Gjest fibrodamen Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Noen tipset meg om at Lyrica kan brukes med tanke på fibromyalgi? stemmer dette? finnes noen forskning? har fibromyalgi selv, plages også av søvnløshet. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Eg har muskel/skjelett smerter og får Lyrica, sover godt også (kombinert med melatonin). 0 Siter
Tinkebøtta Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Tror ikke det er så vanlig. Lyrica brukes så vidt jeg vet mest ved nevropatiske smerter og epilepsi. Derimot er Sarotex mye foreskrevet av revmatologer som ofte jobber med fibromyalgi. 0 Siter
Bookworm Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Tror ikke det er så vanlig. Lyrica brukes så vidt jeg vet mest ved nevropatiske smerter og epilepsi. Derimot er Sarotex mye foreskrevet av revmatologer som ofte jobber med fibromyalgi. Det er vanlig å gi Lyrica mot fibro ja... Og det har god effekt for mange, hvis ikke bivirkningene blir for tøffe... 0 Siter
Bookworm Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Jeg har prøvd, men bivirkningene ble for tøffe. Rakk ikke å finne ut om de hadde noen god virkning (men mange har god effekt av dem), før jeg måtte kutte ut... Ta det opp med legen din, eller helst - revmatolog. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.