BMS! Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=546634 Ja, det ble jo nevnt her en annen dag. Innen få år er hun sikket gravid igjen. Stakkars små og stakkars foreldrene hennes... 0 Siter
BMS! Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Skrevet 1. februar 2009 http://www.dagbladet.no/2009/02/01/nyheter/utenriks/fodsel/usa/4634799/ 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 http://www.dagbladet.no/2009/02/01/nyheter/utenriks/fodsel/usa/4634799/ Men det står jo ingenting om at barna har det fælt..For alt vi vet kan dette være en kjempe snill mor som ofrer alt for ungene sine. Tror ikke vi skal dømme henne for kjapt pga morens uttalelser.. Er et par familier oppi landet her som har 12 barn, alle de barna har visst hatt det helt topp de :0) Men var nok mer vanlig med storfamilier før i tiden, :0) 0 Siter
3stakk Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Men det står jo ingenting om at barna har det fælt..For alt vi vet kan dette være en kjempe snill mor som ofrer alt for ungene sine. Tror ikke vi skal dømme henne for kjapt pga morens uttalelser.. Er et par familier oppi landet her som har 12 barn, alle de barna har visst hatt det helt topp de :0) Men var nok mer vanlig med storfamilier før i tiden, :0) Ja det var det jo. Faren min hadde elleve søsken, men de kom en etter en og ikke i store puljer. Tror det blir litt annerledes ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Men det står jo ingenting om at barna har det fælt..For alt vi vet kan dette være en kjempe snill mor som ofrer alt for ungene sine. Tror ikke vi skal dømme henne for kjapt pga morens uttalelser.. Er et par familier oppi landet her som har 12 barn, alle de barna har visst hatt det helt topp de :0) Men var nok mer vanlig med storfamilier før i tiden, :0) Hun planlegger å brystfø alle 8... Hun kommer kjapt til å få seg et slag i trynet! Ingen kvinner kan amme 8 unger! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 http://www.dagbladet.no/2009/02/01/nyheter/utenriks/fodsel/usa/4634799/ Ho der er sjuk! Og etter mitt syn burde ho vært tvangssterrilisert, og om det amerikanske helsevesenet lar seg overtale til å befrukte henne kunstig (no igjen), så bare bekrefter det at hele USA er helt spinnvillt. Da er de bare opptatt av å sette rekorder, og gir faen i riskikoen for barn og mor. Men eg kunne ikkje anna enn å le av moras uttalelser: ''I stedet for å jobbe i barnehage eller noe, begynte hun å få barn selv, fortviler Angela Suleman.'' Ho har vel minst èn avdeling sjøl no allerede? :-) 0 Siter
morsan Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Men det står jo ingenting om at barna har det fælt..For alt vi vet kan dette være en kjempe snill mor som ofrer alt for ungene sine. Tror ikke vi skal dømme henne for kjapt pga morens uttalelser.. Er et par familier oppi landet her som har 12 barn, alle de barna har visst hatt det helt topp de :0) Men var nok mer vanlig med storfamilier før i tiden, :0) Det er nå en viss forskjell på å få en haug med unger enkeltvis og det å få 8 på én gang, samtidig som hun har 6 fra før fra 7 år og nedover... Og ingen mann... 0 Siter
BMS! Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Skrevet 1. februar 2009 Men det står jo ingenting om at barna har det fælt..For alt vi vet kan dette være en kjempe snill mor som ofrer alt for ungene sine. Tror ikke vi skal dømme henne for kjapt pga morens uttalelser.. Er et par familier oppi landet her som har 12 barn, alle de barna har visst hatt det helt topp de :0) Men var nok mer vanlig med storfamilier før i tiden, :0) Ingen mann, i tillegg har hun fått helsevesenet til å gi henne hormoner så hun skal bli ekstra fruktbar. Nei, dette holder ikke. Hun er sikket en god mor, men da får hun også se og få seg ett eget sted å bo, og ikke belemre foreldrene sine. Det er vel tydelig at disse syns det ble i meste laget. Min lille teori, er at man ikke burde ha fler barn enn man klarer å ta vare på selv. (med det mener jeg selvsagt alle trenger hjelp i ny og ned, men man skal ikke belage seg på andre i hverdagen.Da tenker jeg ikke på barnehage etc, men den dagelige omsorgen) Ha en flott søndag 0 Siter
BMS! Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Skrevet 1. februar 2009 Ho der er sjuk! Og etter mitt syn burde ho vært tvangssterrilisert, og om det amerikanske helsevesenet lar seg overtale til å befrukte henne kunstig (no igjen), så bare bekrefter det at hele USA er helt spinnvillt. Da er de bare opptatt av å sette rekorder, og gir faen i riskikoen for barn og mor. Men eg kunne ikkje anna enn å le av moras uttalelser: ''I stedet for å jobbe i barnehage eller noe, begynte hun å få barn selv, fortviler Angela Suleman.'' Ho har vel minst èn avdeling sjøl no allerede? :-) Og så mange barn hadde ikke 1person heller hatt lov til å ha ansvaret for i en barnehagesituasjon. Om 1år er hun sikket gravid igjen, noen som vil vedde? God søndag 0 Siter
BMS! Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Skrevet 1. februar 2009 Ja det var det jo. Faren min hadde elleve søsken, men de kom en etter en og ikke i store puljer. Tror det blir litt annerledes ;-) Jeg håper ikke farmoren din i tilegg var alenemor, det kompliserer jo litt det også. Stakkars besteforeldrene, tenker jeg. 0 Siter
3stakk Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Det er nå en viss forskjell på å få en haug med unger enkeltvis og det å få 8 på én gang, samtidig som hun har 6 fra før fra 7 år og nedover... Og ingen mann... Ingen mann, men 14 unger ++ !?! Herlighet hva slags kvinnemenneske er dette da? 0 Siter
3stakk Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Jeg håper ikke farmoren din i tilegg var alenemor, det kompliserer jo litt det også. Stakkars besteforeldrene, tenker jeg. Nei det var hun definitivt ikke, men farfar og den yngste sønnen som da var 2 år, døde med bare måneders mellomrom, så tøft ble det både for henne og alle de halvvoksne ungene. Tror faren min og de eldste søsknene som hadde jobb, hjalp henne økonomisk til lenge etter at jeg ble født 0 Siter
morsan Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Ingen mann, men 14 unger ++ !?! Herlighet hva slags kvinnemenneske er dette da? Ihvertfall et "kvinnemenneske" som ikke har noen annen forelder til å bistå med stell av barn. 0 Siter
BMS! Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Skrevet 1. februar 2009 Nei det var hun definitivt ikke, men farfar og den yngste sønnen som da var 2 år, døde med bare måneders mellomrom, så tøft ble det både for henne og alle de halvvoksne ungene. Tror faren min og de eldste søsknene som hadde jobb, hjalp henne økonomisk til lenge etter at jeg ble født Ja, hva skjebnen måtte utsette oss for, er en helt annen sak en å gå inn i en situasjon med vidgapne øyne. Og i tillegg syns jeg det er flott at barna hjelper foreldrene sine økonomisk, eller hva de trenger, det er nestekjærlighet på sitt beste :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.