Gjest Vinita Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Det har vært mye om snåsamannen i det siste i media,så..tror du det er mer mellom himmel og jord? Det tror jeg : ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Jeg kjenner flere som har prøvd den type behandling. De føler seg gjerne bedre rett etterpå, men etter en tid har de like store problemer. Ut fra det må jeg bare svare at jeg ikke tror! Den dagen en av mine nærmeste er blitt bra etter slik behandling får jeg heller revurdere det. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Jeg tror på en Gud som har makt til å helbrede. Jeg tror også det finnes gode krefter hos enkelte mennesker som kan overføre positiv kraft og styrke til andre mennesker. Om de kan helbrede, har jeg ingen erfaring om, og ikke noe synspunkt på. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Jeg tror på en Gud som har makt til å helbrede. Jeg tror også det finnes gode krefter hos enkelte mennesker som kan overføre positiv kraft og styrke til andre mennesker. Om de kan helbrede, har jeg ingen erfaring om, og ikke noe synspunkt på. Det jeg reagerer på er mennesker som bruker andres helse og tragedier for å tjene penger. Jeg har fremdeles ikke sett dokumentasjon for at slik behandlig hjelper. 0 Siter
BMS! Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Ja, det tror jeg på. Absolutt masse vi ikke vet om. Jesus er vel den mest berømte healeren vi vet om :-) 0 Siter
BMS! Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Det jeg reagerer på er mennesker som bruker andres helse og tragedier for å tjene penger. Jeg har fremdeles ikke sett dokumentasjon for at slik behandlig hjelper. Bare til info. Mange tar selvsagt penger for det, men akuratt snåsamannen, han gjør det ikke. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Det jeg reagerer på er mennesker som bruker andres helse og tragedier for å tjene penger. Jeg har fremdeles ikke sett dokumentasjon for at slik behandlig hjelper. Jeg er enig med deg i forhold til de som tar seg betalt for det. Vet ikke om du husker den motorsykkelulykken jeg skrev en del om her for snart 2 eller 3 år siden? En i kirka vår ble veldig hardt skadd, og han lå i koma noen dager - legene hadde lite tro på at han skulle bli god igjen. Veldig mange ba for ham - i flere uker - og han jobber vel nå i 80% stilling igjen, muligens 100%. Har fått litt skadet syn og er litt stivere i kroppen enn tidligere, men en merker ingenting på ham lenger. Jeg er overbevist om at Gud hadde en inngripen i dette, og at han gjorde at vi fikk denne fantastiske mannen tilbake i menigheten. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Bare til info. Mange tar selvsagt penger for det, men akuratt snåsamannen, han gjør det ikke. Jeg vet at mange ikke tar penger, men det ligger i kortene at en skal betale om en er fornøyd. Jeg kjenner personer som sender penger for sin egen samvittighets skyld, eller for at de er fornøyd umiddelbart etter kontakten med vedkommende. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Jeg er enig med deg i forhold til de som tar seg betalt for det. Vet ikke om du husker den motorsykkelulykken jeg skrev en del om her for snart 2 eller 3 år siden? En i kirka vår ble veldig hardt skadd, og han lå i koma noen dager - legene hadde lite tro på at han skulle bli god igjen. Veldig mange ba for ham - i flere uker - og han jobber vel nå i 80% stilling igjen, muligens 100%. Har fått litt skadet syn og er litt stivere i kroppen enn tidligere, men en merker ingenting på ham lenger. Jeg er overbevist om at Gud hadde en inngripen i dette, og at han gjorde at vi fikk denne fantastiske mannen tilbake i menigheten. Jeg kan ikke huske de historien. Det er utrolig at han er såpass etter ulykken, og hva som er årsaken vet vi jo ikke. Det å tro på noe godt skader ingen! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Jeg kan ikke huske de historien. Det er utrolig at han er såpass etter ulykken, og hva som er årsaken vet vi jo ikke. Det å tro på noe godt skader ingen! De ukene der hadde jeg nesten ikke tro på at det skulle gå bra - men det gjorde det! Om det var Gud eller legene eller andre ting, kan vi selvsagt ikke vite - men jeg tror det var Gud. Jeg ber nesten daglig for ei lita jente som er syk, og jeg vet at andre også ber for henne. Jeg blir fryktelig fortvilet når jeg innimellom tenker at det er nytteløst, siden hun ikke er blitt frisk ennå. Men jeg fortsetter å be, og håper så inderlig at hun en dag blir frisk. Nå må jeg i seng! Snakkes! 0 Siter
BMS! Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Jeg vet at mange ikke tar penger, men det ligger i kortene at en skal betale om en er fornøyd. Jeg kjenner personer som sender penger for sin egen samvittighets skyld, eller for at de er fornøyd umiddelbart etter kontakten med vedkommende. Hele helsetjenesten vår er bygget opp på penger, jeg syns bare det er ett sløvt argument. Jeg må betale for både legebesøk, for ikke å snakke om den dustete fastlegeordningen vi har i norge. (Jeg og sønn er ikke med lenger), legene får jo penger for å ha oss på listen sin, om vi bruker dem det året eller ikke. Vi får enes om å tenke forskjellig. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Hele helsetjenesten vår er bygget opp på penger, jeg syns bare det er ett sløvt argument. Jeg må betale for både legebesøk, for ikke å snakke om den dustete fastlegeordningen vi har i norge. (Jeg og sønn er ikke med lenger), legene får jo penger for å ha oss på listen sin, om vi bruker dem det året eller ikke. Vi får enes om å tenke forskjellig. Jepp ) Jeg kritiserer ikke de som tror på alternativ behandling, men jeg uttrykker erfaringer til min omgangskrets. Jeg har hatt dette tett innpå en av mine nærmeste, uten at problemene er borte. 0 Siter
BMS! Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Jepp ) Jeg kritiserer ikke de som tror på alternativ behandling, men jeg uttrykker erfaringer til min omgangskrets. Jeg har hatt dette tett innpå en av mine nærmeste, uten at problemene er borte. Jeg også. For 8år siden, ble mannen min syk, han dro selvsagt til lege, men fikk dårlig med hjelp. Så dro han til en healer, og fikk beskjed om snarest å komme seg inn på ett sykehus, dette kunne ikke hun hjelpe han med. Dame reddet trolig livet hans, og etter6 uker på sykehus, var han så og si bra igjen. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Jeg også. For 8år siden, ble mannen min syk, han dro selvsagt til lege, men fikk dårlig med hjelp. Så dro han til en healer, og fikk beskjed om snarest å komme seg inn på ett sykehus, dette kunne ikke hun hjelpe han med. Dame reddet trolig livet hans, og etter6 uker på sykehus, var han så og si bra igjen. Jeg vil si at fastlegen gjorde en feilvurdering, i tillegg til at den alternative var seriøs og innså sine begrensninger 0 Siter
3stakk Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Ja jeg tror! Jeg har også fått hjelp to ganger. En av besteforeldrene til mannen min (tror det var bestemora) kunne stoppe blod, så det opplevde han flere ganger i barndommen. Jeg tror ikke det er meningen man skal forstå alt jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.