Lillemus Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 ''Jo lavere poengsum en kvinne har, desto større er sannsynligheten for at hun har lesbiske tendenser.'' Men du går nok klar... Jeg tror nok jeg går godt klar. ) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 145... Litt usikker på et par spørsmål, men tviler på at jeg hadde kommet så veldig mye over 150... ''De viser sterke logiske, analytiske og verbale evner og er gjerne disiplinert og velorganisert.'' Stemmer det da? 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 175 - og beskrivelsen passer helt utrolig bra. Morsom test! :-) 0 Siter
bustebeisa Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 ''De viser sterke logiske, analytiske og verbale evner og er gjerne disiplinert og velorganisert.'' Stemmer det da? I grunnen... Med bitte litt tvil på de verbale evnene. Av og til er jeg veldig kvinnelig der. ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 55 =) ''Mannlig hjerne Jo nærmere 0 de kommer, desto mer maskuline er de, og desto høyere vil testosteronnivået deres antagelig være. De viser sterke logiske, analytiske og verbale evner og er gjerne disiplinert og velorganisert. Jo nærmere 0 de kommer, desto dyktigere er de til å prosjektere kostnader og forutsi utfallet av statistisk data, praktisk talt uten å la seg påvirke av sine følelser.'' Tror testen har truffet bra når det gjelder deg, tror ikkje du og? :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Fikk 85. Det høres (intuitivt) riktig ut. Eller? 0 Siter
mrxx Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Det høres (intuitivt) riktig ut. Eller? Føler ikke at det er så mye feil i alle fall. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 175 - og beskrivelsen passer helt utrolig bra. Morsom test! :-) Helt enig, testen var både morsom & god! 0 Siter
Gjest Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 ''Mannlig hjerne Jo nærmere 0 de kommer, desto mer maskuline er de, og desto høyere vil testosteronnivået deres antagelig være. De viser sterke logiske, analytiske og verbale evner og er gjerne disiplinert og velorganisert. Jo nærmere 0 de kommer, desto dyktigere er de til å prosjektere kostnader og forutsi utfallet av statistisk data, praktisk talt uten å la seg påvirke av sine følelser.'' Tror testen har truffet bra når det gjelder deg, tror ikkje du og? :-) =P Det er bare en tåpelig test. Ingenting er så kontrastert som det der. Kan fint ha godt utviklede logiske og analytiske evner og likevel være en crybaby. 0 Siter
morsan Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 175 - og beskrivelsen passer helt utrolig bra. Morsom test! :-) ''Morsom test! :-)'' Det syntes ikke Finn! Jeg hadde vel kommet til spørsmål nr 12 i min spørsmålsstilling til han før han sa at han ikke gadd mer for han ville lese avisen...;-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 165 Fikk samme poengsum som deg (165). 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 175 Tja...Du er jo opptatt av oppussing, er det der dine "mannlige" sider trer frem? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 ''Morsom test! :-)'' Det syntes ikke Finn! Jeg hadde vel kommet til spørsmål nr 12 i min spørsmålsstilling til han før han sa at han ikke gadd mer for han ville lese avisen...;-) min mann takket også nei... :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 =P Det er bare en tåpelig test. Ingenting er så kontrastert som det der. Kan fint ha godt utviklede logiske og analytiske evner og likevel være en crybaby. ''Det er bare en tåpelig test. Ingenting er så kontrastert som det der. Kan fint ha godt utviklede logiske og analytiske evner og likevel være en crybaby.'' Og DER beviste du at testen traff 100%, når det gjelder deg! LOL 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 215. Stemmer nok ganske bra. Eg har også forestilt deg som svært feminin/kvinnelig. Du og SMIR hadde nok ikkje blitt noe bra par.... ''Menn som skårer under 0,og kvinner som skårer over 300, har så ulike hjerner at det eneste de trolig har felles, er at de bor på samme planet!'' He.he..Han fikk 55. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.