BMS! Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Vi har hatt Taco i dag. Det vil si mann og barn, jeg lå og snorket å sov ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Grandiosa.. :0) Er du ikke glad i å lage mat? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Er du ikke glad i å lage mat? Man kan vel ha grandiosa selv om man liker å lage mat. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Er du ikke glad i å lage mat? Var det så fælt med grandiosa? ;0) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Man kan vel ha grandiosa selv om man liker å lage mat. Det hendte jeg kjøpte Grandiosa før jeg laget min første pizza. Nå er det B-mat. 0 Siter
Babette Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Man kan vel ha grandiosa selv om man liker å lage mat. På en lørdag? 0 Siter
Babette Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Var det så fælt med grandiosa? ;0) Jeg synes det smaker papp med paprika. Papprika med andre ord, ha ha. Men jeg vet jo at mange synes det er godt. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Jeg synes det smaker papp med paprika. Papprika med andre ord, ha ha. Men jeg vet jo at mange synes det er godt. Og jeg tar bort paprikaen... Ikke verdens beste pizza nei, men den duger. :0) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Jeg synes det smaker papp med paprika. Papprika med andre ord, ha ha. Men jeg vet jo at mange synes det er godt. Papprika!!!! Artig! Kom på en digresjon her: I fjor ble midterste jenta mi (som da var 6,5 år) litt kjent med ei jente som het Erika, et navn jenta mi aldri hadde hørt før. Hun syntes det var vanskelig å huske, og måtte tenke på at det liknet på ordet paprika :-) For ikke lenge siden skulle hun snakke om denne jenta, og husket tydeligvis at hun assosierte det med en grønnsak, og sa til meg "Var det Tomat hun het, hun jenta på sykehuset i fjor, mamma?" *s* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Papprika!!!! Artig! Kom på en digresjon her: I fjor ble midterste jenta mi (som da var 6,5 år) litt kjent med ei jente som het Erika, et navn jenta mi aldri hadde hørt før. Hun syntes det var vanskelig å huske, og måtte tenke på at det liknet på ordet paprika :-) For ikke lenge siden skulle hun snakke om denne jenta, og husket tydeligvis at hun assosierte det med en grønnsak, og sa til meg "Var det Tomat hun het, hun jenta på sykehuset i fjor, mamma?" *s* ''Var det Tomat hun het, hun jenta på sykehuset i fjor, mamma?"'' Så skjønn ) Et skikkelig gullkorn! 0 Siter
Babette Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Papprika!!!! Artig! Kom på en digresjon her: I fjor ble midterste jenta mi (som da var 6,5 år) litt kjent med ei jente som het Erika, et navn jenta mi aldri hadde hørt før. Hun syntes det var vanskelig å huske, og måtte tenke på at det liknet på ordet paprika :-) For ikke lenge siden skulle hun snakke om denne jenta, og husket tydeligvis at hun assosierte det med en grønnsak, og sa til meg "Var det Tomat hun het, hun jenta på sykehuset i fjor, mamma?" *s* Ha ha. Det finnes for øvrig en dansk skuespillerinne som heter Paprika Steen. Hun er med i en rekke danske serier og filmer. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 På en lørdag? Ja, for alt du vet kan de ha hatt en stressende dag, og kommet hjem sent? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Ja, for alt du vet kan de ha hatt en stressende dag, og kommet hjem sent? Alle her er i dårlig form..Snaxy har spydd i går og natt til i dag..Snuppen er forkjøla, og jeg har hatt hodeverk.. Men burde vel laget et skikkelig lørdagsmåltid til lille snuppa..Hehe! Heldigvis var hun storførnøyd med grandis ;0) Men for all del, det hender vi har ferdig pizza selv om vi er friske. *hysj,hysj* ;0) 0 Siter
BMS! Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Alle her er i dårlig form..Snaxy har spydd i går og natt til i dag..Snuppen er forkjøla, og jeg har hatt hodeverk.. Men burde vel laget et skikkelig lørdagsmåltid til lille snuppa..Hehe! Heldigvis var hun storførnøyd med grandis ;0) Men for all del, det hender vi har ferdig pizza selv om vi er friske. *hysj,hysj* ;0) Det hender vel oss alle ;-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Det hender vel oss alle ;-) Hihi, godt å høre ;0) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Alle her er i dårlig form..Snaxy har spydd i går og natt til i dag..Snuppen er forkjøla, og jeg har hatt hodeverk.. Men burde vel laget et skikkelig lørdagsmåltid til lille snuppa..Hehe! Heldigvis var hun storførnøyd med grandis ;0) Men for all del, det hender vi har ferdig pizza selv om vi er friske. *hysj,hysj* ;0) Jeg kan fint spise grandiosa selv om jeg både er frisk og har god tid ) Syns bare det var en litt rar kommentar fra Babette. Men men 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Jeg kan fint spise grandiosa selv om jeg både er frisk og har god tid ) Syns bare det var en litt rar kommentar fra Babette. Men men Ja, det var en litt rar komentar.. Men, men, er jo dol da ;0) 0 Siter
3stakk Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 På en lørdag? Nå er det ikke alltid slik at det man selv liker står øverst på lista til resten av familien, og omvendt. Her blir Grandiosa valgt foran all annen pizza... av ungene 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Ja, det var en litt rar komentar.. Men, men, er jo dol da ;0) Kommentar.... Natta! Håper alt er fint med valpen :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.