Gå til innhold

FU: Hvilket kjønn er hjernen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Jo lavere poengsum en kvinne har, desto større er sannsynligheten for at hun har lesbiske tendenser.''

Men du går nok klar...:)

Jeg tror nok jeg går godt klar. :o)

• Svar 169
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• mrxx

6

• tonie

6

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

145...

Litt usikker på et par spørsmål, men tviler på at jeg hadde kommet så veldig mye over 150...

''De viser sterke logiske, analytiske og verbale evner og er gjerne disiplinert og velorganisert.''

Stemmer det da?

Gjest ViViola
Skrevet

175 - og beskrivelsen passer helt utrolig bra.

Morsom test! :-)

Skrevet

''De viser sterke logiske, analytiske og verbale evner og er gjerne disiplinert og velorganisert.''

Stemmer det da?

I grunnen...

Med bitte litt tvil på de verbale evnene. Av og til er jeg veldig kvinnelig der. ;-)

Skrevet

55 =)

''Mannlig hjerne

Jo nærmere 0 de kommer, desto mer maskuline er de, og desto høyere vil testosteronnivået deres antagelig være. De viser sterke logiske, analytiske og verbale evner og er gjerne disiplinert og velorganisert. Jo nærmere 0 de kommer, desto dyktigere er de til å prosjektere kostnader og forutsi utfallet av statistisk data, praktisk talt uten å la seg påvirke av sine følelser.''

Tror testen har truffet bra når det gjelder deg, tror ikkje du og? :-)

Skrevet

Det høres (intuitivt) riktig ut.

Eller?

Føler ikke at det er så mye feil i alle fall.

Skrevet

Helt enig, testen var både morsom & god!

Skrevet

''Mannlig hjerne

Jo nærmere 0 de kommer, desto mer maskuline er de, og desto høyere vil testosteronnivået deres antagelig være. De viser sterke logiske, analytiske og verbale evner og er gjerne disiplinert og velorganisert. Jo nærmere 0 de kommer, desto dyktigere er de til å prosjektere kostnader og forutsi utfallet av statistisk data, praktisk talt uten å la seg påvirke av sine følelser.''

Tror testen har truffet bra når det gjelder deg, tror ikkje du og? :-)

=P

Det er bare en tåpelig test. Ingenting er så kontrastert som det der.

Kan fint ha godt utviklede logiske og analytiske evner og likevel være en crybaby.

Skrevet

''Morsom test! :-)''

Det syntes ikke Finn! Jeg hadde vel kommet til spørsmål nr 12 i min spørsmålsstilling til han før han sa at han ikke gadd mer for han ville lese avisen...;-)

Skrevet

175

Tja...Du er jo opptatt av oppussing, er det der dine "mannlige" sider trer frem?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

''Morsom test! :-)''

Det syntes ikke Finn! Jeg hadde vel kommet til spørsmål nr 12 i min spørsmålsstilling til han før han sa at han ikke gadd mer for han ville lese avisen...;-)

min mann takket også nei... :-)

Skrevet

=P

Det er bare en tåpelig test. Ingenting er så kontrastert som det der.

Kan fint ha godt utviklede logiske og analytiske evner og likevel være en crybaby.

''Det er bare en tåpelig test. Ingenting er så kontrastert som det der.

Kan fint ha godt utviklede logiske og analytiske evner og likevel være en crybaby.''

Og DER beviste du at testen traff 100%, når det gjelder deg! LOL

Skrevet

215. Stemmer nok ganske bra.

Eg har også forestilt deg som svært feminin/kvinnelig.

Du og SMIR hadde nok ikkje blitt noe bra par....

''Menn som skårer under 0,og kvinner som skårer over 300, har så ulike hjerner at det eneste de trolig har felles, er at de bor på samme planet!''

He.he..Han fikk 55.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...