Gå til innhold

FU: Hvilket kjønn er hjernen din?

Anbefalte innlegg

• Svar 169
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• mrxx

6

• tonie

6

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg fikk 135 poeng, altså har jeg en litt maskulin hjerne. :o) Forbauser meg ikke, jeg har aldri vært veldig prinsessete og sånt, du fant heller meg opp i et tre eller i sandkassa.

Skrevet

''Din totalsum ble: 110 poeng''

Eg er godt fornøyd, og det stemmer bra med min personlighet, slik eg oppfatter meg sjøl.

Skrevet

Jeg fikk 150, så da har jeg vel trekk fra begge.

Ja.

Jo høyere poengsum, jo mere kreativ og kunstneriske evner.

Men, men... flott rumpe har du, det kan ingen nekte for. he.he...

Skrevet

Jeg fikk 135 poeng, altså har jeg en litt maskulin hjerne. :o) Forbauser meg ikke, jeg har aldri vært veldig prinsessete og sånt, du fant heller meg opp i et tre eller i sandkassa.

''Jo lavere poengsum en kvinne har, desto større er sannsynligheten for at hun har lesbiske tendenser.''

Men du går nok klar...:)

Skrevet

265. Jeg scorer alltid høyt på musikalsk og kreativ del i sånne tester. :)

Skrevet

Jeg havnet i denne kategorien.

''Poengsummer mellom 150-180 viser at personen har trekk fra begge kjønn i måten å tenke på, eller en fot i begge leirer, rent kjønnsmessig. Disse personene heller ikke klart i mannlig eller kvinnelig retning i sin tankemåte, og de har gjerne en mental fleksibilitet som gjør at de er gode å ha i alle sammenhenger der problem skal løses. De har anlegg for å komme godt ut av det med både menn og kvinner''

Skrevet

Ja.

Jo høyere poengsum, jo mere kreativ og kunstneriske evner.

Men, men... flott rumpe har du, det kan ingen nekte for. he.he...

Det er jo alltids noe;)

Jeg stiller meg nå litt tvilende til at høy poengsum = svært kreativ. Jeg tror jeg muligens er den mest kreative personen jeg vet om:)

Skrevet

265. Jeg scorer alltid høyt på musikalsk og kreativ del i sånne tester. :)

265 var høyt ja, bare 35 skarve poeng igjen til "toppen".

Mine 110 poeng gjør at eg har 70 poeng igjen til "toppen", for mitt kjønn.

Skrevet

Jeg havnet i denne kategorien.

''Poengsummer mellom 150-180 viser at personen har trekk fra begge kjønn i måten å tenke på, eller en fot i begge leirer, rent kjønnsmessig. Disse personene heller ikke klart i mannlig eller kvinnelig retning i sin tankemåte, og de har gjerne en mental fleksibilitet som gjør at de er gode å ha i alle sammenhenger der problem skal løses. De har anlegg for å komme godt ut av det med både menn og kvinner''

Der tror eg faktisk du hører hjemme også. *s*

Poengsummen takk!?

Skrevet

145...

Litt usikker på et par spørsmål, men tviler på at jeg hadde kommet så veldig mye over 150...

Skrevet

Det er jo alltids noe;)

Jeg stiller meg nå litt tvilende til at høy poengsum = svært kreativ. Jeg tror jeg muligens er den mest kreative personen jeg vet om:)

''Jeg tror jeg muligens er den mest kreative personen jeg vet om:)''

Tro kan flytte fjell! :-)

Gjest Løveføtter
Skrevet

''Din totalsum ble: 110 poeng''

Eg er godt fornøyd, og det stemmer bra med min personlighet, slik eg oppfatter meg sjøl.

Hahaha, da er jeg mer mann i hjernen enn deg... Fikk 105 poeng, men er langt fra lesbisk ;o)

Skrevet

Der tror eg faktisk du hører hjemme også. *s*

Poengsummen takk!?

165

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233487019' post='4080941]

Jeg fikk 145 poeng. Det stemmer sikkert bra.

Da er du lesbisk, sannsynligvis...

DET var århundrets bombe!

Skrevet

''Jeg tror jeg muligens er den mest kreative personen jeg vet om:)''

Tro kan flytte fjell! :-)

Ja, de sier så. Jeg er placebokreativ da, kanskje? :)

Skrevet

Hahaha, da er jeg mer mann i hjernen enn deg... Fikk 105 poeng, men er langt fra lesbisk ;o)

Hmmm...Da vet eg ikkje ka det kan bety.

Sikkert bra greier. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...