Gå til innhold

Hva skal dere ha til kvelds?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt Taco i dag.

Det vil si mann og barn, jeg lå og snorket å sov ;-)

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

8

• Babette

7

• morsan

3

• Glimtipper

3

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83
Skrevet

Er du ikke glad i å lage mat?

Man kan vel ha grandiosa selv om man liker å lage mat.

Skrevet

Er du ikke glad i å lage mat?

Var det så fælt med grandiosa? ;0)

AneM1365380603
Skrevet

Det hendte jeg kjøpte Grandiosa før jeg laget min første pizza. Nå er det B-mat.

Skrevet

På en lørdag?

Skrevet

Var det så fælt med grandiosa? ;0)

Jeg synes det smaker papp med paprika. Papprika med andre ord, ha ha. Men jeg vet jo at mange synes det er godt.

Skrevet

Jeg synes det smaker papp med paprika. Papprika med andre ord, ha ha. Men jeg vet jo at mange synes det er godt.

Og jeg tar bort paprikaen...

Ikke verdens beste pizza nei, men den duger.

:0)

Skrevet

Papprika!!!!

Artig!

Kom på en digresjon her: I fjor ble midterste jenta mi (som da var 6,5 år) litt kjent med ei jente som het Erika, et navn jenta mi aldri hadde hørt før. Hun syntes det var vanskelig å huske, og måtte tenke på at det liknet på ordet paprika :-) For ikke lenge siden skulle hun snakke om denne jenta, og husket tydeligvis at hun assosierte det med en grønnsak, og sa til meg "Var det Tomat hun het, hun jenta på sykehuset i fjor, mamma?"

*s*

AneM1365380603
Skrevet

Papprika!!!!

Artig!

Kom på en digresjon her: I fjor ble midterste jenta mi (som da var 6,5 år) litt kjent med ei jente som het Erika, et navn jenta mi aldri hadde hørt før. Hun syntes det var vanskelig å huske, og måtte tenke på at det liknet på ordet paprika :-) For ikke lenge siden skulle hun snakke om denne jenta, og husket tydeligvis at hun assosierte det med en grønnsak, og sa til meg "Var det Tomat hun het, hun jenta på sykehuset i fjor, mamma?"

*s*

''Var det Tomat hun het, hun jenta på sykehuset i fjor, mamma?"''

Så skjønn :o) Et skikkelig gullkorn!

Skrevet

Papprika!!!!

Artig!

*s*

Ha ha. Det finnes for øvrig en dansk skuespillerinne som heter Paprika Steen. Hun er med i en rekke danske serier og filmer.

candyqueen_83
Skrevet

På en lørdag?

Ja, for alt du vet kan de ha hatt en stressende dag, og kommet hjem sent?

Skrevet

Ja, for alt du vet kan de ha hatt en stressende dag, og kommet hjem sent?

Alle her er i dårlig form..Snaxy har spydd i går og natt til i dag..Snuppen er forkjøla, og jeg har hatt hodeverk..

Men burde vel laget et skikkelig lørdagsmåltid til lille snuppa..Hehe! Heldigvis var hun storførnøyd med grandis ;0)

Men for all del, det hender vi har ferdig pizza selv om vi er friske.

*hysj,hysj*

;0)

Skrevet

Alle her er i dårlig form..Snaxy har spydd i går og natt til i dag..Snuppen er forkjøla, og jeg har hatt hodeverk..

Men burde vel laget et skikkelig lørdagsmåltid til lille snuppa..Hehe! Heldigvis var hun storførnøyd med grandis ;0)

*hysj,hysj*

;0)

Det hender vel oss alle ;-)

Skrevet

Det hender vel oss alle ;-)

Hihi, godt å høre ;0)

candyqueen_83
Skrevet

*hysj,hysj*

;0)

Jeg kan fint spise grandiosa selv om jeg både er frisk og har god tid :o)

Syns bare det var en litt rar kommentar fra Babette. Men men :P

Skrevet

Jeg kan fint spise grandiosa selv om jeg både er frisk og har god tid :o)

Syns bare det var en litt rar kommentar fra Babette. Men men :P

Ja, det var en litt rar komentar.. Men, men, er jo dol da ;0)

Skrevet

På en lørdag?

Nå er det ikke alltid slik at det man selv liker står øverst på lista til resten av familien, og omvendt.

Her blir Grandiosa valgt foran all annen pizza... av ungene

Skrevet

Ja, det var en litt rar komentar.. Men, men, er jo dol da ;0)

Kommentar....

Natta! Håper alt er fint med valpen :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...