :-( God bedring! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Nei, vi har akkurat kommet hjem, tenkte jeg skulle se det an litt. Gikk greit på foten et par timer før jeg satte med ned og da hovnet den, så jeg har neppe brukket noe. Det kan være bein inni der som er brukket selv om du kan gå litt på den, så det er nok ikke dumt å sjekke med legevakta dersom det fremdeles er vondt i morgen. Mannen her gikk i tre dager før han fikk konstatert et brudd i et lite bein inni foten etter et uhell. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.