Lillemus Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Skrevet 31. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1233430430' post='4080576] Hvordan går det nå? Jeg klarer å legge litt vekt på den nå, men humper rundt her med gardinstanga som krykke. ) Blir rolig hjemmedag på meg i morra og håper jeg klarer å kjøre til byen på mandag. Drar neppe på jobb da, med mindre det blir stor bedring til i morra kveld. 0 Siter
Gjest Vinita Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Så kjipt da! Det der er nok ikke godt,håper du kommer deg raskt. God bedring : ) 0 Siter
org Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Krysser fingre og tær (på begge beina!) for at ingen bein er brukket. God bedring! 0 Siter
....AV Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Huff, da. Høres ikke gøy ut:-( Kjøl ned regelmessig det første døgnet, hold foten høyt og ta en ibux. Da blir du fortere bra igjen. 0 Siter
BMS! Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 God bedring. Ville fått en lege til å se på foten om ikke den er vestentlig bedre i morgen. Måtte le litt da, først lurte jeg jo veldig på hvorfor dere skulle ut å kjøre scooter akuratt når det er så isete, sne og glatt.... før det slo meg at det selvsagt var snøscooter dere var på tur med ;-D Ha en god natt 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Å nei, så uheldig.... God bedring Lillemus, du får bare piske mannen rundt ;0) 0 Siter
3stakk Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Huff da, tenker sjåføren fikk seg et støkk. God bedring! Går an å sitte inne nå som det både er kaldt og glatt 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Skrevet 1. februar 2009 Huff da, tenker sjåføren fikk seg et støkk. God bedring! Går an å sitte inne nå som det både er kaldt og glatt Han er ikke veldig høy i hatten nei. ) Går bedre i dag da! 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Skrevet 1. februar 2009 Krysser fingre og tær (på begge beina!) for at ingen bein er brukket. God bedring! Tror ingenting er brukket, går mye bedre i dag. Har lagt på en støttebandasje nå så jeg ikke vrir foten når jeg går og det kjennes mye bedre. Heldigvids! 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Skrevet 1. februar 2009 Huff, da. Høres ikke gøy ut:-( Kjøl ned regelmessig det første døgnet, hold foten høyt og ta en ibux. Da blir du fortere bra igjen. Nedkjøling ble ikke gjort, det tok jo 5-6 timer fra det skjedde til jeg hadde anledning til å kjøle ned. Jeg kunne jo tatt av skoen og stappet foten i snøen, men da er jeg redd jeg ikke hadde fått skoen på igjen etterpå og å kjøre scooter i en halvtime uten sko var lite fristende... 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Skrevet 1. februar 2009 God bedring. Ville fått en lege til å se på foten om ikke den er vestentlig bedre i morgen. Måtte le litt da, først lurte jeg jo veldig på hvorfor dere skulle ut å kjøre scooter akuratt når det er så isete, sne og glatt.... før det slo meg at det selvsagt var snøscooter dere var på tur med ;-D Ha en god natt Har lagt på en støttebandasje nå og da går det mye bedre. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Skrevet 1. februar 2009 Å nei, så uheldig.... God bedring Lillemus, du får bare piske mannen rundt ;0) Han og svigers skal opp på tomta i dag også og tusler ut av dørene her nå. Han har fyrt i ovnen for meg og hentet masse ved så jeg slipper å kreke meg ut etter ved, det hadde forøvrig vært et hardt prosjekt tror jeg. Håper det er riktig mange dårlige serier på tv i dag! ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Du får ha god bedring, og skaff deg en bjelle slik at du kan ringe på kjæresten når du trenger noe - uansett hvor han måtte befinne seg hen i huset;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Skrevet 1. februar 2009 Du får ha god bedring, og skaff deg en bjelle slik at du kan ringe på kjæresten når du trenger noe - uansett hvor han måtte befinne seg hen i huset;-) Da måtte ringt høyt akkurat nå - han befinner seg ca. 45 min med bil + 30 min med scooter unna. ) Men jeg er så og si gangbar i dag med en solid støttebandasje på foten, men holder meg innendørs inntil videre. ) 0 Siter
tonie Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Auda...Når slike ting skjer meg pleier jeg å tenke litt på min venninne som veltet på sykkel og brakk begge beina OG begge armene. Vet ikke hvordan det er med deg, men jeg finner finner trøst i at det kunne vært verre;) God bedring! 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Skrevet 1. februar 2009 Auda...Når slike ting skjer meg pleier jeg å tenke litt på min venninne som veltet på sykkel og brakk begge beina OG begge armene. Vet ikke hvordan det er med deg, men jeg finner finner trøst i at det kunne vært verre;) God bedring! Auch. Da hadde jeg sett mørkt på det gitt... 0 Siter
tonie Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Auch. Da hadde jeg sett mørkt på det gitt... Det var ikke hele historien:) Hun fikk hjemmesykepleie og måtte vaskes og bæres på do og alt sammen, og så oppdaget hun etter kort tid at hun var gravid. Min venninnes kommentar da hun hun fikk to blå: jaja, da slipper jeg at andre skal skifte bind på meg i alle fall! Ungen overlevde og alt gikk fint, og venninnen min som var student da det skjedde fikk tatt alle eksamenene sine til rett tid. Hun er bare helt utrolig. Hissig som en mygg, men hun har en viljestyrke og galgenhumor som er beundringsverdig:) 0 Siter
Babette Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Han og svigers skal opp på tomta i dag også og tusler ut av dørene her nå. Han har fyrt i ovnen for meg og hentet masse ved så jeg slipper å kreke meg ut etter ved, det hadde forøvrig vært et hardt prosjekt tror jeg. Håper det er riktig mange dårlige serier på tv i dag! ;o) Fint at det går likar i dag. Men synd at langrennet (på TV) er avlyst p.g.a. kulde. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Skrevet 1. februar 2009 Fint at det går likar i dag. Men synd at langrennet (på TV) er avlyst p.g.a. kulde. Jeg ser på kanal Fem, guderne vet hvor mange episoder av Legene som gikk på morran her... ;o) Doler og leser med tv'n på i bakgrunnen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.