Glimtipper Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Middag i dag ble renskåret svinekjøtt stekt sammen med grønnsaker, da blant annet avocado. De andre grønnsakene var paprika og rødløk. Det ble for mye mat for meg. Tror dere det går greit å plotte det i mikroen til lunsj i morgen? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Det går nok helt fint ) Den kan jo kanskje bli litt misfarget, men blir jo ikke ødelagt. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Skrevet 31. januar 2009 Den kan jo kanskje bli litt misfarget, men blir jo ikke ødelagt. Takk for svar Misfarget tåler jeg, var bare usikker på om den ble veldig vond. Den er jo litt annerledes enn andre grønnsaker. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Takk for svar Misfarget tåler jeg, var bare usikker på om den ble veldig vond. Den er jo litt annerledes enn andre grønnsaker. Jeg har hvertfall spist avokado sent på kvelden. Altså rester fra middagen. Oppbevares den kjølig vil jeg tro det går helt fint, men sikkert mange som ikke takler å spise den når den blir brun ;O) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.